Vanaf hou oud deed je dat dan??? Want de kleintjes zijn nog geen 4 mnd..quote:Op woensdag 2 september 2009 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Rijstbloem bij de avondfles doen. Bij Julian werkt het geweldig, hij werd eerst ook vaker om 4 uur wakker van de honger. Nu slaapt ie eigenlijk altijd tot een uur of 8-9.
Gelukkig is ie om 6 uur nooit al wakker.
Fles van 180/6 met 3 scheppen van dat spul erbij!!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Vicky het volgende:
kan best hoor MeNicole
En om de 5uur overdag? HOe doe je dat??
Ik haal met pijn en moeite de 4 uur...
Vandaag weer een rondje zh met Tess. Eerst om 14.00 uur naar de kinderarts en om 16.15 de kinderpsych, maar ik ga kijken of ik die naar voren kan halen anders mag ik 2 uur in het zh. bivakkeren...
Die fles mag eraf als jij vind dat Joep zonder kan. En de kinderstoel als ie mooi recht op zijn billen zit. Weet niet goed hoe ik het uit met leggen. Maar met Mikael keek de ka toen naar zijn billen. Die stonden mooi recht op tafel en dus mocht ie ook wel in de kinderstoel voor 10 minuten!!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef seilram het volgende:
Wat goed van Senna!![]()
Estrys, wat een lekker weekend in t vooruitzicht!
Vicky en Tess, veel succes vandaag!
Vanaf wanneer mag de fles van 23.00 eraf? Heeft dat met gewicht te maken? En wanneer mag Joep in zijn kinderstoel?
Okay, wat het gekke vind ik namelijk dat hij dus nu 5 flessen heeft... ongeveer 800 cc op een dag haalt en dat zou als hij alles opdrinkt 1000 cc zijn, maar dan ga je ineens weer naar 4 flessen en drinkt hij ook max 800 cc. Snap je wat ik bedoel? En hij is vaak om 23.00 zo diep in slaap, dat ik het soms haast zielig vind om hem wakker te maken en dan eet hij 150 cc en om 07.00 heeft ie niet eens echt honger, dan kunnen we rustig eerst zelf ontbijten zeg maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die fles mag eraf als jij vind dat Joep zonder kan. En de kinderstoel als ie mooi recht op zijn billen zit. Weet niet goed hoe ik het uit met leggen. Maar met Mikael keek de ka toen naar zijn billen. Die stonden mooi recht op tafel en dus mocht ie ook wel in de kinderstoel voor 10 minuten!!
Je kunt altijd proberen om die laatste fles weg te laten en kijken wat ie doet. Misschien meld ie zichzelf wel om een uur of 3 of misschien pas tegen 6 uur. En anders misschien de fles van 11 uur iets vervroegen. En dan om de paar dagen iets eerder.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:05 schreef seilram het volgende:
[..]
Okay, wat het gekke vind ik namelijk dat hij dus nu 5 flessen heeft... ongeveer 800 cc op een dag haalt en dat zou als hij alles opdrinkt 1000 cc zijn, maar dan ga je ineens weer naar 4 flessen en drinkt hij ook max 800 cc. Snap je wat ik bedoel? En hij is vaak om 23.00 zo diep in slaap, dat ik het soms haast zielig vind om hem wakker te maken en dan eet hij 150 cc en om 07.00 heeft ie niet eens echt honger, dan kunnen we rustig eerst zelf ontbijten zeg maar.
Dat lijkt me wel een optie. Eens kijken hoe dat gaat. Hij slaapt nu namelijk goed van 23.00 tot 06.45, soms wel 07.30 en dat wil ik ook niet in het gevaar brengen zeg maar. Dus gewoon eens testenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Je kunt altijd proberen om die laatste fles weg te laten en kijken wat ie doet. Misschien meld ie zichzelf wel om een uur of 3 of misschien pas tegen 6 uur. En anders misschien de fles van 11 uur iets vervroegen. En dan om de paar dagen iets eerder.
Hij is inmiddels ook al 7 maanden, dus slapen ze zoiezo wat minder overdag. Hij slaapt nog steeds wel veel hoor. En hij slaapt 's avonds vanaf kwart voor 8 tot de volgende ochtend kwart voor 8. Hij slaapt gewoon overdag nog 2x smorgens en smiddags. Meestal 2 uurtjes per keer maar soms ook wel 3 uurtjes hoor, vooral smiddags. Hij houdt het ong. 2 uur vol om wakker/op te zijn overdag, dan is hij echt wel moe en toe aan zn slaapje.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:05 schreef seilram het volgende:
Diaan, dan is Lennon minder gaan slapen overdag toch? want die sliep toch echt mega veel. Tenminste, dat vond ik![]()
![]()
En wat gezellig dat je er weer bent!
Joep ligt al vanaf 08.45 te knorren!! Jaja, om 21.30 pas naar je bed willenIk ga hem zo toch echt wakker maken hahaha. Eten!
herkenbaar..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Nijna het volgende:
Vicky, ik ga even kijken en ik verwacht eigenlijk deze week nog wel een telefoontje van de wvk ook...
Ik doe het nu op de manier zoals onze kraamverzorgster het liet zien, past nog net.
En idd ze kan een hele ruk maken al, soms wel een beetje frustrerend als je weet dat ze het kan en ze zich dan om de 2 uur gaat melden 's nachts.
Als Leander spuugt dan is dat idd ook met een boog. Soms veel verder dan hij lang is. En soms ook zo erg dat het via zijn neus naar buiten komtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic in de herhaling:
Eerder als Graeme spuugde, liep het gewoon uit zn mond, zeg maar zo zn nek in... Maar sinds een paar dagen als hij spuugt, komt het er met een golfje uit, dat het zeg maar op zijn buik beland. Is dat normaal dat er nu wat meer kracht achter zit omdat hij wat ouder wordt of is dit raar?
Haha, hier hetzelfde, behalve dat dat potje met wortelprut ontbrak.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Net bij prenatal de babydoos opgehaald. Wat is dat suf zeg!Zit een pak maandverband in, een wegwerpscheermesje, zo´n groentepotje met wortelprut en een party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |