Morgen weer verder aan mijn motor sleutelen. Volgens buienradar begint het pas rond 14:00 - 15:00 te regenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Gauner het volgende:
Morgen 10.00 weer avd les.Voorspelling: weer regen.
Heb het droog gehouden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:36 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Morgen weer verder aan mijn motor sleutelen. Volgens buienradar begint het pas rond 14:00 - 15:00 te regenen.. Tenminste, zo was het vanmiddag, nu doet de 24u voorspelling het niet..
Lekker hoor, dacht er nog aan want ik was (onverwachts) naar de nurburgring gegaan en om 10.15 regende het wel bij ons onderwegquote:
Rondje Nordschleife gedaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Lekker hoor, dacht er nog aan want ik was (onverwachts) naar de nurburgring gegaan en om 10.15 regende het wel bij ons onderweg
Alleen even gekeken op wat spottersplekken en wat voor auto's er rondrijden. Het idee erachter is wel dat we weten als we volgend jaar een keer gaan hoe het eraan toe gaatquote:
Ben er ook eens wezen kijken. Lijkt me wel eens geinig om met de auto overheen te rijden maar met de motor waag ik me er niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Alleen even gekeken op wat spottersplekken en wat voor auto's er rondrijden. Het idee erachter is wel dat we weten als we volgend jaar een keer gaan hoe het eraan toe gaat. Misschien tegen die tijd eerst met een 2dehands gti'tje het parcour verkennen en later met de motor een keer erop.
Ja die kans zit erin iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ben er ook eens wezen kijken. Lijkt me wel eens geinig om met de auto overheen te rijden maar met de motor waag ik me er niet op.
Veels te veel gekken die met auto's rondrijden alsof het racewagens zijn terwijl ze daar totaal niet voor geschikt zijn (oude Volkswagens. Opels enz.).
Vallen toch ook elk jaar altijd een paar doden toch?
Aardige schuiver, kan zijn motor 3 km verderop gaan zoeken.
Gewoon rijden zoals je tijdens lessen gewend bent denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:32 schreef DoMirvana het volgende:
Goeiemorgen mensen,
Ik heb vanmiddag me AVD examen en ben benieuwd of mensen nog bruikbare tips hebben
En niet te vergeten: gewoon lekker rijden! Laat zien dat je het leuk vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon rijden zoals je tijdens lessen gewend bent denk ik
Hahaquote:
Dat geeft helemaal niets.. slalom zonder wat om te gooien of je voet aan de grond te zetten is echt goed genoegquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef Wisheh het volgende:
Eerste rijles: 08-09-09
Theorie: 23-07-09
AVB: 28-10-09
AVD: ?
Rijschool : van den bergh, arnhem
Lesmotor Honda CBF 600
Pff woensdag examen, maak me beetje zorgen aangezien me langzame slalom nog niet echt helemaal goed gaat. Ga er wel netjes doorheen zonder dingen omver te rijden maar niet met constant gasHeb kleine armpjes en elke keer als ik zon bochtje maak dan geef ik per ongeluk gas
Je mag een nieuw pasje kopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef TPS het volgende:
[..]
Maar krijg ik dan helemaal een nieuw pasje of wordt het er bij opgezet ofzo?
Ik ben uiteindelijk gestart met lessen nadat ik "zeker" wist dat ik daarna een motor kan aanschaffen. Want inderdaad, wat heb ik aan een rijbewijs als ik niet kan rijden. Ben nu al aan het rondkijken wat ik kan betalen en mooi vind. Moet nog wel een tijdje lessen, gaat wat langzamer dan verwacht door een valpartij waardoor ik onzeker ben geworden. Maar kan niet wachten tot ik zelf mag rijden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Robin__ het volgende:
Las al in een ander topic dat je toch opzoek ging naar een eigen motor.. hadden we je niet gewaarschuwd dat je dat zou willen
Heel herkenbaar. Ik draai alleen met mijn korte armpjes het gas dicht tijdens de slalom. Ga zoooo langzaam dat ik elke keer bijna omvalquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef Wisheh het volgende:
Ga er wel netjes doorheen zonder dingen omver te rijden maar niet met constant gasHeb kleine armpjes en elke keer als ik zon bochtje maak dan geef ik per ongeluk gas
Mijn ervaring met de langzame slalom was juist dat het wat beter ging als ik wat meer gas gaf. Dan kan de motor iets schuiner, waardoor de bochtjes kleiner worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef Miriampje het volgende:
Heel herkenbaar. Ik draai alleen met mijn korte armpjes het gas dicht tijdens de slalom. Ga zoooo langzaam dat ik elke keer bijna omval
Inderdaad met meer gas gaat het ook makkelijker, maar in bochtjes houd ik 'm moeilijk constant. Leg idd mijn hand zoveel mogelijk naar buiten, zodat mijn ringvinger en pink op het vaste stuk liggen. Maar krijg het toch voor elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de langzame slalom was juist dat het wat beter ging als ik wat meer gas gaf. Dan kan de motor iets schuiner, waardoor de bochtjes kleiner worden.
Kan je het gas niet wat meer naar buiten vastpakken, waardoor je hand niet meer verdraait?
Ik knijp ook erg hard in het handvatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kneep altijd veel te hard in m'n handvat, van de spanning denk ik.
Gewoon veel oefenen dusOefenen is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |