Wat een HEERLIJKE track. Hier ook op 22tracks:quote:foto Op zaterdag 27 februari 2010 17:02 schreef Moos. het volgende:
Hier een nieuwe van de Crookers, komt out samen met hun nieuwe album die in Maart uitkomt. Ik denk wanneer het album, 3FM, en MTV en flink kapot gaan draaien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Crookers feat. Miike Snow Remedy
Hoeveel views heeft ie al?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Metaan het volgende:
Net 2 weken uit en loopt al heel hard op YouTube.
Dit wordt er weer één!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
R.Kay ft. Kempi - Mama Zei
Goed nummer, maar het is niet de single. Dat is namelijk "Morning Sun". Ik hoop trouwens stiekem dat "Difficult For Weirdos" nog een single wordt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Zowaar stevige gitaren in een Robbie Williams plaat.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robbie Williams - Do you mind
klopt, maar geen zak aan,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Boldface het volgende:
[..]
Goed nummer, maar het is niet de single. Dat is namelijk "Morning Sun". Ik hoop trouwens stiekem dat "Difficult For Weirdos" nog een single wordt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robbie Williams - Difficult for weirdos
quote:
Die clip is echt briljant,,quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gorillaz - Stylo - YouTube Premiere! (HD)
Die clipquote:foto Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Boldface het volgende:
Het nummer is aardig, maar de videoclip MOET je gewoon gezien hebben:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK Go - This Too Shall Pass - RGM version
Ik vind hem heel chillquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef Metaan het volgende:
Wordt er weer één! Opposites....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Opposites ft. Trijntje Oosterhuis- Brief aan jou
Ik niet. Volgende...quote:foto Op zaterdag 6 maart 2010 20:11 schreef Daniane het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chris Brown - How Low Can You Go (In My Zone)
ik vind m leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop