Dat flesje alcohol en die watten zijn handig om je thermometer mee schoon te maken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:
ja superlief mens! echt hoor, ik heb het echt getroffen met zo'n kraam geloof ik
ik heb echt heel veel over uit mn kraampakket, vandaar dat ik het maar weg wil geven aan die stichting. Ik heb tig matjes over, een dinges kraamverband, twee dozen gaasjes, alcohol, pleisters, bedzeiltjes, verband watten en nog wat meuk.
En ik doe er niets mee dus wat mij betreft mag het weg naar die stichting, zij kunnen het veel beter gebruiken dan ik.
ik had zelf nog alcohol en watten staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Dat flesje alcohol en die watten zijn handig om je thermometer mee schoon te maken!
Wij zijn hier net uit maatje vier... (met Mirte) die draagt nu vier plusquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
Wij moeten eigenlijk over op een maatje vier denk ik
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kleine meisjes worden heel snel groot, geniet er maar van! Hoewel ik denk dat iedere fase z'n leuke en minder leuke kanten heeft... Ik vind het wel bijzonder om te zien dat hoe klein ze zijn, ze toch al zo'n eigen persoonlijkheid hebben.
Jij hebt toch overlooptette? dan kan t best zijn dat ze erg veel binnenkrijgt.. als jij denkt dat ze na 1 borst genoeg heeft gehad en ze huilt ook niet omdat ze honger heeft..dan kan dat best toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:50 schreef huuphuup het volgende:
jeuh Thijs zn ver-tweemaand-dag![]()
Barik neem alles terug wat ik gister zei over dat ik dacht dat het niet hetzelfde was.
Jeumig dat heb ik geweten zeg... Vannacht vier keer eruit geweest omdat ze huilde en iedere keer was heel haar bedje nat en haar kleertjes ook enzo. Bij de laatste voeding die ik gegeven heb heb ik bewust maar 1 borst gegeven en die helemaal leeg laten drinken, de ander daarna niet aangeboden. Weet niet of dat helemaal the way to go is maar ze had vanmorgen niet gespuugd. Ze heeft op die ene borst zo'n 4 uur tussen de voeding gelaten voor ze weer uit zichzelf kwam dus dan heeft ze wel genoeg binnen gehad lijkt me toch?
Ik ga het donderdag als ik langs het cb moet gelijk even voorleggen aan die wvk/lactatiekundige, kijken wat die ervan zegt, maar voorlopig denk ik dat ik maar 1 borst aanbiedt eventjes, het lijkt erop dat ze teveel drinkt gewoon.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:20 schreef miss_sly het volgende:
McLauraThijs alweer 2 maanden
het cliche is waar hé: het gaat zoo snel!
Gisteren was dus een toevalstreffergisteravond ging het al niet denderend, maar ach, de rest van de dag was zo goed gegaan. Vannacht netjes om half 4 voor eeen voeding, wer keurig gaan slapen. half 6 weer voor een voeding, tikje vroeg, maar meot kunnen. Alleen wilde ze daarna niet meer slapen. Dus na een hele tijd gedoe in bed is schaap met haar naar de woonkamer gegaan en mocht ik nog even slapen
En mevrouw is dus sinds vanmorgen half 6 wakker, met weer een paar hazeslaapjes so far. Straks in de auto gaat ze gelukkig dus ruim een uur slapen, dat is alvast iets, maar vanavond maar eens kijken hoe gezellig dat wordt
Ow, en ze draaide zich net van haar buik op haar rug! Ik denk niet dat ze dat kan herhalen, want ze deed het omdat ze boos huilend liet weten dat ze niet in de box wilde
ga ik maandag even opzoeken..ze is hees en snot en hoest enzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Kleurdoos ik heb gehoord dat Nisykind Forte van VSM heel goed moet zijn. Ik heb het ook gekocht, omdat Lennon al een weekje hoest maar eigenlijk geen last van heeft . Vandaag mee begonnen, is een kuurtje van 7 dagen. Homeopathisch.
Hmm heb vandaag een beetje raar gevoel, hoorde vanmorgen dat mijn vriendin van vroeger en met wie ik het laatste jaar ook weer contact had op Hyves, haar baby'tje met 34 weken zwangerschap heeft verloren. De placenta was geknapt of losgelaten. Ik vind het zo verschrikkelijk. Besef me des te meer hoe gelukkig je met een kindje moet zijn...al moet ik er 10x uit 's nachts.. dat maakt dan helemaal niet meer uit. Haar 1e zoon is 8 en ze hadden heel veel moeite moeten doen voor deze zwangerschap.![]()
ik heb nog niet alles bijgelezen, maar Jan heeft dus echt nooit iets. nou kan het zijn dat ie hier in huis zich nergens aan kan bezeren, of dat ik overbezorgd ben, en het hem niet zelf laat proberen etc. maar hij heeft dus echt nog nooit een blauwe plek gehad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan wat vreselijk zeg.
Voor de jongetjes mama's. Is het herkenbaar dat jongetjes veel drukker zijn en veel meer bulten en blauwe plekken hebben?
Kim had dat amper. Tyler heeft dat veel. Vooral blauwe plekken en bulten op zijn hoofd. 1met rode vlekken er omheen.
Is Jan niet zo actief dan? Lianne die heeft 3 dagen lang niet geweten hoe ze vanuit staan weer moest gaan zitten/liggen. Dat heeft haar een blauwe wang opgeleverd. En ook zit ze regelmatig klem met haar benen tussen haar bed of box en zo heeft ze ook wel blauwe plekken op haar benen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef DJMO het volgende:
ik heb nog niet alles bijgelezen, maar Jan heeft dus echt nooit iets. nou kan het zijn dat ie hier in huis zich nergens aan kan bezeren, of dat ik overbezorgd ben, en het hem niet zelf laat proberen etc. maar hij heeft dus echt nog nooit een blauwe plek gehad.
schaafplekken, blauwe plekken, bloedneus...quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan wat vreselijk zeg.
Voor de jongetjes mama's. Is het herkenbaar dat jongetjes veel drukker zijn en veel meer bulten en blauwe plekken hebben?
Kim had dat amper. Tyler heeft dat veel. Vooral blauwe plekken en bulten op zijn hoofd. 1met rode vlekken er omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |