PvdA: desnoods met oppositie samenwerkenquote:"We gaan met heel concrete voorstellen komen en coalities smeden met Jan en alleman", kondigde fractievoorzitter Mariëtte Hamer van de regeringspartij gisteren aan in een interview met NRC Weekblad.
http://www.volkskrant.nl/(...)Williams_bij_US_Openquote:Volgens een lijnrechter was de voet van de Amerikaanse over de lijn gegaan voordat ze de bal had beroerd en kreeg Clijsters het punt: 15-40. Williams werd witheet, liep stampvoetend naar de betreffende scheidsrechter en maakte op bedreigende toon haar ongenoegen duidelijk: ‘Ik zweer bij God, ik pak deze bal en duw ‘m door je strot heen. Hoor je dat?’ Volgens enkele media voegde Williams daarbij nog de opmerking ‘Ik vermoord je’ aan toe.
De FDP is bij mij als eerste genoemd, gevolgd door CDU/CSU.quote:Op zondag 13 september 2009 12:17 schreef zakjapannertje het volgende:
de oosterburen kunnen weer stemmen deze maand voor de Bondsdag, voor de 17e keer alweer voor voormalig West-Duitsland, daarom ook deze kieswijzer:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/Duitsland2009/app.html
BÜNDNIS 90/DIE GRÜNEN kwam ik uit als eerste, althans van de gevestigde partijende partijen zonder zetels hebben te maken met een 5 procent kiesdrempel en een districtenstelsel, die heb ik hier buiten de beschouwing gelaten, wordt wel een beetje saai zo vergeleken met de versplinterde Nederlandse politiek
Twee ontspannen weekjes. Vakantie!quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Monolith het volgende:
Eindelijk weer eens een ontspannen weekje.
Nog wat op de planning staan in die twee weken?quote:Op maandag 14 september 2009 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Twee ontspannen weekjes. Vakantie!
Eerst een weekje niets en volgende week denk ik met een rugzakje richting schiphol en ter plekke een last minute fixen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog wat op de planning staan in die twee weken?
quote:Asylum seeker 'faces death penalty'
A campaign group has warned that a failed Afghan asylum seeker who has renounced Islam could face the death penalty if deported from the UK.
The British Humanist Association (BHA) warned Hussain Muradi, 24, who had been living in Kent, could be killed if sent back to Afghanistan.
Last week Mr Muradi was moved to the Dover Removal Centre prior to imminent deportation.
The BHA have called on the Government to release him and grant him asylum. They warned that he could be killed on return to Afghanistan after his decision to give up the Islam faith.
BHA spokesman Andrew Copson said: "Freedom of speech and belief is a core British value.
"It is not shared by all countries but it certainly is shared by Hussain Muradi, who sings the praises of the free and open British society. He is a thoughtful, conscientious man who has acted on principle and spoken up for others; the Home Office could very well be sending him to his death.
"Whatever principles the Home Office has based this decision on, they cannot trump the principles of the freedom of speech and belief which Hussain Muradi has championed or our own duty as Britain to uphold them."
"We are calling on the UK Government to take urgent and immediate action to release Hussain and save his life."
The BHA said that Mr Muradi had originally been told his request for asylum would be dealt with by 2011. But following his detention he was told his request had been turned down and he would be deported back to Afghanistan.
Mr Muradi has publicly renounced Islam, a move punishable by death under Sharia law. He said: "I was not born to be a Muslim and be afraid of God and more importantly I did not sign an agreement with him, her, it to worship him. As a child, religion has been forced upon me. I have been forced to pray, fast, etc. In Afghanistan where I was living, questioning the existence of God or religion is deemed blasphemy and punishable by stoning to death. Now in the UK I have the opportunity and courage to declare who I am. I am a free man without any extra bondage on me."
Einde carriëre.quote:PvdA-Kamerlid en financieel woordvoerder Paul Tang heeft toegegeven dat hij het lek naar RTL Nieuws was. Hij moet zijn woordvoerderschap tijdelijk inleveren.
Omdat je er veel mee kunt. Als het te ingewikkeld is kun je altijd nog terugvallen op Paint.quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
Pfff, waarom is Photoshop zo moeilijk?
Bijna een retorische zekerheid.quote:Op zondag 13 september 2009 13:44 schreef Picchia het volgende:
Bijna een retorische vraag. Maar ik weet zeker dat minstens één van jullie hier nog iets boeiends over weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |