abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72365853
Ik kom even klagen, sorry. Maar sinds Tyler niet meer in de bakerzak mag is het slapen 's nachts een drama. Moet er heel vaak uit. Hij sliep altijd door, dus dit is flink wennen. Ik was al snel moe zonder aanwijsbare reden. Nu nog meer moe, met reden zeg maar. Ik baal er wel van, want ik merk dat ik er niet goed tegen kan. Nu 2 dagen nog erger, maar dat is vanwege lichte keelontsteking, dus verklaarbaar.

Gelukkig is hij overdag wel heel lief en leuk! Probeert soms te tijgeren. Zitten gaat ook beter, maar vind hij niks aan. En dan gaat het slapen beter. Wel vaak een paar keer heen, maar als hij slaapt, slaapt hij goed door.
pi_72365937
Nijna, dat is al een hele ruk.
Ik heb in het inbakertopic een fotoreeks gemaakt hoe ik Tess inbakerde.doe het nu alleen ietsje anders.. maar wil wel weer foto's voor je maken als je wil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72366001
Vicky, ik ga even kijken en ik verwacht eigenlijk deze week nog wel een telefoontje van de wvk ook...
Ik doe het nu op de manier zoals onze kraamverzorgster het liet zien, past nog net.
En idd ze kan een hele ruk maken al, soms wel een beetje frustrerend als je weet dat ze het kan en ze zich dan om de 2 uur gaat melden 's nachts .
Fake it till you make it...
pi_72366029
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Nijna het volgende:
Vicky, ik ga even kijken en ik verwacht eigenlijk deze week nog wel een telefoontje van de wvk ook...
Ik doe het nu op de manier zoals onze kraamverzorgster het liet zien, past nog net.
En idd ze kan een hele ruk maken al, soms wel een beetje frustrerend als je weet dat ze het kan en ze zich dan om de 2 uur gaat melden 's nachts .
herkenbaar..

*afklopt, hier gaat het goed *
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72366170
Vicky, zoals in jou fotoreeks gebruik ik een hydrofiele luier nu, alleen voor de armpjes. Want volgens mij is dat het grootste euvel. Ik ga eens even kijken bij mn dametje zo, ik hoor af en toe een geluidje inmiddels dus ik denk dat het bijna tijd voor eten is.
pi_72366312
Tess kan ook heerlijk schoppen met haar benen, vandaar dat ik dubbel inbaker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 12:04:10 #32
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72366681
Onze mannen krijgen de ontlasting nog niet lekker op regel. De laatste keer was voor beide zondag en tot nu toe nog niks (ondanks lactulose van van de ha).
Ze slapen nu overdag wel iets beter, maar melden zich sindsdien weer 's nachts (grrr!!, dat ging al weken goed eigenlijk). Ook drinken ze overdag de flessen niet zo goed leeg. Ik denk omdat ze 'vol' zitten. Morgen maar even langs de ha. Ben t wel zat zo langzamerhand, dat gedoe om het slapen. Zit er wel doorheen........
pi_72366700
druppie olijfolie in elke fles mikoxx.. doet ook wonderen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 12:15:28 #34
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72366999
Wat een ideaal dochtertje hebben we toch Afgelopen nacht hebben we vrij goed geslapen, enkel voor de voeding wakker geweest. Ze slaapt daarna vlot weer door. Een keer zette ze een keel op, maar na 1 borst was het weer prima. Wel heeft ze soms na 3 kwartier krampjes, dus dan huilt het een paar keer.

De eerste nacht was niet leuk, om 9 uur uit het ziekenhuis, vervolgens alle directe familie die haar even vast wilde houden, met als gevolg dat ze van 10 tot 2 heeft gehuild. Nu gaat het gelukkig prima.
pi_72368741
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72369142
Ahw Tess! Wat cute!

Nog even mijn vraag uit het vorige topic in de herhaling:
Eerder als Graeme spuugde, liep het gewoon uit zn mond, zeg maar zo zn nek in... Maar sinds een paar dagen als hij spuugt, komt het er met een golfje uit, dat het zeg maar op zijn buik beland. Is dat normaal dat er nu wat meer kracht achter zit omdat hij wat ouder wordt of is dit raar?

Net bij prenatal de babydoos opgehaald. Wat is dat suf zeg! Zit een pak maandverband in, een wegwerpscheermesje, zo´n groentepotje met wortelprut en een party.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72369168
oh ja, die moet ik ook nog nhalen die doos... nou ja, alstie echt zo suf is ga ik niet
maandverband gebruik in niet.. BLECH!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72369349
Als ik geweten had wat erin zat, had ik hem ook niet gehaald.
pi_72369468
Dan hoop ik dat ze die doos nog ff aanpassen komende maand anders mogen ze em houden...
pi_72369963
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:

Nog even mijn vraag uit het vorige topic in de herhaling:
Eerder als Graeme spuugde, liep het gewoon uit zn mond, zeg maar zo zn nek in... Maar sinds een paar dagen als hij spuugt, komt het er met een golfje uit, dat het zeg maar op zijn buik beland. Is dat normaal dat er nu wat meer kracht achter zit omdat hij wat ouder wordt of is dit raar?
Als Leander spuugt dan is dat idd ook met een boog. Soms veel verder dan hij lang is. En soms ook zo erg dat het via zijn neus naar buiten komt
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 2 september 2009 @ 14:15:05 #41
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72370046
Die doos was bij ons ook zo...

Tess

Lekker broodje eten:

Heerlijk zitten in de wipstoel

Tessie, hier geen ervaring, gelukkig voor ons.
Make love, not war ☮
pi_72370100
leuke foto's Diaan!!
Wat heeft Lennon toch een uitgespoken koppie

Terssie, Tess kwijlespuugt zeg maar, iig geen bogen hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72370153
Ah MeNicole, wat sneu zeg, zelfs via zijn neus! Dat is hier gelukkig nog nooit gebeurt. Maar wel geruststellend dat Leander ook met een boogje spuugt, dan is het blijkbaar niet zo heel raar

Diaan, wat een leuke foto´s! Wat een leukers is Lennon En zulke mooie wimpers. Leuk dat je er weer bent trouwens!
  woensdag 2 september 2009 @ 14:21:34 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72370193
De wvk was gisteren ook helemaal weg van de wimpers. Heeft ie van zn vader... ik heb ze helaas niet zo mooi.
Make love, not war ☮
pi_72370296
Grrr, die adds hier zitten soms net voor jullie reacties en je kunt ze ook niet weg klikken! Grrr

Tessie, hier ook spugen met een boogje zeg maar. Gelukkig niet vaak, pas 2 keer ofzo, maar dan was het echt een hele flinke golf, uit zijn mond en neus, zo op zijn borst. Hij schrok er zelf van en moest gelijk huilen.
Vandaag echt een slaapmonster hier... om 11.00 even gegeten, toen weer geslapen tot 11.45, even wakker tot 12.45 en sindsdien alweer in bed!
Niet mieten! Door gieten!
pi_72371713
Ik vind Lennon zo leuk Hij heetf nu ook zo'n leuke leeftijd vind ik
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72371893
ahgos Lennon wat een heerlijk koppie heeft ie!

Tess!

oh die doos klinkt niet boeiend eigk maar ik ken mezelf... ik haal alles wat gratis is gewoon op haha

Ik heb net Willow gezien! Wat een poppetje zeg die ogen! omg zo groot en mooi en helder enzo en dan een set wapperwimpers erboven. Dat wordt een blonde hartenbreekster hoor <3

Mijn dame hier heeft een beetje een gek dagje vandaag geloof ik. Vanmorgen na het badje rond half tien heb ik haar wel een keer of zes of zeven aan moeten leggen voor het eindelijk goed was voor mevrouw. En nu ligt ze vanaf half twee vanmiddag weer in coma. Het zal allemaal wel I guess, ze ligt er tevreden bij nu
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72372210
Timo spuugt sinds het begin bijna altijd met flinke bogen en het komt ook regelmatig uit zn neus, soms zelfs alleen maar uit zn neus, dan is het net een fontein, heel zielig. Maar hij lijkt er nooit last van te hebben. Af en toe lijkt het zelfs een heel klein beetje uit zn ooghoekjes te komen...

Vandaag had ik een heel zielig babytje, hij bleef maar kramp hebben.. Nu ligt hij eindelijk lekker te slapen, hopelijk houdt hij dat nog even vol.. Ik ga maar eens lunchen, nu ik daar tijd voor heb Hoe doen jullie dat met eten? Ik kan hem echt niet wegleggen als hij zo ligt te brullen van de pijn dus ik kom regelmatig niet aan eten toe..
pi_72373486
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:

Net bij prenatal de babydoos opgehaald. Wat is dat suf zeg! Zit een pak maandverband in, een wegwerpscheermesje, zo´n groentepotje met wortelprut en een party.
Haha, hier hetzelfde, behalve dat dat potje met wortelprut ontbrak.
Hadden ze er overigens ook niet in hoeven doen hoor, Lianne krijgt gewoon wortel, niks geen potjes of geprak.

Enne, seilram, ik weet niet welke adds je bedoelt, maar je kan de lay-out ook wijzigen!
Dan heb je er minder! Template "foksilver" bijvoorbeeld doet wonderen!
pi_72373627
en anders even 2x achter elkaar F11 indrukken
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')