abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 september 2009 @ 19:35:16 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72680501
hij is zo actief als het maar zijn kan zweefvliegje, maar zodra hij ergens ligt (ik noem een tafelpoot) waar hij zich pijn kan doen, zit ik er al bij om hem weg te trekken

dat benen klem in de box of bed (vooral het laatste) heeft hij ook wel, maar dan weer geen blauwe plekken ervan. Toen hij vorige keer, we waren op visite en hij was met zijn nichtje en haar opa aan het spelen buiten op een boxkleed, hij kukelde om (ik had nog niet gezegd dat jan nog niet lang zelfstandig kon zitten) met zijn hoofd natuurlijk precies naast het boxkleed op de tegels maar niets hoor, geen blauwe plek te bekennen...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72680528
Volgens mij komt het nu vooral door rondtollen in bed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 september 2009 @ 19:51:10 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72680891
ik had vroeger als kind dat als ik me maar stootte enorme blauwe plekken had ingrid, nu heb ik dat niet meer, maar mss heeft tyler gewoon een dunne huid? dat hij snel last heeft van bloeduitstortingen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72681134
hier ook nog geen blauwe plekken, wel een rode gehad van een kopstoot

verder ben ik altijd nog op tijd geweest om r op te vangen al krijg ik daar steeds meer moeite mee..dus waarschijnlijk hebben wij er binnenkort ook 1 of 10.
pi_72681230
Huup als ze tevreden is met 1 borst is het prima toch?!
Ik geef ook meestal 1 en als het niet genoeg is dan heb ik dat gauw genoeg door .
En spugen is hier eerder regel dan uitzondering. Soms al snel na de voeding en soms rustig 2 uur erna.

Diaan, dat zijn nare berichten

Mikoxx, lekker dat jullie een gastouder hebben gevonden en dat je verlof langer mag duren!

Senna draaikont, hihi. Lekker geslapen in de auto?

Ik ga morgen eens kijken of Iris zich beter vermaakt in het ledikant dan in de wieg. Als ik haar even in het ledikant parkeer omdat ik even mn handen vrij moet hebben voor Mirte ligt ze heel geinteresseerd naar het werkje in het behang te kijken. En in de wieg is het blijkbaar te saai.
Papa had vanmiddag een knuffeleend in de wieg gezet, een partij boos dat ze ging liggen gillen naar dat ding...
Fake it till you make it...
pi_72681410
Hier is de score inmiddels een aantal blauwe plekken, paar builen, tandje door dr lip en een keer op dr tong gebeten. Wel sneu, maar ik zit er niet als een idioot bovenop. Het gaat nu eenmaal met vallen en opstaan. Mijn moeder daarentegen (past drie dagen in de week op) doet in mijn ogen een beetje hysterisch als het kind dreigt te vallen. Ik ben van mening dat je zo'n kind juist meer angst aanjaagt en daardoor onzeker laat worden (en daardoor wrs veel meer gaat vallen)

Als Tyler er heel veel last van heeft kan je misschien Arnikind vallen en stoten gelvan VSM proberen. Ik heb het wel in huis maar eerlijk gezegd nooit geprobeerd dus ik weet niet zeker of het wat is.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72681577
ik ben wel beschermend en spring op r af als ze aan t wankelen is. Maar als ze valt probeer ik r enigzins te negeren zodat ze geen huillie wordt werkt prima..speelt gewoon verer. Als ik schrik of geluid maak dan gaat ze huilen.
pi_72681999
Ik heb niet het idee dat hij er veel last van heeft. Het viel ineens op. Vooral op zijn hoofd. Dus ik denk dat het door bedbonken komt
Wel raar de rode vlekjes om 1 blauwe plek heen.
pi_72682217
Ohjaaa, Tyler nomnomnomt. Huup, door jou klinkt het echt zo.
Kim had een stukje cracker laten vallen blijkbaar en die had Tyler gevonden. Helemaal blij.
pi_72682647
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan wat vreselijk zeg.

Voor de jongetjes mama's. Is het herkenbaar dat jongetjes veel drukker zijn en veel meer bulten en blauwe plekken hebben?
Kim had dat amper. Tyler heeft dat veel. Vooral blauwe plekken en bulten op zijn hoofd. 1met rode vlekken er omheen.
Blauwe plekken: check !
Bloedneus: check!
Schaafplekken: check!
Onverklaardbare wondjes: check!
pi_72683159
RUAAAAAAAH stel assholes onder elins raam..schreeuwen! een vader met zijn puberkinderen en zijn lijpe wijf op een verdieping boven ons. ik vroeg vriendelijk of ze wat zachter konden doen want elin werd steeds wakker van ze. Krijg ik niet eens antwoord. Dus daarna scheldend naar buiten gelopen met de mededeling dat ik de volgende keer volle pampers naar ze zou gaan gooien

ze zijn weg
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:09:15 #162
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72683449
Haha de blauwe plekken check Hier valt het gelukkig mee! Kind heeft niet zo snel blauwe plekken als haar moeder terwijl ze met een houten speeltje op haar benen loopt te rammen soms (want dat maakt zo'n leuk geluid).Vanmorgen viel ze plat op haar neus en toen moest ze wel even huilen.

Mikoxx, wat fijn dat jullie een gastouder aan huis hebben. Lijkt me ook heerlijk voor de jongens, lekker thuis.

Kleurdoos, wat had jij ook al weer in de plaats van paracetamol voor E? Ik stond van de week bij de drogist en de apotheek en ik ging vragen naar 'iets homeopathisch als vervanger voor paracetamol'.. is niet goed gekomen
Irritant als mensen zo hard geluid maken dat je kind er wakker van wordt. Dat wordt volle luiers sparen voor de buren?

Diaan, wat afschuwelijk zeg voor die vriendin!

Vicky, arme Tess met weer spruw!
pi_72683861
Kleurdoos

*zucht* Het is ook nooit goed: In plaats van de hele avond huilend en jengelend tegen me aan geplakt ligt Toby nu al vanaf half 8 in zijn eigen bedje te slapen. En nu mis ik hem zo!!! Is het al bijna voedertijd? Ik mis dat lekker warme lijfje tegen me aan
.... met gevoel voor drama....
pi_72684093
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Grasjes het volgende:
Haha de blauwe plekken check Hier valt het gelukkig mee! Kind heeft niet zo snel blauwe plekken als haar moeder terwijl ze met een houten speeltje op haar benen loopt te rammen soms (want dat maakt zo'n leuk geluid).Vanmorgen viel ze plat op haar neus en toen moest ze wel even huilen.

Mikoxx, wat fijn dat jullie een gastouder aan huis hebben. Lijkt me ook heerlijk voor de jongens, lekker thuis.

Kleurdoos, wat had jij ook al weer in de plaats van paracetamol voor E? Ik stond van de week bij de drogist en de apotheek en ik ging vragen naar 'iets homeopathisch als vervanger voor paracetamol'.. is niet goed gekomen
Irritant als mensen zo hard geluid maken dat je kind er wakker van wordt. Dat wordt volle luiers sparen voor de buren?

Diaan, wat afschuwelijk zeg voor die vriendin!

Vicky, arme Tess met weer spruw!
viburcol
pi_72685128
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm heb vandaag een beetje raar gevoel, hoorde vanmorgen dat mijn vriendin van vroeger en met wie ik het laatste jaar ook weer contact had op Hyves, haar baby'tje met 34 weken zwangerschap heeft verloren. De placenta was geknapt of losgelaten. Ik vind het zo verschrikkelijk. Besef me des te meer hoe gelukkig je met een kindje moet zijn...al moet ik er 10x uit 's nachts.. dat maakt dan helemaal niet meer uit. Haar 1e zoon is 8 en ze hadden heel veel moeite moeten doen voor deze zwangerschap.
Jeetje... Na zulk soort berichtjes realiseer ik me ook des te meer hoe blij we mogen zijn dat Mila zo'n gezond meisje is...
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Vicky het volgende:
nu snap ik waarom Tess zo klote drinkt.. er zit WEER een plekje achterin haar mondje
Gelukkig heb ik nog een receptje voor Nystatine, dus straks maar weer een ritje apotheek doen...
Shit zeg! Alweer.. Hoop dat het snel weg is...!
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb niet het idee dat hij er veel last van heeft. Het viel ineens op. Vooral op zijn hoofd. Dus ik denk dat het door bedbonken komt
Wel raar de rode vlekjes om 1 blauwe plek heen.
Wat is bedbonken?
pi_72685328
met je kop tegen de spijlen aan slaan om te kalmeren
pi_72685379
oh Kleurdoos wat irritant

haha Kers hier ook zo hoor
ik zit te wachten tot A. voor haar voeding komt. Ze was vanmiddag allemaal aan het mopperen enzo in haar bedje, was om half tien wakker maar ze lag om half twee nog met haar oogjes open om zich heen te kijken toen om half zes weer drinken en nu ligt ze dus nog steeds te slapen. Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt en hoelang ze vannacht doorslaapt dan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72685495
Diaan, wat een verschrikkelijk verhaal
Och Vicky alweer Arme Tess
Kleurdoos, volle luiers gooien Schorem ook daar in HHwaard, tsk

Wow Huup van half 6 tot bijna half 11 slapen, voor zo'n ukkie Indrukwekkend. En je hebt ook al zo'n enorme melkproductie terwijl ik hier echt met moeite 60 cc kolf Ik ben jaloers
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72685522
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Doen baby's dat al?
pi_72685582
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Diaan, wat een verschrikkelijk verhaal
Och Vicky alweer Arme Tess
Kleurdoos, volle luiers gooien Schorem ook daar in HHwaard, tsk

Wow Huup van half 6 tot bijna half 11 slapen, voor zo'n ukkie Indrukwekkend. En je hebt ook al zo'n enorme melkproductie terwijl ik hier echt met moeite 60 cc kolf Ik ben jaloers
muppet
ze heeft ook wakker gelegen van half tien tot bijna half drie, en om half zes viel ze heel hongerig aan ze zal wel uitgeput zijn inmiddels

hoe gaat het met jullie?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72685641
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

Doen baby's dat al?
uhuh aardig wat volgens mij, kan weinig kwaad, kan overprikkeling,verveling of geruststelling zijn.
Elin schudt bijv. met r hoofd om in slaap te komen.
pi_72685654
Ahh muppets zijn leuk, zo mag je me wel noemen
Hier gaat het wel goed. Ze doet niet meer aan zulke periodes van onrust... er zit een klein beetje meer regelmaat in. Ik schrok wel een beetje van hoe weinig melk ik kennelijk heb, dat moet echt meer worden... maar wel blij dat we dus een duidelijke oorzaak hebben voor het gespook van madame. Vind je het gek dat ze steeds wakker wordt een uur na de voeding, als ze maar 50 cc binnenkrijgt.
En verder is ze leuk En lief en ze lacht En ze wordt een beetje kaal op haar voorkeurskant En ze doet heel erg haar best om dingen te doen die ze nog heul niet hoeft. Haar bedje rondsjeezen... haar hoofd een halve minuut omhoog houden Staring contests met wie dan ook
En ik geef constant geld uit aan allemaal leuke jurkjes enzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72685770
fijn dat het beter gaat
kindjes krijgen wel altijd meer uit de borst dan je er met een kolf uit krijgt zegt men, maar het zou wel wat verklaren voor jullie. Gelukkig dat ze nu wat meer regelmaat aanhoudt.
En lachen aaaah leuk!

hihi geld uitgeven. Jurkjes zijn leuk <3

Oeh, mn meiske mupt. Ff afwachten en dan knuffelen en voeden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72685903
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef innepin het volgende:
Ahh muppets zijn leuk, zo mag je me wel noemen
Hier gaat het wel goed. Ze doet niet meer aan zulke periodes van onrust... er zit een klein beetje meer regelmaat in. Ik schrok wel een beetje van hoe weinig melk ik kennelijk heb, dat moet echt meer worden... maar wel blij dat we dus een duidelijke oorzaak hebben voor het gespook van madame. Vind je het gek dat ze steeds wakker wordt een uur na de voeding, als ze maar 50 cc binnenkrijgt.
En verder is ze leuk En lief en ze lacht En ze wordt een beetje kaal op haar voorkeurskant En ze doet heel erg haar best om dingen te doen die ze nog heul niet hoeft. Haar bedje rondsjeezen... haar hoofd een halve minuut omhoog houden Staring contests met wie dan ook
En ik geef constant geld uit aan allemaal leuke jurkjes enzo
ik voed al 8 mnd en kolf ook maar 60 ml hoor, daarom kolf ik niet meer
pi_72685924
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

uhuh aardig wat volgens mij, kan weinig kwaad, kan overprikkeling,verveling of geruststelling zijn.
Elin schudt bijv. met r hoofd om in slaap te komen.
Oeh, het klinkt nogal heftig vind ik... Dat hoofdschudden om in slaap te komen herken ik wel.
pi_72685947
oja en elin is fluffyphat
pi_72686117
Sterkte Vicky met Tess, beterschap. Hoop dat het gauw weer voorbij is.

Diaan wat een naar verhaal.

Huuphuup: Tinuviel ook jaloers is op kolfopbrengst. Hoewel ik niet mag klagen. Als je met 7 maanden nog 90% bv geeft en maar een bo hebt gehad is dat ook best wat.

Kleurdoos je gaat alleen volle poepluiers gebruiken neem ik aan

Meneer was hier de laatste twee nachten echt aan het rondspoken. Gisternacht tussen 3 en 4 uur. Hij ging ook alleen in ons bed nog slapen/ Zodra diie in zijn eigen bed werd gelegd was het huilen huilen. Vanavond tussen de twee laatste voedingen wilde hij ook niet slapen. Ik heb hem in de draagdoek genomen, waar die uiteindelijk in slaap viel. Nu is mijn pyama topje nat van het kwijl en er kwam bijna stoom vanaf toen ik hem uit de doek haalde. Hij had alleen een romper aan, mijn klein oventje. Ik ben ook niet zeker wat er aan de hand is. Hij is niet ziek of zo. Ik heb iets gelezen over een verandering van het kind met 29/30 weken waardoor het hangerig en huilerig wordt omdat het begrijp dat Mama en Papa weg kunnen lopen. Komt jullie dit gedrag in deze leeftijd bekend voor?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72686137
Merel schudt ook met haar hoofd als ze moe is. Ze doet het ook als ze overprikkeld is (leuk als je dan een schoonmoeder hebt die denkt dat ze dat uit lolligheid doet en d'r dan helemaal naar de overprikkeldheid helpt ).

Morgen viert mijn schoonzus haar verjaardag. We gaan expres vroeg, dan is het rustig, en dan vroeg weer weg. Ik hoop dat het morgen goed gaat. Merel wordt steeds opener naar andere mensen, maar ze is nog steeds snel overprikkeld. De laatste keer (Sara's verjaardag) is ze tot een week later van slag geweest.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72686725
oh dat klinkt wel zielig Tinuviel als dat besef komt. Misschien is dat het wel ja, goed laten weten dat jullie er altijd zijn dan hopelijk is ie snel weer overtuigd van jullie aanwezigheid

Fuente succes morgen! Wij gaan volgende week zaterdag naar een verjaardag. Voor het eerst ver weg met de auto enzo dus we gaan ook maar vroeg en blijven maar kort. Dan moet het lukken, hoop ik.

Gevoed net, 1 borst en toen donderde mevrouw in coma nouja, blijf dan maar liggen, ze heeft wel de hele borst leeg gedronken, maar best een kansje dat ze over een uur of 3 wakker wordt voor de andere borst. Nouja, dat is dan maar zo.
Note to self trouwens, geen luiers van c1000 nemen dr rompertje was nat op de rug, luier had gelekt. Langleve de proef-kado-verpakkingen om uit te proberen haha weet ik ook gelijk dat ik die niet hoef te kopen!

Is er trouwens nog iemand van plan naar die jonge gezinnen beurs te gaan in november?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72686876
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.
Of op je rug liggen en dan blij trappen zodat je omhoog zoeft en dan boink. Dat soort dingen.
pi_72687050
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.
Of op je rug liggen en dan blij trappen zodat je omhoog zoeft en dan boink. Dat soort dingen.
ah dus gewoon lomp zijn
pi_72687266
Ja.
Ohja, onder de tafel door en net te vroeg je hoofd optillen.
Hij tijgert best snel ineens. En achteruit tijgeren op laminaat is leuk. Zoeeeeeeeeef!
Vanavond was hij mega overstuur ineens. Denk door drukte in de stad vanmiddag. Lang op schoot gezeten en eindelijk rustig. Toen ging hij heel lief naar me lachen en brabbelen.
pi_72687315
@Innepin, hier kolf ik ook maar max 80 cc hoor.
Terwijl Roy het makkelijk 3 uur vol kan houden op 1 borst, en als hij wat sneller komt net als vandaag dan bied ik een 2de borst aan.
Dus de hoeveelheid je kolft hoeft helemaal niks te zeggen hoor.
Maar volg daarin ook lekker je eigen gevoel

Miss_sly veel plezier op jullie weekend,en in de Efteling, ben benieuwd hoe het gegaan is allemaal.

Huup zielig he dat spugen
(probeer anders ook eens via een flesje of het dan beter gaat)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 13 september 2009 @ 09:39:05 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72692186
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

viburcol
Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.

Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft, wel fijn om te weten waardoor het waarschijnlijk komt dat ze niet drinkt.

Fuente, succes vandaag!!

Bedankt voor jullie medeleven, ik moet er steeds maar aan denken en krijg het niet echt uit mn hoofd. Zo'n verschrikkelijke periode waar ze nu doorheen moeten. Vandaag in ieder geval even een kaartje sturen.
Lennon wilde gisterenavond zn papfles niet... weer verhoging en last van de tanden. stomme rottanden. Nou ja we hadden ons voorbereid op een nacht met onderbrekingen, maar wonder boven wonder werd hij gisterenavond 1x wakker, speen gegeven en toen heeft hij weer verder geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en hoorde ik hem lachen in zn bedje. Hij heeft nu wel hele rode wangen, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze erdoor komen hoor. Hij heeft gisteren trouwens zn 1e boterham opgegeten ik had er alleen boter opgedaan, nou dat vindt meneer wel prima. Af en toe een slokje thee erbij... en het gaat helemaal goed.

Blauwe plekken heeft Lennon nog niet gehad. Gisteren wel met zn handje onder het tafeltje van de kinderstoel... ik schoof het tafeltje op de stoel en hij had zn handje daar nog. Auw dus.
Make love, not war ☮
pi_72692251
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.

Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft, wel fijn om te weten waardoor het waarschijnlijk komt dat ze niet drinkt.

Fuente, succes vandaag!!

Bedankt voor jullie medeleven, ik moet er steeds maar aan denken en krijg het niet echt uit mn hoofd. Zo'n verschrikkelijke periode waar ze nu doorheen moeten. Vandaag in ieder geval even een kaartje sturen.
Lennon wilde gisterenavond zn papfles niet... weer verhoging en last van de tanden. stomme rottanden. Nou ja we hadden ons voorbereid op een nacht met onderbrekingen, maar wonder boven wonder werd hij gisterenavond 1x wakker, speen gegeven en toen heeft hij weer verder geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en hoorde ik hem lachen in zn bedje. Hij heeft nu wel hele rode wangen, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze erdoor komen hoor. Hij heeft gisteren trouwens zn 1e boterham opgegeten ik had er alleen boter opgedaan, nou dat vindt meneer wel prima. Af en toe een slokje thee erbij... en het gaat helemaal goed.

Blauwe plekken heeft Lennon nog niet gehad. Gisteren wel met zn handje onder het tafeltje van de kinderstoel... ik schoof het tafeltje op de stoel en hij had zn handje daar nog. Auw dus.
ik heb de zetpillen
sneu van die tandjes, hier wachten ze nog steeds
  zondag 13 september 2009 @ 09:52:11 #186
114177 Diaan73
pi_72692314
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb de zetpillen
sneu van die tandjes, hier wachten ze nog steeds
Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.

Op zich vind ik het niet erg dat ze niet komen, Twan was ook erg laat, maar dat hij er steeds zo'n last van heeft wel. Ze zeggen hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Twan is 7,5 jaar nu, en heeft nog steeds zn melktanden. Eindelijk 2 wiebeltanden. Bij Lennon moeten ze er in en bij Twan eruit
Make love, not war ☮
pi_72692321
Graeme heeft vannacht gewoon helemaal doorgeslapen! Echt heerlijk! Vanmorgen werd hij precies om 1 minuut over 6 wakker voor zn 6uur flesje En daarna sliep hij gewoon weer door, maar kon ik niet meer slapen Dus toen ben ik om 8 uur maar de schone was in zn kast gaan doen, en toen werd hij wakker. En nu slaapt ie alweer bijna een uur.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72692353
Wat ben ik een stommeling

Ik was gisteren bij mijn vriendin en daar staat een flesje voor Thijs, maar er zat een verkeerde speen (te grote) op dus heb ik er wat meer johannesbroodpitmeel ingedaan zodat hij zich niet verslikte. En nu staat ie op zijn kop van de krampen.....

Hij sliep vannacht wel door, zoals normaal van 12 tot 6, maar om half 9 werd hij gillend wakker
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72692401
Fuente succes vandaag.

Miss-sly veel plezier in de efteling.

Gelukkig sliep Jair gisternacht wel door. Hij werd pas om 6.40 uur wakker. Overdag is het een stuk makkelijker je kind te laten zien, dat je er bent. Als ie moe is en moet slapen is het een stuk lastiger. Al helemaal als je zelf ook wilt gaan slapen. Het enige zou zijn om naast zijn bed te blijven zitten toit hij in slaap is gevallen. Maar wij willen hem ook niet daaraan wennen.

Nog geen blauwe plekken hier. Maar hij zit of kruipt nog niet. Hij tijgert wel in bed. Soms ligt hij s'ochtends 180 graden gedraaid. Hij wil graag kruipen maar het lukt nog niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72693283
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.

Op zich vind ik het niet erg dat ze niet komen, Twan was ook erg laat, maar dat hij er steeds zo'n last van heeft wel. Ze zeggen hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Twan is 7,5 jaar nu, en heeft nog steeds zn melktanden. Eindelijk 2 wiebeltanden. Bij Lennon moeten ze er in en bij Twan eruit
ik heb de zetpillen nu 2 keer gebruikt en met fantastisch effect (na prikjes) ze werd heel snel rustig en viel in slaap. En duur idd.. maar ik heb ze dan ook nog niet vaak hoeven gebruiken dus dan valt die prijs best mee

en voor mij hoeven die tandjes ook nog niet zo..bv ':+
pi_72693525
Tyler was weer 3x wakker vannacht. Misschien zeur ik, maar ik baal er wel van. Hij sliep altijd door en nu nooit meer. Hij is zo dol op Kim, leuk om te zien.
  zondag 13 september 2009 @ 12:21:10 #192
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72694889
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en elin is fluffyphat
wasdatnou?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als je kindje de nacht niet (meer) doorslaapt? Tygo slaapt nu wel weer door van 23.30 tot 7u, Max deed dat ook, tot twee weken geleden. (ze sliepen allebei door vanaf 6,5 week!) Max komt nu echt iedere nacht rond 5u. Hij is dan wel weer in slaap te krijgen met een speentje, maar het is natuurlijk wel irritant. De fles van 7u slurpt hij ook helemaal leeg (honger!). Kan het zijn dat hij om 23u iets in de fles nodig heeft (iets van johannisbroodpitmeel?) Voor de fles van 23u moeten ze allebei echt wakker maken en die drinken ze ook niet goed leeg. Of zou de fles van 23u er zo'n beetje af kunnen en om 19u iets door de fles? Ze zijn morgen 3 maanden en ruim 5kg.
pi_72695002
Johannesbroodpitmeel zorgt alleen voor minder spugen en helaas niet voor meer verzadiging En voor Nutrix is het nog iets te vroeg.

Misschien kun je Max als laatste fles een fles met voeding voor hongerige baby's geven dat, werkt wel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_72695011
DP

[ Bericht 100% gewijzigd door McLaura op 13-09-2009 12:27:09 ]
pi_72695262
Ik zou idd de fles van 23 uur eraf halen, als je ze daarvoor wakker moet maken. Ik zou de eerste nacht kijken hoe ze reageren op die ene fles minder en worden ze dan midden in de nacht wakker kun je altijd nog beslissen om iets door te fles te gooien. Al zijn ze denk ik nog wel wat te klein voor rijstebloem, dat mag pas van vier/vijf maanden. En Johannesbroodpitmeel, ik weet niet of het per definitie meer vult. Wij geven het voor de reflux.

Ons draakje sliep ook met de drie maanden door van acht tot acht en opeens een paar weken geleden werd ze opeens drie á vier keer per nacht wakker (zonder aanwijsbare reden) dat heeft ongeveer drie weken aangehouden en nu slaapt ze godzijdank weer door. Ik heb nog wel een slaapachterstand in te halen
Geen idee waarom ze dat opeens doen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72695327
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef mikoxx het volgende:

[..]

wasdatnou?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als je kindje de nacht niet (meer) doorslaapt? Tygo slaapt nu wel weer door van 23.30 tot 7u, Max deed dat ook, tot twee weken geleden. (ze sliepen allebei door vanaf 6,5 week!) Max komt nu echt iedere nacht rond 5u. Hij is dan wel weer in slaap te krijgen met een speentje, maar het is natuurlijk wel irritant. De fles van 7u slurpt hij ook helemaal leeg (honger!). Kan het zijn dat hij om 23u iets in de fles nodig heeft (iets van johannisbroodpitmeel?) Voor de fles van 23u moeten ze allebei echt wakker maken en die drinken ze ook niet goed leeg. Of zou de fles van 23u er zo'n beetje af kunnen en om 19u iets door de fles? Ze zijn morgen 3 maanden en ruim 5kg.
dik *grijns*
verder kan ik je niet helpen, wij doen hier niet aan doorslapen
  zondag 13 september 2009 @ 12:58:13 #197
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72695892
Fuente, ik hoop dat het goed gaat met Merel vandaag! Vervelend als andere mensen niet inzien dat ze overprikkelt raakt. Hier werd er ook nooit geluisterd als ik er wat van zei... want 'ze moet er gewoon aan wennen' etc

Diaan, lastig he tandjesdrama! Hopelijk is ie bij Lennon snel door nu!
Dochter krijgt een boventandje! Dat verklaart waarschijnlijk waarom ze niet lekker was afgelopen week.

Tessie, wat fijn dat Graeme doorgeslapen heeft vannacht!

Hier werd er pas echt doorgeslapen toen ze 6 maanden was. Daarvoor waren we erg blij als ze pas om 5 uur kwam De fles van 23.00 wel of niet geven maakte daarin geen verschil. We hebben haar op een gegeven moment gewoon laten liggen 's avonds en dat ging prima.
pi_72696478
Oooooohja ik zie net bij Tyler de voormalig blauwe tand doorkomen. Een ministukje is door. Dus die komt toch nog! Hij pakt nu telkens de knackebrod van Kim. Dat mag hij vast nog lang niet hebben.
  zondag 13 september 2009 @ 14:26:12 #199
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72698949
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dik *grijns*
verder kan ik je niet helpen, wij doen hier niet aan doorslapen
Oh, oke! Haha!

Op zich zijn wij dus best gezegend met onze slapertjes. Niet verkeerd natuurlijk! Vlg week maandag naar het cb, ik ga daar ook maar eens vragen. Tjonge, wat is dit een grote zoektocht zeg! Dat kan mij iig flink onzeker maken allemaal..... Maar goed, het is wel een leuke zoektocht, dat dan weer wel
  zondag 13 september 2009 @ 16:01:07 #200
114177 Diaan73
pi_72700374
Wanneer mag je kind (een stukje) kaas hebben eigenlijk? Ik kan daar niets over vinden.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')