Sushi is altijd welkomquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand eigen gemaakte sushi?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef RonaldV het volgende:
Als dit weekeinde morgen maar mooi is, ik moet naar t Hoge Noorden een paar kittens ophalen bij de NL-DE grens.
Nou lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand eigen gemaakte sushi?
Ik heb in de pauze een dierenzaak leeggekochtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een reismandje om die kittens in te proppen?
Da's mooi kutquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Ymke het volgende:
Mijn laptop is kapot en daar staat ongeveer 4 jaar fotografie op . en nee geen back-up gemaakt![]()
![]()
Back-up maken dan maar he?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's mooi kut![]()
Dat is dus mijn grootste angst
is t de hd die t begeven heeft?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Back-up maken dan maar he?
Ik bleef het ook steeds uitstellen , morgen , ja van het weekend , nou ja als ik vakantie heb.
Nu dus alles weg.![]()
Maar goed , het zet je wel weer aan om opnieuw te gaan beginnen.
Kan er moeilijk over doen maar weg is weg
Ja. Moet alleen ff een paar externe schijven van 1 TB regelen. Het is inmiddels volgens mij ruim 700 GB waar ik tegenaan zit te hikkenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Spannend P!
Maar vooral leuk natuurlijk![]()
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffffquote:
dat klinkt iig niet naar een gecrashte hd, je zou kunnen proberen om je hd via een andere pc leeg te trekkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffff
En niks meer
Kijken of je HD over te zetten is? Heb het zelf ook gehad, mijn HD was nog goed en kon zo overgezet wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Ynske. maar ik heb er iets zwaars op laten vallen toen hij open stond en toen was het poeffffff
En niks meer
haal dan meteen n externe hardeschijf en ga automatische backups makenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef Ymke het volgende:
Ik zal hem binnenkort eens weg brengen . Heb totaal geen sjoege van pc's hd's enzo
Ik heb nu wel een nieuwe pc , das dan iig iets
Das misschien wel een slim ideequote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
haal dan meteen n externe hardeschijf en ga automatische backups maken
Oja, dat doet me er aan denken dat ik ook al 4 maanden een nieuwe externe hardeschijf hier heb liggen (en nog steeds niets mee gedaan)quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik jij daarvoor? Ik heb er inmiddels 2 programma's en talloze pogingen opzitten en hetquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |