nerdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
CTRL ingedrukt houden + scrollen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
ik dacht al ALT?:Pquote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
Hier juist andersom, IE7 is groter en FF is normaalquote:Op donderdag 10 september 2009 14:03 schreef JMurc het volgende:
Vreemd ja.. IE = normaal, FireFox en Chrome = groter.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Igen het volgende:
Snap d'r niks van. Screenshot?
Wist het ff niet gauw te verwoordenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef zarGon het volgende:
"Searchbalk". Ik dacht aan Google Toolbar..
Search box of zoekveld. Searchbalk is een beetje zoeits als zoekbar.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Wist het ff niet gauw te verwoorden
Fuckerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef wise het volgende:
even dubbelklikken op je ff of IE icoontje links boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef BashFull het volgende:
Is alleen in IE+Opera zo.. in firefox en chrome niet..
zeker een manier van google om te jennen
Lulquote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef wise het volgende:
even dubbelklikken op je ff of IE icoontje links boven.
ohjawel...zeker wel in FF...gvd..ik voel me net zo'n kippige bejaarde met die grote lettersquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef BashFull het volgende:
Is alleen in IE+Opera zo.. in firefox en chrome niet..
zeker een manier van google om te jennen
un-S-U-P-E-R-sized. In combinatie met Firefox en Greasemonkey.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Binnen een week is er een plugin zodat het weer kleiner wordt
Ik vind het gewoon te grootquote:Op donderdag 10 september 2009 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
En waarom niet? 80% van het scherm is wit, waarom niet een iets groter lettertype gebruiken?
Bing heeft het ook en ik vind het wel prettig.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef JackHerrer het volgende:
in iGoogle heb je er geen last van.
ik weet, kon er toen even niet gauw opkomenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef Zipportal het volgende:
"Searchbalk" wat is dat?Engels en Nederlands door elkaar heen.
Ik noem dat gewoon een zoekveld.
Terechte klacht.
Dan blijft de tekst alsnog uit verhouding groot.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
w00t, 10 karakters winst!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef zarGon het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)_Its_Search_Box.html.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |