ik heb vanmiddag mijn persoonlijk record verbeterd.quote:
Waarmee ?quote:Op zondag 13 september 2009 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag mijn persoonlijk record verbeterd.
1 halve per jaar is voldoendequote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ga je morgen nog de halve lopen trouwens, met een kater ?
Tja... gevalletje beer goggles vorige weekquote:
quote:
Dus je hebt haar niet meer gezien ?quote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Millitia het volgende:
[..]
Tja... gevalletje beer goggles vorige weekWel gezellig hoor, maarre niet verder, ben maar later op de avond de kroeg in gegaan ipv
Zeker, ik ben van 12 naar 11 dagen gegaan. Mijn beste tijd ooit dus.quote:
Jawel, maar na 2 uurtjes ofzo lekker weggegaan. Viel me nog mee dat ik er meteen herkendequote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dus je hebt haar niet meer gezien ?
quote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben van 12 naar 11 dagen gegaan. Mijn beste tijd ooit dus.
Nu is ze door jouw schuld gaan krassenquote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Millitia het volgende:
[..]
Jawel, maar na 2 uurtjes ofzo lekker weggegaan. Viel me nog mee dat ik er meteen herkende
Ja ach...quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nu is ze door jouw schuld gaan krassen.
Iets verkeerds gegeten (waarschijnlijk een bakje fruit). 3 dagen niets meer binnen kunnen houden. Vandaag een boterham kunnen eten eindelijk.quote:
Zeker bij de non food afdeling bij de Aldi, toen hij pasta ging kopenquote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Millitia het volgende:
[..]
Ja ach...![]()
Gisteren lex smsen: hey ik heb een combi oven magnetron gekocht
Ik dacht, dat is mooi![]()
Brengt ie me toch een pauperding thuis
Nope. Ik was wel even in de stad vanmiddag, maar ik heb alleen lekker een uurtje of 2 aan de bar in Stalles gezeten met m'n eBook reader, een paar biertjes en een bak gemarineerde olijven.quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef knox_ het volgende:
Iemand nog naar het Witte de With festival geweest?
Gisterenmiddag en -avond. Erg tof, de sfeer was echt heel goedquote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef knox_ het volgende:
Iemand nog naar het Witte de With festival geweest?
Met dikke brillen, afritsbare broeken, windjacks, petjes, opschrijfboekjes, mueslirepen en linnen tasjesquote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Je weet toch dat treinen spotten iets voor hele sneue, lelijke mannen in de veertig is?
Ja, die ja.quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met dikke brillen, afritsbare broeken, windjacks, petjes, opschrijfboekjes, mueslirepen en linnen tasjes![]()
Beter van niet.quote:
Geniale sportquote:
Rennen doe je als er een gevaarlijk roofdier achter je aan zit.quote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Geniale sportHoop dat ik m'n knieën weer een beetje int gareel krijg want alhoewel fietsen een leuke bezigheid is, is hardlopen toch net een stapje mooier
Ach ja, voorlopig krijg ik deze week m'n fiets terug en ga ik van t weekend een km of 200 fietsen
Ik woon op Zuidquote:Op zondag 13 september 2009 22:31 schreef Isegrim het volgende:
Rennen doe je als er een gevaarlijk roofdier achter je aan zit.
Vertel, wat is die achterliggende gedachte? Ik heb geen flauw idee namelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef junkiexp het volgende:
|Ik kan niet zoveel met die Wereld van de Wite de with.
Wel gezellig enzo, maar de achterliggende gedachte spreekt me totaal niet aan.
Fietsen is leukquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
RennenDat ga ik morgen ook maar weer eens doen.
En misschien ook fietsenWant ik heb een vet stoere racefiets!
alleen op cardio hersteltraining en anders nietquote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fietsen is leukmaar van hardlopen zie ik echt de lol niet.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:15 schreef DutchTrain het volgende:
... dat materieel voor de BeNeLux-trein (ofwel de internationale trein naar Antwerp en Brussel) is er ook niet mooier op geworden
*is van ellende maar treinen gaan spotten voor het raam
Klimmenquote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fietsen is leukmaar van hardlopen zie ik echt de lol niet.
Hou je mond en ga slapen, A.!quote:Op maandag 14 september 2009 07:26 schreef Alicey het volgende:
En, hebben we er allemaal een beetje zin aan?
Ik heb er al ruim 2 1/2 uur opzittenquote:Op maandag 14 september 2009 07:26 schreef Alicey het volgende:
En, hebben we er allemaal een beetje zin aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |