abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72473708
Het vorige deel: Het grote kleine babietjestopic 213

Babietjes
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72473736
Mijn laatste post:
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:42 schreef tessie het volgende:
BE, fijn dat je medicijnen hebt voor Oscar. Hopelijk is hij snel van de spruw af.
Arme Elin voor het eerst ziek. Hoe gaat het nu met haar?
Wat lief dat Kobus in zijn slaap naar je toe kroop Oeke En wat groeit hij goed, dat hij al niet meer in maat 62 past. Raar he, dat je dan weer een hoop kleertjes weg moet leggen omdat ze niet meer passen.
En Senna met haar spuitluier Heb het hier nog niet meegemaakt... *afkloppen*
Ca.ra, lijk me erg vermoeid die regeldagen en nachten. Fijn dat het nu weer wat beter gaat.

Wij zijn vanmiddag met Graeme naar een verjaardagsfeestje geweest. En hij was heel lief, en iedereen vond hem zo leuk Alleen na een paar uur werd hij wel moe van al die drukte om hem heen, maar hij wil nooit slapen als er veel te zien is, zelfs in de draagdoek niet. Dus toen zijn we maar bijtijds weer vertrokken, en in de tram viel hij wel al gelijk weer in slaap. Ben wel blij dat we hem zo makkelijk mee kunnen nemen en dat hij dan zo lief is enzo Hij moet denk ik alleen nog echt wennen aan drukte om hem heen, das nu gewoon nog teveel prikkels voor hem ofzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72473774
Ooooh Lena staat er ook bij in de OP!
ik heb foto's gespiekt en ze is zo mooi <3

Poppedeinske als je dit leest, hopelijk zit je lekker hoog en droog op je roze wolk samen met M. te genieten van jullie prinsesje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:58:24 #4
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72475849
En ik zat juist naar het lijstje te kijken, Maarten staat alweer zo hóóg... Over 2 1/2 maand is hij al jarig!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72479404
Oehh waar Lenafoto's???

Tess had vanmorgen ook een spuitluier.
En zw heeft steeds zo'n last vsn zuur. Komen soms wat golfjes omhoog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72479877
Ah dat is naar voor Tess

Onze kleine rakker mag wel weer eens een poepluier maken... Wat ze trouwens wel heel goed kan is wasgoed maken... ze spuugde vanmorgen een paar golven in mn net verschoonde bed .
Wasmachine draait weer, hoe deden ze dat vroeger toch toen ze nog geen wasmachines hadden...
Fake it till you make it...
pi_72479892
Dat vraag ik me ook wel eens af ...

Tess is ook weer zo aan het trutten met de fles. Ze drinkt heel onrustig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72480039
ja, was. ik dacht dat 'men' overdreef als men het over de toename van de was had, maar het is echt zo gelukkig hebben we tegenwoordig machines!

Senna heef ineens veeeel vieze luiers, sommige echt heel vol. heeft al het persen iig zin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72481985
Ik ga hier vaker een verzoekje om een poepluier schrijven... voor het eerst uit zichzelf zonder temperaturen . En tijdens het verschonen kwam de rest en pieste ze me ook nog even nat... kleine grapjas.

Miss, lekker... perst ze in elk geval niet voor niks succes met verschonen (en wassen...)
Fake it till you make it...
pi_72482255
Ja jee, hoe zouden ze dat vroeger hebben gedaan?!
Je zou zeggen dat na een aantal maanden je niet meer zo superveel was hebt, maar niks is minder waar. Eerst is het was van de spuitluiers en van het spugen, dan is het veel was omdat ze hun eten overal op smeren Wortel is hier trouwens favoriet!

Estrys en Kleurdoos (en andere moeders van babytjes die zo overactief zijn), in welke stand hebben jullie je box staan -of komen ze uberhaupt nog in de box-?
Lianne stond namelijk gisteren ineens en sinds ze dat heeft uitgevonden doet ze dat constant. Hij staat nu nog op de hoogste stand, maar dan kukelt ze er zo uit volgens mij. Maar om hem nou helemaal laag te zetten, dan moet ik wel erg ver bukken om haar eruit te krijgen.

En Tex, heeft Hannah vannacht weer lekker doorgeslapen?
Heb het hier getest haar in haar eigen kamer neer te leggen, maar geen succes.
Ze werd "gewoon" weer wakker om 1 uur, om 3 uur, om 5 uur en om 7 uur om vervolgens niet meer te gaan slapen. Zo gaat het hier al weken, ik ben moe!
pi_72482371
zo, ik ben weer beter en baby ook wel weer. Nou is lief ziek

Mijn schoonmoeder heeft gisteravond dus op Seb gepast. (en dat doe ik voorlopig dus niet meer) Hij was al huilerig toen we weg gingen, eten was dus ook erg ontspannend . Hij heeft volgens mij de hele avond gehuild. Om kwart over negen viel hij in slaap zei ze. Seb ligt dus alleen in een slaapzakje omdat hij het hele bed doorkruipt voordat hij slaapt en een dekentje dus geen zin heeft. Dat vond schoonmoeder echt te koud. Ik had een soort van dekbedje/boxkleed op de wasmand liggen voor te wassen (daar speelt hij weleens op) heeft ze dat over hem heen gedaan. En toen hij ging huilen en ik ging kijken zag ik dus alleen zijn kruin nog een beetje de rest lag dus onder het dekbed
Hij had een pyama aan met lange mouwen en lange broek en een normale slaapzak zoals altijd dus koud was het echt niet. Voorlopig dus alleen mijn ouders maar weer, anders zie ik het echt niet zitten.

Seb heeft overigens wel de hele nacht doorgeslapen en vanmorgen om 9 uur werd hij wakker Vandaar dat ik denk dat hij de hele avond gehuild heeft.

Box staat laag, ledikantje ook. Hij gaat er nog wel eens in hoor, kan hij lekker staan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 6 september 2009 @ 12:21:14 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72482438
Jammer zweefvliegje
Hier ook niet zo'n succes als gisteren. Maar ze werd wel pas wakker om 4 uur! Toen heb ik d'r gewoon in bed laten liggen bij mij.... Ik had d'r niet eens gehoord, Micha heeft d'r gehaald en zei dat ze heel hard lag te huilen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72482656
Dit weekend veel was. Tyler en Kim spuugden allebei op ons bed. De spuugdoeken gaan er hier sowieso flink doorheen.
Ik maak me wel zorgen om Tylers eetgedrag. Hij eet nog steeds geen stukjes en is (over 2 dagen) 9 maanden. Vers wil hij niet, ik denk omdat het niet glad genoeg is. Potje fruit eet hij wel, 4 maanden potjes groente ook. 6 maanden potjes geprobeerd, vanwege meer dan alleen groente, wil hij niet.
Yoghurt gaat er wel goed in. Brood kotst hij meteen uit. Soepstengel en liga sabbelt hij wat op.
Ik denk toch maar logopediste inschakelen.
Verder gaat het wel goed. Hij heeft nu 3 tanden erbij bovenin. De blauwe is nog steeds niet door.
Hij tijgert en probeert te kruipen. Kontje gaat nu de lucht in en dan kijkt hij trots. Maar weet niet wat hij verder moet. Zitten wil iets beter, maar vind hij niks aan. Dat oefenen we nu goed met de fysio. Hij mag nog steeds niet in de kinderstoel, is wel jammer.
Slapen gaat een stuk beter, al slaapt hij nog niet door.
En hij is megavrolijk. Stapelgek op Kim en toen Kim gisteren flink ziek was, leek het alsof hij haar probeerde op te vrolijken.
pi_72482812
volgens mij wastte men gewoon wat men kon vroeger en alles wat niet direct noodzakelijk was kon vast nog wel een keertje mee
Ik moet zeggen, ik gooi uit automatisme ook haar broekjes en shirtjes die ze die dag aan heeft gehad in de was. Terwijl het niet bepaald vies te noemen is natuurlijk. Tenzij ze erover heen gespuugd heeft ofzo, dan is het een ander verhaal. En ik slaap zelf op een handdoek wegens lektetten Ik werd er gestoord van om mn onderlaken steeds te moeten verwisselen dus ik heb er maar een handdoek ingegooid.

Zweefvliegje wat jammer dat de truuk voor jullie niet op ging!

Tess zielepietje, zuur is vies.

Estrys oei, dat van dat dekbed/kleed verhaal klinkt eng ja!

Hier wel een goede nacht gehad gelukkig weer. Om half 3 was ze wakker en om half 8 weer. Keurig 5 uur ertussen steeds. Dan zal het misschien toch een regeldagje geweest zijn gister en eergister terwijl ze helemaal niet wilde drinken ondanks herhaaldelijk aanleggen. Maf.
Straks komen de schoonouders en die hebben mazzel geloof ik want madame ligt zich nu uit te rekken... ik hoop dat ze een beetje rustig aan doen met haar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72484594
Huup, ik hoop dat je schoonouders rustig aan hebben gedaan.

Tyler slaapt overigens op zijn buik. Vannacht voor het eerst. Doodeng vind ik het. Maarja, als hij het graag wil. Je kunt hem moeilijk de hele nacht terug gaan draaien.
Kim heeft dat ook gehad, weet ik nog wel.
pi_72484624
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huup, ik hoop dat je schoonouders rustig aan hebben gedaan.

Tyler slaapt overigens op zijn buik. Vannacht voor het eerst. Doodeng vind ik het. Maarja, als hij het graag wil. Je kunt hem moeilijk de hele nacht terug gaan draaien.
Kim heeft dat ook gehad, weet ik nog wel.
Volgens mijn huisarts kan het geen kwaad op deze leeftijd Ingrid Ze hebben genoeg kracht om te draaien en het hoofd op te tillen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72484781
Ik zou hem ook gewoon zo laten liggen Ingrid!
Maar als je het echt zo eng vindt, kan je hem ook op zijn zij wegleggen en dan even een handdoek oid oprollen en dat tegen z'n buik aanleggen, dan kan hij niet naar z'n buik.
pi_72484806
Ja hij kan wel goed zijn hoofd opzij draaien, dat is zo.
Hij slaapt er stukken beter door. Niet meer 14x eruit, maar 4x. Wat hopelijk nog minder wordt. Echt heel erg wennen als je gewend bent aan een doorslaper. (vage zin zo )
  zondag 6 september 2009 @ 14:33:19 #19
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72486007
Jammer zweefvliegje, dat het nog niet gelukt is.

Huup, hoe was het met je schoonouders?

Wat zeggen het CB ervan Ingrid? Dat Tyler nog geen stukjes lust? (vanaf wanneer zouden ze dan eigenlijk "moeten" lusten?

Seb, gelukkig weer opgeknapt kerel! Wel een rare oma heb je hoor Die je zo warm inpakt! Maar ze bedoelde het vast goed.

Tessie, hier gisteren ook een feestje en veel familie. Iedereen om Joep heen. Hij zit dan het eerste uur een beetje rond te kijken, maar dan kan er werkelijk geen lachje vanaf. Toen gingen we eten, nou dat ging ook wel bij op de arm en ik met 1 hand eten, maar daarna was het gedaan... huilen, huilen, huilen. Gewoon te druk geweest. Dus wij zijn ook weer bijtijds gegaan. Thuis aangekomen weer huilen, even in bed, na 5 minuten weer wakker en huilen. Tot 22.00 heb ik met hem op de bank gezeten en toen viel hij uitgeput in slaap. Hij was al vanaf 14.00 wakker met 1 hazeslaapje van 30 minuutjes ergens laat in de middag. Arm ding. Maar voor hij naar bed ging kreeg ik nog wel een stralende lach Net of ie die voor mij had bewaard. Ik smolt helemaal. Vandaag dus lekker rustig aan, een bijkom-dag.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72491741
Oeh Seilram, speciaal voel je je dan he!

Fijn dat Estrys en Seb weer beter zijn, wel jammer van de beetje spooky oma. Je had er al best een hard hoofd in, best griezelig om dan weg te gaan, lijkt me.

Ingrid, mijn huisarts vriend (en het CB) vertelde(n) ook dat buikslapen geen kwaad meer kan als een kindje zich van buik naar rug en van rug naar buik kan rollen. Dan is hij sterk genoeg om zich terug te draaien.

Vraagje: Ik wil Repelsteeltje (9 maand) meer met de pot mee laten eten, maar hoe zit het als je bijvoorbeeld pasta eet met saus uit een potje/pakje? Dat is vast veel te zout, misschien beter een apart sausje maken?
pi_72492444
Seilram volgens cb hoort hij dat nu wel te kunnen. Die zeiden ook dat een logopediste eventueel kan helpen.
pi_72492643
Hopelijk kan een logopedist dan idd uitkomst bieden Ingrid.
Wel fijn dat hij stukken beter slaapt op zijn buik!

Hier ging het wel okay op zich met de schoonouders. Ze waren een uur later dan ze gezegd hadden dat ze zouden komen irritant vind ik maar goed er zal wel een reden voor zijn. Ik had A. 1 borst gegeven en verschoond toen ze kwamen, toen besloten nog even te wachten met de tweede borst, ze was nu toch wakker zeg maar. Schoonmams heeft t meiske wel wat gekaapt lief moest haar op een gegeven moment echt wegpakken dat ze ook nog even bij opa mocht zitten. ja koetiekoetie je zit veel lekkerder bij oma he?! en daarna heeft mn lief gelukkig gewoon gezegd dat ze maar weer rustig moest gaan liggen. Dus hebben ze haar onder protest weer terug gegeven
Nadat ze weg waren tweede borst gegeven en toen was ze wel onrustig maar zijn we lekker naar buiten gegaan met de wandelwagen en even een stuk gelopen, werd ze rustig van en nu slaapt ze nog steeds rustig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 september 2009 @ 19:13:21 #23
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72494058
Goh, volgens mij is het feestjestijd Wij hadden vanmiddag ook feest, oma is 65! Alle ooms en tantes hebben onze jongens even flink bewonderd... Ze hebben zowaar nog even geslapen in de kinderwagen Ben benieuwd hoe het vanavond/vannacht gaat.
Lief is komende week lekker vrij. Nog een weekje vakantie! We wilden eerst nog op vakantie gaan, maar we hebben besloten dat we eerst gaan zorgen dat het ritme er hier goed in komt, dwz het slapen overdag beter gaat. We gaan misschien nog wel even naar het zwembad en lief en ik gaan lekker saampjes een dagje naar zee. De jongens zijn vandaag alweer 12 weken! Tjonge, wat gaat dat hard zeg! Hoe lang zouden we ongeveer in het zwembad kunnen blijven denken jullie? Ik wilde even gaan bellen wanneer t warmwaterdag is...
pi_72495252
Lekker Huup! Slaapt A. een beetje lekker nu?

Mikoxx gefeliciteerd met oma!
Babyzwemmen duurt bij ons altijd een halfuurtje en dat is in "het warme bad".
Volgens mij kan je dat wel als een richttijd aanhouden.
pi_72495327
dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')