quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, sorry Chan, maar moet wel erg lachen om het beeld dat je schetst. Zittend op de bank met twee grote dotten zalf op je tepels, braaf wachtend tot het intrekt.
Ja het klinkt erger dan het is. Hij snapt niet dat hij verder moet tijgeren met koppie naar beneden. Bij de salontafel. En Kim heeft een tafeltje van ikea, daar blijft hij met 1 been tussen de poten hangen. Boos dat hij dan is. Kim helpt hem dan en tilt de hele tafel op.quote:
Meestal drinkt hij tussen 20.00 en 22.00 zijn laatste voeding. Dan kwam hij weer rond 5 uur. Maar de laatste 4 dagen kwam hij ook nog om 3 uur.En dat wilde ik vannacht dus doorbreken.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt goed Oeke! Hoe laat heeft hij dan de laatste voeding 's avonds gehad? En als je bv helemaal op verzoek geeft, zit er dan totaal geen ritme in? Petje af zeg!
Het blijft snotterig hier. Dus we druppelen gewoon af en toe als hij weer vol gaat zitten een beetje zoutoplossing in zijn neusje. Werkt gelukkig heel goed.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef huuphuup het volgende:
BE, hoe is het met Oscar? Is hij alweer een beetje opgeknapt nu?
Oh wat heerlijk even zo'n dagje met zijn tweeen. Wij gaan morgenavond ook heerlijk samen uit eten we zijn morgen 1 jaar getrouwd! En volgende week zaterdag zijn we ook samen de hele dag de hort op hebben we een trouwerij van vriendin, maar dan laat ik alle kids dus lekker thuis!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef mikoxx het volgende:
Lekker doen huup..! Beterschap voor jullie meisje.
Nijna, kan je nu niet een beetje proberen bij te slapen? Dan pak je in ieder geval alvast een paar uurtjes...
Wij zijn vandaag heerlijk een dagje met z'n tweetjes op stap geweest. Lekker uitgewaaid op het strand, heerlijk! Dat kan je dan echt waarderen zeg. Opa en oma hebben ook een superdag gehad. Ze zeiden zelf ook dat het al een stuk beter ging dan de vorige keer dat ze hadden opgepast. Toen waren ze veel huileriger, wat fijn dat dat ook andere opvalt zeg! Er zit echt verbetering in![]()
Oeke, hoe is het nu met Kobus? En mag jij nu ook de laatste voeding afbouwen, net als Seilram?
Hahahaha, ja zo begon Joep ook! Nu 1,5 maand geleden ongeveer, maar hij heeft zijn maat nu echt gevonden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef innepin het volgende:
Seilram een duimertjelief! onhandig, maar wel lief
Willow probeert t ook, die stopt gewoon haar hele vuist in haar mond
Ik ben niet eens getrouwdquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:01 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk MeNicole. Veel plezier met vieren.
Nee klaarwakker en druk aan het wassen. Nooit gedacht dat zo'n klein kindje zoveel was kan producerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Chan bah wat een nacht zegik hoop echt echt voor je dat je nu zelf lekker ligt te slapen, en dat Timo er geen regeldagje van gaat maken ofzo.
sterkte.
Innepin heb je zelf ook het gevoel dat ze niet voldoende aankomt?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
Miss sly, ik kwam hier eigenlijk kijken of iemand tips had voor precies hetzelfde probleem hierWillow wil graag de hele dag door eten eten eten. Laatst vroeg iemand op hoeveel voedingen per dag wij nu zitten... als ik elke voeding apart tel (met alle "ik wil wel wat melk en dan over een uurtje weer" als 2 geteld) zitten we volgens mij gewoon op tien ofzo, en ik word er een beetje moedeloos van.
Ik ben maar gaan combineren met kunstvoeding en we hebben vandaag een kolf gekocht, hoop dat dat helpt. Misschien krijgt ze gewoon niet genoeg binnen...
Hoeveel drinkt een flesvoedingkindje van een week of 5 gemiddeld? Zeg maar zo'n 4,5 kilo? Want als ik echt een keer borst oversla om een flesje te geven drinkt ze soms 100 cc en soms 140... geen peil op te trekken...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens getrouwd![]()
Wel al bijna 2 jaar gescheiden![]()
Maakt niet uit hoor. Je hebt mij daarmee niet gekwetst hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
![]()
Sorry mijn vergissing, ik bedoelde MamaNik. Ik wilde niemand kwetsen
Toen Mila nog een ieniemieniebaby was hebben we haar wel gewogen op de keukenweegschaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef innepin het volgende:
Hoe wegen jullie je kindjes? Onze weegschaal (eerst zonder kind er op, dan met kind) is niet echt ideaal.
Maar dinsdag naar het cb, dan zien we het wel
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef oeke het volgende:
Arme Tess.![]()
Innepin, sorry als ik wat heftig overkwam, dat was niet mijn bedoeling. Hoe oud is Willow nu?
Ik vroeg me af of Senna en Willow niet gewoon vaak een beetje sabbelen/zuigen om hun zuigebehoefte te bevredigen. Kobus wilde vaak gewoon lang zuigen. Dan gaf ik hem aan mijn lief die dan een uurtje met hem in een stoel ging zitten, pink erin en rust. Dan kon ik iets anders doen. Misschien helpt het iets?
En het is zo herkenbaar al die zoektochten van de verse mama's. Kobus is nu 3 maanden (ook nog erg vers) Maar er is een soort rust en ritme gekomen en dat is heerlijk. Hij slaapt goed tussendoor, drinkt geen uren aan een stuk meer, en lacht heel veel.
![]()
Misschien is dat een fijn vooruitzicht.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zei het net nog tegen schaap: nog een week of 4-5 dan is ze 3 maanden en dan wordt het heul gemakkelijk
I know, I know...loaat ons nou die hoop, we komen vanzelf met beide voeten terug op aardequote:
ja nou, er zat steeds een zigzagpatroontje van de luierrand in haar beentjes en billenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik moest lachen om wat je vertelde over de volgende maat luiers en dat A. dus ong. 4600gr. is nu.
Sasha was er natuurlijk 4500 bij de geboorte en die draagt nog steeds maatje 1.![]()
Maar als dit pak op is stap ik dan ook maar over. Als jij zegt dat het beter zit...![]()
![]()
Sasha nog steeds in maatje 1quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik moest lachen om wat je vertelde over de volgende maat luiers en dat A. dus ong. 4600gr. is nu.
Sasha was er natuurlijk 4500 bij de geboorte en die draagt nog steeds maatje 1.![]()
Maar als dit pak op is stap ik dan ook maar over. Als jij zegt dat het beter zit...![]()
![]()
Gewone grote, van de natuurwinkel!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef Fruppel het volgende:
Krijgt ze gewone grote rijstewafels zeg maar of die kleintjes van Bambix Fuente?
Danique vind het ook heel erg lekker!
Toen ik mijn kraampakket kreeg zat er een flyertje bij...Weet wel waar je het over hebt maar heb geen idee meer waar ik het toen heen gestuurd heb..... *Zucht* Dit helpt niet echt hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Diaan! Ziet er heerlijk warm uit
hihi ja BE, wij twijfelden ook over die maat luiers, maar die anderen gingen zo hard, en ze groeide zo hard en snel dat we toch maar zoiets hadden van nja, we halen wel zo'n valuepack dinges en dan komt het wel goed. Mocht het niet gepast hebben dan had ik het in de kast gezet denk ik en nog 1 zo'n pak kleinere gehaald. Het eet geen brood gelukkig
Nog even een vraagje, ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan zetten eigks.
Ik wil wat ik overheb van mijn kraampakket doneren aan die ene stichting, die het dan gebruikt voor kraamzorg en bevallingen en dergelijke in Afrika. Maar ik ben kwijt waar en hoe en wat enzo en hoe die stichting heet.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
hihi nouja, dan ben ik iig niet de enige die het niet meer weet hoe het heetquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Toen ik mijn kraampakket kreeg zat er een flyertje bij...Weet wel waar je het over hebt maar heb geen idee meer waar ik het toen heen gestuurd heb..... *Zucht* Dit helpt niet echt hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |