quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]Hoe doe je dat dan? Print je je bestandenlijst uit, codeer je al je locaties en begraaf je de code in je tuin?
En je hebt geen media library? Geen Amarok/Winamp/WMP?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar schort het bij mij nog wel eens aan
[ afbeelding ]
Fijn dat je het zo sarcastisch opvatquote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]Hoe doe je dat dan? Print je je bestandenlijst uit, codeer je al je locaties en begraaf je de code in je tuin?
Nee, ik verdeel het keurig over drie harde schijven. En ik sla ze op zoals ze gepost zijn. Dus staat de naam van de poster of de groep van de poster soms ook in de bestandsnaam.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
als ik het download is het bijna altijd met id3 tagsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef TheThirdMark het volgende:
jaar of 2 terug had ik 500G aan muziek. Toen aan het ondankbare werkje begonnen om alle files van de juiste info te voorzien. Na 20G had ik daar genoeg van en de hele zooi weggetiefd
Sindsdien nooit meer opnieuw begonnen met verzamelen
Waarom cd's omzetten in baggerkwaliteit?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Jump het volgende:
45GB waarvan 42GB (ongeveer) legaal isAllemaal mooi in mapjes, id3 tags ingevuld en zelf coverkes
En nog een hoop cd's te gaan
Waar staat dat hij het omzet in baggerkwaliteit?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waarom cd's omzetten in baggerkwaliteit?
CD´s gaan bv niet eeuwig mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waarom cd's omzetten in baggerkwaliteit?
En ik ga ze niet allemaal meenemen als ik in de auto zit, of op het werk benquote:
Meen je dit serieus? Mp3 is baggerkwaliteitquote:Op donderdag 10 september 2009 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar staat dat hij het omzet in baggerkwaliteit?
Alsof je het verschil gaat horen op je mp3/flac/AAc/watbestaaternogallemaal-speler met stomme oortjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Mp3 is baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Mp3 is baggerkwaliteit
Waarschijnlijk heeft hij toch al 25% gehoorverlies van te gaan feesten en zoquote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Man laat me niet lachen met je ultrasoon turbogehoor
De kenker
De bezitter van die CD's gaat ook niet eeuwig mee ...quote:
Dat geld niet voor cd's die vaak beluisterd worden. Na een keer of 100 is een cdtje aardig versleten en kan je de krasje niet meer met 2 handen tellen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
De bezitter van die CD's gaat ook niet eeuwig mee ...
OT: Ik heb hier CD's staan die inmiddels een kleine 25 jaar oud zijn en die nog steeds in excellente conditie verkeren (ook nagemeten met Plextools Pro). Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze niet nog veel langer goed zullen blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |