Sushi is altijd welkomquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand eigen gemaakte sushi?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef RonaldV het volgende:
Als dit weekeinde morgen maar mooi is, ik moet naar t Hoge Noorden een paar kittens ophalen bij de NL-DE grens.
Nou lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand eigen gemaakte sushi?
Ik heb in de pauze een dierenzaak leeggekochtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een reismandje om die kittens in te proppen?
Da's mooi kutquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Ymke het volgende:
Mijn laptop is kapot en daar staat ongeveer 4 jaar fotografie op . en nee geen back-up gemaakt![]()
![]()
Back-up maken dan maar he?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's mooi kut![]()
Dat is dus mijn grootste angst
is t de hd die t begeven heeft?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Back-up maken dan maar he?
Ik bleef het ook steeds uitstellen , morgen , ja van het weekend , nou ja als ik vakantie heb.
Nu dus alles weg.![]()
Maar goed , het zet je wel weer aan om opnieuw te gaan beginnen.
Kan er moeilijk over doen maar weg is weg
Ja. Moet alleen ff een paar externe schijven van 1 TB regelen. Het is inmiddels volgens mij ruim 700 GB waar ik tegenaan zit te hikkenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Spannend P!
Maar vooral leuk natuurlijk![]()
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffffquote:
dat klinkt iig niet naar een gecrashte hd, je zou kunnen proberen om je hd via een andere pc leeg te trekkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffff
En niks meer
Kijken of je HD over te zetten is? Heb het zelf ook gehad, mijn HD was nog goed en kon zo overgezet wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffff
En niks meer
haal dan meteen n externe hardeschijf en ga automatische backups makenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef Ymke het volgende:
Ik zal hem binnenkort eens weg brengen . Heb totaal geen sjoege van pc's hd's enzo
Ik heb nu wel een nieuwe pc , das dan iig iets
Das misschien wel een slim ideequote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
haal dan meteen n externe hardeschijf en ga automatische backups maken
Oja, dat doet me er aan denken dat ik ook al 4 maanden een nieuwe externe hardeschijf hier heb liggen (en nog steeds niets mee gedaan)quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik jij daarvoor? Ik heb er inmiddels 2 programma's en talloze pogingen opzitten en hetquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
syncback iedere morgen om 7 uur draait hijquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik jij daarvoor? Ik heb er inmiddels 2 programma's en talloze pogingen opzitten en hetloopt
altijd
vast
ergens... Ik heb dus ook nog geen goede back-up
[fanboy]Apple's TimeMachinequote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik jij daarvoor? Ik heb er inmiddels 2 programma's en talloze pogingen opzitten en hetloopt
altijd
vast
ergens... Ik heb dus ook nog geen goede back-up
Ja, die liep dus laatst ook vast bij mijquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
syncback iedere morgen om 7 uur draait hij
Ik héb geen Applequote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[fanboy]Apple's TimeMachine[/einde fanboy]
Ja, misschien zoiets dan maar proberen. Kan je er dan ook gewoon altijd bij?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Backup Online van KPN, onbeperkt voor 5 euro per maand
mn laptop slaapt snachts en start smorgens op, hoeft niet voor ingelogd te zijn, en dan start ie de backupquote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die liep dus laatst ook vast bij mij
(Laat je hem dan altijd aanstaan?)
zoiets zou ik echt niet gebruiken, heb bij kpn gewerkt en weet hoe men daar werkt, die zou ik mijn zooi niet toevertrouwenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien zoiets dan maar proberen. Kan je er dan ook gewoon altijd bij?
Doet ie dat vanzelf? Tofquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn laptop slaapt snachts en start smorgens op, hoeft niet voor ingelogd te zijn, en dan start ie de backup
k backup overigens alleen mn zakelijke zooi en de map foto's de rest niet
Oh okquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets zou ik echt niet gebruiken, heb bij kpn gewerkt en weet hoe men daar werkt, die zou ik mijn zooi niet toevertrouwen
je kunt aangeven in dat programma wanneer hij moet starten en of hij daarvoor uit de slaapstand moet komenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doet ie dat vanzelf? Tof
Nou, van het weekend me maar weer eens in backups verdiepen.
Ik weet trouwens waarom ie vastloopt, na een tijdje backuppen valt de bronschijf gewoon uit
Maar ja, wat doe je daaraan? Misschien in stukjes backuppen.
[..]
Oh ok
Ik weet waar de zooi terecht komt, heb in dat bewuste cybercentre regelmatig rondgelopen, voor mij is dat voldoende. En er zijn altijd nadelen, aan wat je ook kiest.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets zou ik echt niet gebruiken, heb bij kpn gewerkt en weet hoe men daar werkt, die zou ik mijn zooi niet toevertrouwen
Ja, met de nodige restrictiesquote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Backup Online van KPN, onbeperkt voor 5 euro per maand
Restricties? Welke?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, met de nodige restrictiesOverigens zouden die gasten vast niet blij worden met 600 GB
en dan reken ik de uploadtijd, waar ik niet blij van word, nog ff niet mee
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Jump het volgende:
Isdatzo is even weg, ja het is nu zo eenmaal.
das 2006 manquote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vraag me toch af waarom?
[..]
Meer een overgebleven karkas uit een gedempte sloot.quote:
Kuchquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef freud het volgende:
Online backup is met de aantallen sowieso geen optie zolang er geen 100Mbit upload aanwezig is.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoeoe Laatste vakje net binnengesleept. Ben ik nu ook BSc of Science
whehehequote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vraag me toch af waarom?
[..]
Sweet! gefeliquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoeoe Laatste vakje net binnengesleept. Ben ik nu ook BSc of Science
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |