herkenbaar..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Nijna het volgende:
Vicky, ik ga even kijken en ik verwacht eigenlijk deze week nog wel een telefoontje van de wvk ook...
Ik doe het nu op de manier zoals onze kraamverzorgster het liet zien, past nog net.
En idd ze kan een hele ruk maken al, soms wel een beetje frustrerend als je weet dat ze het kan en ze zich dan om de 2 uur gaat melden 's nachts.
Als Leander spuugt dan is dat idd ook met een boog. Soms veel verder dan hij lang is. En soms ook zo erg dat het via zijn neus naar buiten komtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic in de herhaling:
Eerder als Graeme spuugde, liep het gewoon uit zn mond, zeg maar zo zn nek in... Maar sinds een paar dagen als hij spuugt, komt het er met een golfje uit, dat het zeg maar op zijn buik beland. Is dat normaal dat er nu wat meer kracht achter zit omdat hij wat ouder wordt of is dit raar?
Haha, hier hetzelfde, behalve dat dat potje met wortelprut ontbrak.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Net bij prenatal de babydoos opgehaald. Wat is dat suf zeg!Zit een pak maandverband in, een wegwerpscheermesje, zo´n groentepotje met wortelprut en een party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |