Blauwe plekken: check !quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan wat vreselijk zeg.
Voor de jongetjes mama's. Is het herkenbaar dat jongetjes veel drukker zijn en veel meer bulten en blauwe plekken hebben?
Kim had dat amper. Tyler heeft dat veel. Vooral blauwe plekken en bulten op zijn hoofd. 1met rode vlekken er omheen.
viburcolquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Grasjes het volgende:
Haha de blauwe plekken checkHier valt het gelukkig mee! Kind heeft niet zo snel blauwe plekken als haar moeder terwijl ze met een houten speeltje op haar benen loopt te rammen soms (want dat maakt zo'n leuk geluid).Vanmorgen viel ze plat op haar neus en toen moest ze wel even huilen.
Mikoxx, wat fijn dat jullie een gastouder aan huis hebben. Lijkt me ook heerlijk voor de jongens, lekker thuis.
Kleurdoos, wat had jij ook al weer in de plaats van paracetamol voor E? Ik stond van de week bij de drogist en de apotheek en ik ging vragen naar 'iets homeopathisch als vervanger voor paracetamol'.. is niet goed gekomen
Irritant als mensen zo hard geluid maken dat je kind er wakker van wordt. Dat wordt volle luiers sparen voor de buren?
Diaan, wat afschuwelijk zeg voor die vriendin!
Vicky, arme Tess met weer spruw!
Jeetje... Na zulk soort berichtjes realiseer ik me ook des te meer hoe blij we mogen zijn dat Mila zo'n gezond meisje is...quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm heb vandaag een beetje raar gevoel, hoorde vanmorgen dat mijn vriendin van vroeger en met wie ik het laatste jaar ook weer contact had op Hyves, haar baby'tje met 34 weken zwangerschap heeft verloren. De placenta was geknapt of losgelaten. Ik vind het zo verschrikkelijk. Besef me des te meer hoe gelukkig je met een kindje moet zijn...al moet ik er 10x uit 's nachts.. dat maakt dan helemaal niet meer uit. Haar 1e zoon is 8 en ze hadden heel veel moeite moeten doen voor deze zwangerschap.![]()
Shit zeg! Alweer..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
nu snap ik waarom Tess zo klote drinkt.. er zit WEER een plekje achterin haar mondje
![]()
![]()
Gelukkig heb ik nog een receptje voor Nystatine, dus straks maar weer een ritje apotheek doen...
Wat is bedbonken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb niet het idee dat hij er veel last van heeft. Het viel ineens op. Vooral op zijn hoofd. Dus ik denk dat het door bedbonken komt
Wel raar de rode vlekjes om 1 blauwe plek heen.
Doen baby's dat al?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
met je kop tegen de spijlen aan slaan om te kalmeren
muppetquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Diaan, wat een verschrikkelijk verhaal
Och Vicky alweerArme Tess
Kleurdoos, volle luiers gooienSchorem ook daar in HHwaard, tsk
Wow Huup van half 6 tot bijna half 11 slapen, voor zo'n ukkieIndrukwekkend. En je hebt ook al zo'n enorme melkproductie terwijl ik hier echt met moeite 60 cc kolf
Ik ben jaloers
uhuh aardig wat volgens mij, kan weinig kwaad, kan overprikkeling,verveling of geruststelling zijn.quote:
ik voed al 8 mnd en kolf ook maar 60 ml hoor, daarom kolf ik niet meerquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef innepin het volgende:
Ahh muppets zijn leuk, zo mag je me wel noemen
Hier gaat het wel goed. Ze doet niet meer aan zulke periodes van onrust... er zit een klein beetje meer regelmaat in. Ik schrok wel een beetje van hoe weinig melk ik kennelijk heb, dat moet echt meer worden... maar wel blij dat we dus een duidelijke oorzaak hebben voor het gespook van madame. Vind je het gek dat ze steeds wakker wordt een uur na de voeding, als ze maar 50 cc binnenkrijgt.
En verder is ze leukEn lief
en ze lacht
En ze wordt een beetje kaal op haar voorkeurskant
En ze doet heel erg haar best om dingen te doen die ze nog heul niet hoeft. Haar bedje rondsjeezen... haar hoofd een halve minuut omhoog houden
Staring contests met wie dan ook
En ik geef constant geld uit aan allemaal leuke jurkjes enzo
Oeh, het klinkt nogal heftig vind ik... Dat hoofdschudden om in slaap te komen herken ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh aardig wat volgens mij, kan weinig kwaad, kan overprikkeling,verveling of geruststelling zijn.
Elin schudt bijv. met r hoofd om in slaap te komen.
Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
met je kop tegen de spijlen aan slaan om te kalmeren
ah dus gewoon lomp zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.
Of op je rug liggen en dan blij trappen zodat je omhoog zoeft en dan boink. Dat soort dingen.
Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.quote:
ik heb de zetpillenquote:Op zondag 13 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.
Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft, wel fijn om te weten waardoor het waarschijnlijk komt dat ze niet drinkt.
Fuente, succes vandaag!!
Bedankt voor jullie medeleven, ik moet er steeds maar aan denken en krijg het niet echt uit mn hoofd. Zo'n verschrikkelijke periode waar ze nu doorheen moeten. Vandaag in ieder geval even een kaartje sturen.
Lennon wilde gisterenavond zn papfles niet... weer verhoging en last van de tanden.stomme rottanden. Nou ja we hadden ons voorbereid op een nacht met onderbrekingen, maar wonder boven wonder werd hij gisterenavond 1x wakker, speen gegeven en toen heeft hij weer verder geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en hoorde ik hem lachen in zn bedje. Hij heeft nu wel hele rode wangen, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze erdoor komen hoor. Hij heeft gisteren trouwens zn 1e boterham opgegeten
ik had er alleen boter opgedaan, nou dat vindt meneer wel prima. Af en toe een slokje thee erbij... en het gaat helemaal goed.
![]()
Blauwe plekken heeft Lennon nog niet gehad. Gisteren wel met zn handje onder het tafeltje van de kinderstoel... ik schoof het tafeltje op de stoel en hij had zn handje daar nog. Auw dus.
Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.quote:Op zondag 13 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb de zetpillen
sneu van die tandjes, hier wachten ze nog steeds
ik heb de zetpillen nu 2 keer gebruikt en met fantastisch effect (na prikjes) ze werd heel snel rustig en viel in slaap. En duur idd.. maar ik heb ze dan ook nog niet vaak hoeven gebruiken dus dan valt die prijs best meequote:Op zondag 13 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.
Op zich vind ik het niet erg dat ze niet komen, Twan was ook erg laat, maar dat hij er steeds zo'n last van heeft wel. Ze zeggen hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Twan is 7,5 jaar nu, en heeft nog steeds zn melktanden. Eindelijk 2 wiebeltanden. Bij Lennon moeten ze er in en bij Twan eruit
wasdatnou?quote:
dik *grijns*quote:Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef mikoxx het volgende:
[..]
wasdatnou?![]()
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als je kindje de nacht niet (meer) doorslaapt? Tygo slaapt nu wel weer door van 23.30 tot 7u, Max deed dat ook, tot twee weken geleden. (ze sliepen allebei door vanaf 6,5 week!) Max komt nu echt iedere nacht rond 5u. Hij is dan wel weer in slaap te krijgen met een speentje, maar het is natuurlijk wel irritant. De fles van 7u slurpt hij ook helemaal leeg (honger!). Kan het zijn dat hij om 23u iets in de fles nodig heeft (iets van johannisbroodpitmeel?) Voor de fles van 23u moeten ze allebei echt wakker maken en die drinken ze ook niet goed leeg. Of zou de fles van 23u er zo'n beetje af kunnen en om 19u iets door de fles? Ze zijn morgen 3 maanden en ruim 5kg.
Oh,quote:Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dik *grijns*
verder kan ik je niet helpen, wij doen hier niet aan doorslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |