quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens getrouwd![]()
Wel al bijna 2 jaar gescheiden![]()
Maakt niet uit hoor. Je hebt mij daarmee niet gekwetst hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
![]()
Sorry mijn vergissing, ik bedoelde MamaNik. Ik wilde niemand kwetsen
Toen Mila nog een ieniemieniebaby was hebben we haar wel gewogen op de keukenweegschaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef innepin het volgende:
Hoe wegen jullie je kindjes? Onze weegschaal (eerst zonder kind er op, dan met kind) is niet echt ideaal.
Maar dinsdag naar het cb, dan zien we het wel
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef oeke het volgende:
Arme Tess.![]()
Innepin, sorry als ik wat heftig overkwam, dat was niet mijn bedoeling. Hoe oud is Willow nu?
Ik vroeg me af of Senna en Willow niet gewoon vaak een beetje sabbelen/zuigen om hun zuigebehoefte te bevredigen. Kobus wilde vaak gewoon lang zuigen. Dan gaf ik hem aan mijn lief die dan een uurtje met hem in een stoel ging zitten, pink erin en rust. Dan kon ik iets anders doen. Misschien helpt het iets?
En het is zo herkenbaar al die zoektochten van de verse mama's. Kobus is nu 3 maanden (ook nog erg vers) Maar er is een soort rust en ritme gekomen en dat is heerlijk. Hij slaapt goed tussendoor, drinkt geen uren aan een stuk meer, en lacht heel veel.
![]()
Misschien is dat een fijn vooruitzicht.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zei het net nog tegen schaap: nog een week of 4-5 dan is ze 3 maanden en dan wordt het heul gemakkelijk
I know, I know...loaat ons nou die hoop, we komen vanzelf met beide voeten terug op aardequote:
ja nou, er zat steeds een zigzagpatroontje van de luierrand in haar beentjes en billenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik moest lachen om wat je vertelde over de volgende maat luiers en dat A. dus ong. 4600gr. is nu.
Sasha was er natuurlijk 4500 bij de geboorte en die draagt nog steeds maatje 1.![]()
Maar als dit pak op is stap ik dan ook maar over. Als jij zegt dat het beter zit...![]()
![]()
Sasha nog steeds in maatje 1quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik moest lachen om wat je vertelde over de volgende maat luiers en dat A. dus ong. 4600gr. is nu.
Sasha was er natuurlijk 4500 bij de geboorte en die draagt nog steeds maatje 1.![]()
Maar als dit pak op is stap ik dan ook maar over. Als jij zegt dat het beter zit...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |