abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72685947
oja en elin is fluffyphat
pi_72686117
Sterkte Vicky met Tess, beterschap. Hoop dat het gauw weer voorbij is.

Diaan wat een naar verhaal.

Huuphuup: Tinuviel ook jaloers is op kolfopbrengst. Hoewel ik niet mag klagen. Als je met 7 maanden nog 90% bv geeft en maar een bo hebt gehad is dat ook best wat.

Kleurdoos je gaat alleen volle poepluiers gebruiken neem ik aan

Meneer was hier de laatste twee nachten echt aan het rondspoken. Gisternacht tussen 3 en 4 uur. Hij ging ook alleen in ons bed nog slapen/ Zodra diie in zijn eigen bed werd gelegd was het huilen huilen. Vanavond tussen de twee laatste voedingen wilde hij ook niet slapen. Ik heb hem in de draagdoek genomen, waar die uiteindelijk in slaap viel. Nu is mijn pyama topje nat van het kwijl en er kwam bijna stoom vanaf toen ik hem uit de doek haalde. Hij had alleen een romper aan, mijn klein oventje. Ik ben ook niet zeker wat er aan de hand is. Hij is niet ziek of zo. Ik heb iets gelezen over een verandering van het kind met 29/30 weken waardoor het hangerig en huilerig wordt omdat het begrijp dat Mama en Papa weg kunnen lopen. Komt jullie dit gedrag in deze leeftijd bekend voor?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72686137
Merel schudt ook met haar hoofd als ze moe is. Ze doet het ook als ze overprikkeld is (leuk als je dan een schoonmoeder hebt die denkt dat ze dat uit lolligheid doet en d'r dan helemaal naar de overprikkeldheid helpt ).

Morgen viert mijn schoonzus haar verjaardag. We gaan expres vroeg, dan is het rustig, en dan vroeg weer weg. Ik hoop dat het morgen goed gaat. Merel wordt steeds opener naar andere mensen, maar ze is nog steeds snel overprikkeld. De laatste keer (Sara's verjaardag) is ze tot een week later van slag geweest.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72686725
oh dat klinkt wel zielig Tinuviel als dat besef komt. Misschien is dat het wel ja, goed laten weten dat jullie er altijd zijn dan hopelijk is ie snel weer overtuigd van jullie aanwezigheid

Fuente succes morgen! Wij gaan volgende week zaterdag naar een verjaardag. Voor het eerst ver weg met de auto enzo dus we gaan ook maar vroeg en blijven maar kort. Dan moet het lukken, hoop ik.

Gevoed net, 1 borst en toen donderde mevrouw in coma nouja, blijf dan maar liggen, ze heeft wel de hele borst leeg gedronken, maar best een kansje dat ze over een uur of 3 wakker wordt voor de andere borst. Nouja, dat is dan maar zo.
Note to self trouwens, geen luiers van c1000 nemen dr rompertje was nat op de rug, luier had gelekt. Langleve de proef-kado-verpakkingen om uit te proberen haha weet ik ook gelijk dat ik die niet hoef te kopen!

Is er trouwens nog iemand van plan naar die jonge gezinnen beurs te gaan in november?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72686876
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
met je kop tegen de spijlen aan slaan om te kalmeren
Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.
Of op je rug liggen en dan blij trappen zodat je omhoog zoeft en dan boink. Dat soort dingen.
pi_72687050
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nou, meer heel wild omdraaien en dan bonk, met je kop tegen de spijl, hoofd of voeteneinde.
Of op je rug liggen en dan blij trappen zodat je omhoog zoeft en dan boink. Dat soort dingen.
ah dus gewoon lomp zijn
pi_72687266
Ja.
Ohja, onder de tafel door en net te vroeg je hoofd optillen.
Hij tijgert best snel ineens. En achteruit tijgeren op laminaat is leuk. Zoeeeeeeeeef!
Vanavond was hij mega overstuur ineens. Denk door drukte in de stad vanmiddag. Lang op schoot gezeten en eindelijk rustig. Toen ging hij heel lief naar me lachen en brabbelen.
pi_72687315
@Innepin, hier kolf ik ook maar max 80 cc hoor.
Terwijl Roy het makkelijk 3 uur vol kan houden op 1 borst, en als hij wat sneller komt net als vandaag dan bied ik een 2de borst aan.
Dus de hoeveelheid je kolft hoeft helemaal niks te zeggen hoor.
Maar volg daarin ook lekker je eigen gevoel

Miss_sly veel plezier op jullie weekend,en in de Efteling, ben benieuwd hoe het gegaan is allemaal.

Huup zielig he dat spugen
(probeer anders ook eens via een flesje of het dan beter gaat)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 13 september 2009 @ 09:39:05 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72692186
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

viburcol
Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.

Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft, wel fijn om te weten waardoor het waarschijnlijk komt dat ze niet drinkt.

Fuente, succes vandaag!!

Bedankt voor jullie medeleven, ik moet er steeds maar aan denken en krijg het niet echt uit mn hoofd. Zo'n verschrikkelijke periode waar ze nu doorheen moeten. Vandaag in ieder geval even een kaartje sturen.
Lennon wilde gisterenavond zn papfles niet... weer verhoging en last van de tanden. stomme rottanden. Nou ja we hadden ons voorbereid op een nacht met onderbrekingen, maar wonder boven wonder werd hij gisterenavond 1x wakker, speen gegeven en toen heeft hij weer verder geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en hoorde ik hem lachen in zn bedje. Hij heeft nu wel hele rode wangen, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze erdoor komen hoor. Hij heeft gisteren trouwens zn 1e boterham opgegeten ik had er alleen boter opgedaan, nou dat vindt meneer wel prima. Af en toe een slokje thee erbij... en het gaat helemaal goed.

Blauwe plekken heeft Lennon nog niet gehad. Gisteren wel met zn handje onder het tafeltje van de kinderstoel... ik schoof het tafeltje op de stoel en hij had zn handje daar nog. Auw dus.
Make love, not war ☮
pi_72692251
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zag gisteren dat die er ook in zetpil is.. bij de Etos. Ik heb thuis pipetjes.

Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft, wel fijn om te weten waardoor het waarschijnlijk komt dat ze niet drinkt.

Fuente, succes vandaag!!

Bedankt voor jullie medeleven, ik moet er steeds maar aan denken en krijg het niet echt uit mn hoofd. Zo'n verschrikkelijke periode waar ze nu doorheen moeten. Vandaag in ieder geval even een kaartje sturen.
Lennon wilde gisterenavond zn papfles niet... weer verhoging en last van de tanden. stomme rottanden. Nou ja we hadden ons voorbereid op een nacht met onderbrekingen, maar wonder boven wonder werd hij gisterenavond 1x wakker, speen gegeven en toen heeft hij weer verder geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en hoorde ik hem lachen in zn bedje. Hij heeft nu wel hele rode wangen, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze erdoor komen hoor. Hij heeft gisteren trouwens zn 1e boterham opgegeten ik had er alleen boter opgedaan, nou dat vindt meneer wel prima. Af en toe een slokje thee erbij... en het gaat helemaal goed.

Blauwe plekken heeft Lennon nog niet gehad. Gisteren wel met zn handje onder het tafeltje van de kinderstoel... ik schoof het tafeltje op de stoel en hij had zn handje daar nog. Auw dus.
ik heb de zetpillen
sneu van die tandjes, hier wachten ze nog steeds
  zondag 13 september 2009 @ 09:52:11 #186
114177 Diaan73
pi_72692314
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb de zetpillen
sneu van die tandjes, hier wachten ze nog steeds
Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.

Op zich vind ik het niet erg dat ze niet komen, Twan was ook erg laat, maar dat hij er steeds zo'n last van heeft wel. Ze zeggen hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Twan is 7,5 jaar nu, en heeft nog steeds zn melktanden. Eindelijk 2 wiebeltanden. Bij Lennon moeten ze er in en bij Twan eruit
Make love, not war ☮
pi_72692321
Graeme heeft vannacht gewoon helemaal doorgeslapen! Echt heerlijk! Vanmorgen werd hij precies om 1 minuut over 6 wakker voor zn 6uur flesje En daarna sliep hij gewoon weer door, maar kon ik niet meer slapen Dus toen ben ik om 8 uur maar de schone was in zn kast gaan doen, en toen werd hij wakker. En nu slaapt ie alweer bijna een uur.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72692353
Wat ben ik een stommeling

Ik was gisteren bij mijn vriendin en daar staat een flesje voor Thijs, maar er zat een verkeerde speen (te grote) op dus heb ik er wat meer johannesbroodpitmeel ingedaan zodat hij zich niet verslikte. En nu staat ie op zijn kop van de krampen.....

Hij sliep vannacht wel door, zoals normaal van 12 tot 6, maar om half 9 werd hij gillend wakker
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72692401
Fuente succes vandaag.

Miss-sly veel plezier in de efteling.

Gelukkig sliep Jair gisternacht wel door. Hij werd pas om 6.40 uur wakker. Overdag is het een stuk makkelijker je kind te laten zien, dat je er bent. Als ie moe is en moet slapen is het een stuk lastiger. Al helemaal als je zelf ook wilt gaan slapen. Het enige zou zijn om naast zijn bed te blijven zitten toit hij in slaap is gevallen. Maar wij willen hem ook niet daaraan wennen.

Nog geen blauwe plekken hier. Maar hij zit of kruipt nog niet. Hij tijgert wel in bed. Soms ligt hij s'ochtends 180 graden gedraaid. Hij wil graag kruipen maar het lukt nog niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72693283
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die ook beter werken trouwens. Ik heb deze pipetjes van de buren. Binnenkort ook maar de zetpillen kopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.

Op zich vind ik het niet erg dat ze niet komen, Twan was ook erg laat, maar dat hij er steeds zo'n last van heeft wel. Ze zeggen hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Twan is 7,5 jaar nu, en heeft nog steeds zn melktanden. Eindelijk 2 wiebeltanden. Bij Lennon moeten ze er in en bij Twan eruit
ik heb de zetpillen nu 2 keer gebruikt en met fantastisch effect (na prikjes) ze werd heel snel rustig en viel in slaap. En duur idd.. maar ik heb ze dan ook nog niet vaak hoeven gebruiken dus dan valt die prijs best mee

en voor mij hoeven die tandjes ook nog niet zo..bv ':+
pi_72693525
Tyler was weer 3x wakker vannacht. Misschien zeur ik, maar ik baal er wel van. Hij sliep altijd door en nu nooit meer. Hij is zo dol op Kim, leuk om te zien.
  zondag 13 september 2009 @ 12:21:10 #192
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72694889
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en elin is fluffyphat
wasdatnou?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als je kindje de nacht niet (meer) doorslaapt? Tygo slaapt nu wel weer door van 23.30 tot 7u, Max deed dat ook, tot twee weken geleden. (ze sliepen allebei door vanaf 6,5 week!) Max komt nu echt iedere nacht rond 5u. Hij is dan wel weer in slaap te krijgen met een speentje, maar het is natuurlijk wel irritant. De fles van 7u slurpt hij ook helemaal leeg (honger!). Kan het zijn dat hij om 23u iets in de fles nodig heeft (iets van johannisbroodpitmeel?) Voor de fles van 23u moeten ze allebei echt wakker maken en die drinken ze ook niet goed leeg. Of zou de fles van 23u er zo'n beetje af kunnen en om 19u iets door de fles? Ze zijn morgen 3 maanden en ruim 5kg.
pi_72695002
Johannesbroodpitmeel zorgt alleen voor minder spugen en helaas niet voor meer verzadiging En voor Nutrix is het nog iets te vroeg.

Misschien kun je Max als laatste fles een fles met voeding voor hongerige baby's geven dat, werkt wel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_72695011
DP

[ Bericht 100% gewijzigd door McLaura op 13-09-2009 12:27:09 ]
pi_72695262
Ik zou idd de fles van 23 uur eraf halen, als je ze daarvoor wakker moet maken. Ik zou de eerste nacht kijken hoe ze reageren op die ene fles minder en worden ze dan midden in de nacht wakker kun je altijd nog beslissen om iets door te fles te gooien. Al zijn ze denk ik nog wel wat te klein voor rijstebloem, dat mag pas van vier/vijf maanden. En Johannesbroodpitmeel, ik weet niet of het per definitie meer vult. Wij geven het voor de reflux.

Ons draakje sliep ook met de drie maanden door van acht tot acht en opeens een paar weken geleden werd ze opeens drie á vier keer per nacht wakker (zonder aanwijsbare reden) dat heeft ongeveer drie weken aangehouden en nu slaapt ze godzijdank weer door. Ik heb nog wel een slaapachterstand in te halen
Geen idee waarom ze dat opeens doen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72695327
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef mikoxx het volgende:

[..]

wasdatnou?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als je kindje de nacht niet (meer) doorslaapt? Tygo slaapt nu wel weer door van 23.30 tot 7u, Max deed dat ook, tot twee weken geleden. (ze sliepen allebei door vanaf 6,5 week!) Max komt nu echt iedere nacht rond 5u. Hij is dan wel weer in slaap te krijgen met een speentje, maar het is natuurlijk wel irritant. De fles van 7u slurpt hij ook helemaal leeg (honger!). Kan het zijn dat hij om 23u iets in de fles nodig heeft (iets van johannisbroodpitmeel?) Voor de fles van 23u moeten ze allebei echt wakker maken en die drinken ze ook niet goed leeg. Of zou de fles van 23u er zo'n beetje af kunnen en om 19u iets door de fles? Ze zijn morgen 3 maanden en ruim 5kg.
dik *grijns*
verder kan ik je niet helpen, wij doen hier niet aan doorslapen
  zondag 13 september 2009 @ 12:58:13 #197
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72695892
Fuente, ik hoop dat het goed gaat met Merel vandaag! Vervelend als andere mensen niet inzien dat ze overprikkelt raakt. Hier werd er ook nooit geluisterd als ik er wat van zei... want 'ze moet er gewoon aan wennen' etc

Diaan, lastig he tandjesdrama! Hopelijk is ie bij Lennon snel door nu!
Dochter krijgt een boventandje! Dat verklaart waarschijnlijk waarom ze niet lekker was afgelopen week.

Tessie, wat fijn dat Graeme doorgeslapen heeft vannacht!

Hier werd er pas echt doorgeslapen toen ze 6 maanden was. Daarvoor waren we erg blij als ze pas om 5 uur kwam De fles van 23.00 wel of niet geven maakte daarin geen verschil. We hebben haar op een gegeven moment gewoon laten liggen 's avonds en dat ging prima.
pi_72696478
Oooooohja ik zie net bij Tyler de voormalig blauwe tand doorkomen. Een ministukje is door. Dus die komt toch nog! Hij pakt nu telkens de knackebrod van Kim. Dat mag hij vast nog lang niet hebben.
  zondag 13 september 2009 @ 14:26:12 #199
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72698949
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dik *grijns*
verder kan ik je niet helpen, wij doen hier niet aan doorslapen
Oh, oke! Haha!

Op zich zijn wij dus best gezegend met onze slapertjes. Niet verkeerd natuurlijk! Vlg week maandag naar het cb, ik ga daar ook maar eens vragen. Tjonge, wat is dit een grote zoektocht zeg! Dat kan mij iig flink onzeker maken allemaal..... Maar goed, het is wel een leuke zoektocht, dat dan weer wel
  zondag 13 september 2009 @ 16:01:07 #200
114177 Diaan73
pi_72700374
Wanneer mag je kind (een stukje) kaas hebben eigenlijk? Ik kan daar niets over vinden.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')