abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72668455
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat Robben nooit bij conflicten betrokken is en Sneijder altijd?
Bij welke conflicten is Sneijder dan allemaal betrokken geweest ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:19:31 #202
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72668479
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Bij welke conflicten is Sneijder dan allemaal betrokken geweest ?
Zie mijn vorige post, daar stond een linkje in.
pi_72668586
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post, daar stond een linkje in.
Jij denkt dat ik het hele topic nog is ga overlezen naar een ongetwijfeld erg gekleurd stukje van jou ?
Ik kan me in ieder geval geen groot conflict heugen waar Sneijder bij betrokken is, zeker niet bij Oranje.
Hij is geen huilie die bij tegenslag het bijltje er bij neer gooit en maar bedankt voor Oranje bv.
Dat kunnen ze niet allemaal zeggen.
pi_72668594
- Niet doen -

[ Bericht 82% gewijzigd door RayMania op 12-09-2009 11:27:24 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:35:46 #205
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72668778
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:24 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik het hele topic nog is ga overlezen naar een ongetwijfeld erg gekleurd stukje van jou ?
Ik kan me in ieder geval geen groot conflict heugen waar Sneijder bij betrokken is, zeker niet bij Oranje.
Hij is geen huilie die bij tegenslag het bijltje er bij neer gooit en maar bedankt voor Oranje bv.
Dat kunnen ze niet allemaal zeggen.
Niet van mij hoor, was volgens mij een stukje uit de krant
pi_72729141
Die beelden van Sneijder gisteren in Studio Voetbal. Dat hij zijn mouwen had opgestroopt om z'n nieuwe tattoo te showen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_72732683
Daarom heb je een tattoo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 september 2009 @ 17:14:57 #208
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72734060
Waarom verdedigen zoveel mensen Sneijder hier. Beste optie is om deze overgewaardeerde voetballer thuis te laten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72734502
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom heb je een tattoo
Doe jij dat ook op je werk dan? (er van uitgaande dat je geen bouwvakker ofzo bent)
pi_72734912
Nee, maar Sneijder was ook niet op zijn werk
pi_72736364
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trainen bij oranje is ook zijn werk lijkt mij
  maandag 14 september 2009 @ 19:53:40 #212
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72739020
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het werk van een profvoetballer is voetballen, dat zit al in de betekenis van het woord prof.
  maandag 14 september 2009 @ 19:59:12 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72739223
Zolang Sneijder niet met zijn verlies kan omgaan én die Spaanse niet in de vuilnisbak smijt, mag hij thuisblijven.
pi_72740415
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Zolang Sneijder niet met zijn verlies kan omgaan én die Spaanse niet in de vuilnisbak smijt, mag hij thuisblijven.
Goede eigenschap hoor, niet tegen je verlies kunnen.
Ennee.. stuur die Spaanse maar deze kant op.
pi_72740491
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Fortitudo het volgende:
Waarom verdedigen zoveel mensen Sneijder hier. Beste optie is om deze overgewaardeerde voetballer thuis te laten.
Jij snapt het helemaal.
pi_72740613
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Fortitudo het volgende:
Tijdens het EK speelde hij toch best redelijk? Tegen Italië en Frankrijk in ieder geval wel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72740863
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tijdens het EK speelde hij toch best redelijk? Tegen Italië en Frankrijk in ieder geval wel.
Is absoluut zo. Hij maakte notabene de mooiste goal van het tournooi toch?
Ik denk alleen dat er daarna nogal wat is veranderd en dat het hem wel een beetje naar zijn kleine bolletje is gestegen.
pi_72740931
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Is absoluut zo. Hij maakte notabene de mooiste goal van het tournooi toch?
Ik denk alleen dat er daarna nogal wat is veranderd en dat het hem wel een beetje naar zijn kleine bolletje is gestegen.
Volgens mij wel, maar dat was natuurlijk Robben (of Nihat).

Ik denk wel dat we wat aan Sneijder hebben, maar alleen als hij weet dat hij een basisplaats heeft.
pi_72740968
quote:
[b]Op maandag 14 september 2009 20:42
Ik denk wel dat we wat aan Sneijder hebben, maar alleen als hij weet dat hij een basisplaats heeft.
Daarmee schets je perfect het probleem.
pi_72741013
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarmee schets je perfect het probleem.
Laten we maar eerst afwachten hoe hij het bij Inter doet en hoe Van der Vaart (of andere concurrenten het doen). Voorlopig was zijn eerste wedstrijd bij Inter perfect en tegen bijvoorbeeld Macedonië speelde hij ook niet onaardig. Nog negen maanden te gaan.
pi_72741078
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

Laten we maar eerst afwachten hoe hij het bij Inter doet en hoe Van der Vaart (of andere concurrenten het doen). Voorlopig was zijn eerste wedstrijd bij Inter perfect en tegen bijvoorbeeld Macedonië speelde hij ook niet onaardig. Nog negen maanden te gaan.
Dan is hij ook weer vader. Misschien brengt hem dat tot rust.
pi_72741624
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zeker maar hij er wel tegen kunnen dat hij ook de bank kan belanden. Daar moet iedere speler nu maar eens mee kunnen omgaan.
pi_72742187
Iedereen is wel erg voorbarig bezig. Sneijder thuis laten omdat ie eventueel lastig gaat worden als ie er is naast komt staan.
Hij mag van mij best getergd zijn mocht ie er is naast staan, is alleen maar goed. Natuurlijk heb je je regels binnen een selectie maar daar is de coach en de staf toch voor om dat in de hand te houden ?
Ik heb het idee dat de meeste mensen hem weg willen hebben omdat hij een irritant mannetje is, maar dat boeit me niet. Het gaat mij om de voetbalkwaliteiten en hoe je die het best in het team kan plaatsen.
Denk niet dat bv Hiddink ook maar een moment denkt aan het thuislaten van klassespelers maar er mee aan de slag gaat en er zijn voordeel mee haalt.
Alleen bange coaches omringen zich met een selectie van ideale schoonzonen.
  Redactie Sport dinsdag 15 september 2009 @ 00:27:33 #224
218273 crew  JayJay8
pi_72753391
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen is wel erg voorbarig bezig. Sneijder thuis laten omdat ie eventueel lastig gaat worden als ie er is naast komt staan.
Hij mag van mij best getergd zijn mocht ie er is naast staan, is alleen maar goed. Natuurlijk heb je je regels binnen een selectie maar daar is de coach en de staf toch voor om dat in de hand te houden ?
Ik heb het idee dat de meeste mensen hem weg willen hebben omdat hij een irritant mannetje is, maar dat boeit me niet. Het gaat mij om de voetbalkwaliteiten en hoe je die het best in het team kan plaatsen.
Denk niet dat bv Hiddink ook maar een moment denkt aan het thuislaten van klassespelers maar er mee aan de slag gaat en er zijn voordeel mee haalt.
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:30:17 #225
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72753462
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Hiddink liet ook Davids thuis toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')