Gelukkig volgende week woensdag alweer, en ja precies, heel veel mensen hebben zoiets van: oh dan lukt dit ook wel, terwijl avb eigenlijk een peuleschil is vergeleken met avd. Waren domme fouten die ik gemaakt heb (afstand houden), wist ook precies wanneer en waar, maar waarom ik er niet direct op ingreepquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:26 schreef Gauner het volgende:
Balen! Wanneer moet je weer?
Heb toch idee dat avd beetje onderschat wordt, zo van: heb avb in de pocket, nu komt het allemaal wel goed. Betrap mezelf er ook een beetje op, maar hoor toch best vaak dat mensen niet meteen slagen met avd.
Dat is wel heel snel weer ja!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week woensdag alweer, en ja precies, heel veel mensen hebben zoiets van: oh dan lukt dit ook wel, terwijl avb eigenlijk een peuleschil is vergeleken met avd. Waren domme fouten die ik gemaakt heb (afstand houden), wist ook precies wanneer en waar, maar waarom ik er niet direct op ingreep
Bedankt!, ik weet van mezelf in ieder geval precies wat ik verkeerd deed, het zou erger zijn als ik van de fiets afstapte en dacht perfect gereden te hebben, er zijn nog altijd ergere dingen!quote:
Buiten de bebouwde kom zien ze graag dat je gasgeeft halverwege bochten, dat soort dingen. Gewoon laten zien dat je kan motorrijden, en het leuk vindt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef Gauner het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag avd les met een man die gezakt was omdat hij 'niet rap genoeg' reed.. Maar je kunt toch niks anders doen dan je aan de maximumsnelheid houden toch?
6 november mag ik, hoop echt dat het in één keer goed gaat, maar je moet ook geluk hebben dat er geen rare situaties ontstaan op de weg.
true, maar wel zonde van het geld natuurlijk. dat je zo snel weer kan verzacht de pijn natuurlijk welquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bedankt!, ik weet van mezelf in ieder geval precies wat ik verkeerd deed, het zou erger zijn als ik van de fiets afstapte en dacht perfect gereden te hebben, er zijn nog altijd ergere dingen!
Is dat niet erg duur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Pakket, 1130 euro. 15 lessen incl. examens.
valt wel mee.. dat van hem is wel iets duurder volgens mij, en dat van jou is redelijk goedkoop. Maar het is natuurlijk ook maar de vraag wat je er precies voor krijgt (moet je voor het examen en les nemen om ff in te komen of zit dat dr bij in.) +/- 1200 euro als je in 1x slaagt is volgens mij redelijk gemiddeld hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat niet erg duur?
Ik zit nu naar een pakket te kijken voor 1250 voor 22 lessen (11 om 11) en theorie.
Is wel redelijk duur, maar ik weet wel zeker dat ik bij een goede rijschool zit. Ik was ook nog aan het kijken bij een andere rijschool in Huizen, ook niet hier ver vandaan, 880 euro all - in, 20 lessen. En elke les les je alleen, maar die man zat al vol tot maart, dus dat is hem helaas niet geworden. En verder in de buurt hier heb je niet echt veel concurrerende prijzen, dan ga ik liever voor een rijschool die er goed voor aangeschreven staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat niet erg duur?
Ik zit nu naar een pakket te kijken voor 1250 voor 22 lessen (11 om 11) en theorie.
Mooi ding idd! Zou ik ook wel op willen lessenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef Robin__ het volgende:
kwam vanmiddag 2 lessers tegen op deze fietsen
[ afbeelding ]
blitse lesfietsen moet k zeggen
bekijk het zo, dan wordt het alleen maar beter!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef TPS het volgende:
[..]
Mooi ding idd! Zou ik ook wel op willen lessen.. Ach, mijn Honda CBF250 is ook goed te doen
Mist wel wat power helaas
shit nou moet ik toch echt de soes verkiezen boven de kawaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:14 schreef Bigguy het volgende:
[..]
bekijk het zo, dan wordt het alleen maar beter!
Weet je welke rijschool dat was, Robin? In Den Haag rijden ook een paar Kawasaki Er-6'en rond of iets in die trend, ook erg mooie dingen.
[ afbeelding ]
Precies deze. zelfde kleur ook
ook revit, staat (nog) niet op hun website schijnbaar? capri h2o ofzo, zeker niet 1 van de duurste die ze maken.. 60 euro betaald. Had even zitten rondneuzen op internet, en dan kiezen heel veel mensen toch voor dane. Aangehad, geloof meteen dat ik daar nooit meer koude handen in krijg maar vond ze te dik en sloot voor geen meter aan op mn jas. Ik ben gelukkig niet heel erg van de koude handen dus dat scheelt, zolang ze maar waterdicht zijn en het een uurtje ofzo duurt voor ik koude handen krijg vind ik het wel goed, maar dat is dus nog ongetest. Ga als het onder de 5 graden is niet voor mn lol uren rondrijden, paar keer koude poten moet kunnen, shit happens als je swinters wilt rijdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:59 schreef Bigguy het volgende:
Gladius is idd een erg mooi ding, gave kleurschema's ook.
Wat voor handschoenen heb je? Ook met een aparte binnenkant enzo?
Die van mij (Rev'It) zijn best dik maar na een uurtje heb ik toch meestal behoorlijk koude handen in de winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |