Dat verwacht ik ook, zo doe ik het ook met Titan Quest. Gewoon single player wanneer ik wil, en als een vriend online is, dan speel ik gewoon samen een potje met mijn SP-character.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Moro het volgende:
[..]
Als het systeem hetzelfde is als in d2 kun je ook gewoon singleplayer online doen, kun je altijd nog met vrienden een potje doen.
Ik gok dat de hele clan van D2 van weleer wel vrij heeft genomen tegen die tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah. Of je zit met onbekenden te spelen (niet tof), of je moet met vrienden spelen maar dan moet je maar net toevallig allebei tegelijk kunnen spelen, dan kun je niet spelen wanneer je wil. En dat is ook kut...
Hier vier exemplaren. Voor rushes en zo de boel te kunnen vullen. Broer twee, ik twee. Wel handig! Mensen rushen en zelf meteen twee personages mee kunnen nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Lon3 het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat ik meer als een maand plezier er aan beleefd1 en 2 hen ik minstens 2 keer moeten kopen omdat de cd's versleten waren
Ongetwijfeld, maar ik zit niet in zo'n clanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat de hele clan van D2 van weleer wel vrij heeft genomen tegen die tijd
Zodra er een trainer is lekker builds uitproberen, tactieken uitproberen in boss fights, alles om online succesvoller te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:02 schreef Pheno het volgende:
Single player? Why? Gewoon meteen online co-op.
Specs van de machinequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
YES!
Ik hoop dat mij MBP het trekt
een paar jaar....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Paar jaar diablo2 gedaan, op etf-trade forum door ruilen en magicfinden de boel opgebouwdblijft heel verleidelijk om weer te doen
maar vreet zoveel tijd. Kostte me een paar jaar om een maxed magicfind mage te krijgen
sooo tempting
Daar zijn vast pillen voor... Klinkt niet echt gezondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef Lon3 het volgende:
Met verhuizen was ik ook de D2 cd's tegen gekomen.... Ze bleven meteen plakken en ik hoorde de lach van mephisto...
Bij mij gaat ME3 toch echt voor D3quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Moro het volgende:
Hier is het net andersom eigenlijk Mass effect 3, Skyrim en wat er ook nog meer uit zal mogen komen kan ik net zo goed laten liggen tot het in de aanbieding is. Want Diablo 3 is toch eigenlijk wel het spel waar ik de laatste jaren op gewacht heb.
Bij mij staat D3 ook op nr.1 van mijn verlanglijstje dus die zal ook wel het meeste tijd in beslag nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Moro het volgende:
Hier is het net andersom eigenlijk Mass effect 3, Skyrim en wat er ook nog meer uit zal mogen komen kan ik net zo goed laten liggen tot het in de aanbieding is. Want Diablo 3 is toch eigenlijk wel het spel waar ik de laatste jaren op gewacht heb.
http://tweakers.net/nieuw(...)-derde-kwartaal.htmlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Scully het volgende:
Eindelijk een datum voor de betaWeet iemand of het een closed/open beta is?
Tnksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-derde-kwartaal.html
Lees dit even door.
Blizzard kennende komt Diablo3 pas in 2014 uit ook al zeggen ze op dit moment dat het dit jaar nog komt. Blizzard staat immers bekend om deadlines jarenlang uit te stellen. Alle tijd om andere games te spelen in de tussentijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Moro het volgende:
Grapjas blizzard stelt nooit games uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Blizzard kennende komt Diablo3 pas in 2014 uit ook al zeggen ze op dit moment dat het dit jaar nog komt. Blizzard staat immers bekend om deadlines jarenlang uit te stellen. Alle tijd om andere games te spelen in de tussentijd.
check, maar dat is ook omdat als D3 goed is je de MP kunt blijven spelen tot het einde der tijdenquote:
Die patch is door een heel klein team in elkaar gezet en had heel wat balancing issues. Daar hebben ze zich erg op verkeken in het begin. Want het zou eerst een simpele bugfix patch worden, maar toen dachten ze van, he, laten we synergies er in gooien. Oh, je wordt nu godlike, vijanden moeten sterker. Oh, uitdaging in trist erbij. etc, etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Moro het volgende:
Blizzard heeft wel wat dubieuze deadlines gehad (d2 patch 1.10 anyone?), maar volgens mij is er eigenlijk nog nooit een spel van hun geweest wat niet een ~6 maanden na de beta in de winkels verkrijgbaar is.
Maar goed ik ga m'n adem er niet voor inhouden, of andere titels laten liggen als die eerder uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |