zet wel je iso dan wat omhoog, is wat donker buiten atm.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schietenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Da's goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etendan zal ik de kittens niet aanraken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schieten![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Nog nietquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
quote:
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!quote:
Verkeerde soort poesje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...quote:
Ik heb nergens gelezen dat met het groeien expliciet het poesje bedoeld wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...
Vertel mij dan maar wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |