quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ik had het enige uitgebreide antwoord met alle startup locatiesquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou het hem duidelijk zijn??
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erinquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
ik krijg een orgasme van ananaskaas![]()
![]()
Maak eens een lijst wat je wèl wilt laten opstarten. Dit kan je allemaal uitzetten:quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
[..]
Consider it done.
Op het kasteelplein. Ga je nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
Housequakequote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
O daarquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
quote:LONDEN - Een Britse man mag in de komende tien jaar geen dieren houden, omdat hij een kat dwong tot het inhaleren van cannabis. Een rechtbank in South Shields in het noordoosten van Engeland heeft dat donderdag bepaald.
De 20-jarige Mark Kane had de kat in een tas gestopt. Daarna blies hij de rook van een joint in de tas. Vervolgens zwaaide hij de tas met de kat rond zijn hoofd. Met zijn mobiele telefoon maakte Kane opnames van de versufte kat.
De rechter zei dat de jonge Brit de kat onnodig heeft laten lijden. Kane was niet de eigenaar van de kat; hij paste erop. Sinds het incident is het huisdier verdwenen.
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmailquote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erin
quote:
Ja, even eten en dan aan den zuipquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...quote:
Diggy Dex is er ookquote:
Ja, ik snap het niet helemaal, bij mij gebeurt dat automatisch. Dat m'n hotmail-mail naar m'n g-mail wordt verstuurd dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmail![]()
![]()
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Ik ga toch eerder voor samengeperste smegmaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat handig en omdat Google.Ik ben een Google-slaaf en laat me graag misbruiken door de zoekgigant.
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthoudenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.![]()
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, even eten en dan aan den zuip.
Jij ook?
Ik bedoel ook niet met dat soort troep maar gmail enz.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
Omdat the real thing beter is!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
quote:
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS Xquote:Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Het werkt nogal wat sneller via Spotlight. Daar klik jij niet snel genoeg voor door je verkenner.
Hmm, saaiquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.quote:
Prft.. Ik lees slechts selectief nu het weekend begonnen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS X
Ha-ha, met je falende computer.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Ah okequote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.
Waarom ga je danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Kreta, die NHTV'ers doen niets anders dan reizen krijg ik vaak het idee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Goeiemiddagquote:
18.00 uur..quote:
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Ja, dat soort dingen krijg ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.
Whohquote:
Dat dacht ik alquote:
Het is dus toch die tijd van het jaar...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
OH MY GOSH. Over iets meer dan een uur is Skylark hier!
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen krijg ik ook. Heel leuk allemaal, maar ik heb geen zin om zoveel voor te betalen als we toch geen reet doen daar
.
Sterkte.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ghehe, dank je welquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Het is dus toch die tijd van het jaar...![]()
Veel plezier vanavond en geniet ervan!!
OH MY GOD I CAN'T BELIEVE IT, NEVER BEEN THIS FARquote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?quote:
Woont die in Groningen eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reisquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woont die in Groningen eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Whehe, ook nog eens chersonissosquote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Dus die komt van verre om met jou te meeten?quote:
OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!![]()
![]()
Hmm, wellicht.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.quote:
Je las over "gehele reis" heen zeker?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterijquote:
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoorquote:
Ja Sky is leukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Cutie no spangquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
[..]
Dus die komt van verre om met jou te meeten?
Ik zal zo mijn eindcijfers postenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterij
Post eens een nummer dat jij geweldig vindt dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.
Plus Hot Chip
(Wat een naam trouwens, AlexisJe zou maar zo heten als man zijnde
)
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Ja als je op een fok!baby zit te wachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Fijn, met een punaise er inquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagen
quote:
Goh bedanktquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je las over "gehele reis" heen zeker?
Het is niet leuk als je verplicht voor iets moet betalen, wat je in je vrije tijd ook wel zou kunnen doenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
ZOENUH ZOENUH maak me gekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
[..]
Ja Sky is leukmaar we gaan niet zoenen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |