Bij welke conflicten is Sneijder dan allemaal betrokken geweest ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat Robben nooit bij conflicten betrokken is en Sneijder altijd?
Zie mijn vorige post, daar stond een linkje in.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij welke conflicten is Sneijder dan allemaal betrokken geweest ?
Jij denkt dat ik het hele topic nog is ga overlezen naar een ongetwijfeld erg gekleurd stukje van jou ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, daar stond een linkje in.
Niet van mij hoor, was volgens mij een stukje uit de krantquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele topic nog is ga overlezen naar een ongetwijfeld erg gekleurd stukje van jou ?
Ik kan me in ieder geval geen groot conflict heugen waar Sneijder bij betrokken is, zeker niet bij Oranje.
Hij is geen huilie die bij tegenslag het bijltje er bij neer gooit en maar bedankt voor Oranje bv.
Dat kunnen ze niet allemaal zeggen.
Doe jij dat ook op je werk dan? (er van uitgaande dat je geen bouwvakker ofzo bent)quote:Op maandag 14 september 2009 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom heb je een tattoo
Trainen bij oranje is ook zijn werk lijkt mijquote:Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar Sneijder was ook niet op zijn werk
Het werk van een profvoetballer is voetballen, dat zit al in de betekenis van het woord prof.quote:Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar Sneijder was ook niet op zijn werk
Goede eigenschap hoor, niet tegen je verlies kunnen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Zolang Sneijder niet met zijn verlies kan omgaan én die Spaanse niet in de vuilnisbak smijt, mag hij thuisblijven.
Jij snapt het helemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Fortitudo het volgende:
Waarom verdedigen zoveel mensen Sneijder hier. Beste optie is om deze overgewaardeerde voetballer thuis te laten.
Tijdens het EK speelde hij toch best redelijk? Tegen Italië en Frankrijk in ieder geval wel.quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Fortitudo het volgende:
Waarom verdedigen zoveel mensen Sneijder hier. Beste optie is om deze overgewaardeerde voetballer thuis te laten.
Is absoluut zo. Hij maakte notabene de mooiste goal van het tournooi toch?quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijdens het EK speelde hij toch best redelijk? Tegen Italië en Frankrijk in ieder geval wel.
Volgens mij wel, maar dat was natuurlijk Robben (of Nihat).quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Is absoluut zo. Hij maakte notabene de mooiste goal van het tournooi toch?
Ik denk alleen dat er daarna nogal wat is veranderd en dat het hem wel een beetje naar zijn kleine bolletje is gestegen.
Daarmee schets je perfect het probleem.quote:[b]Op maandag 14 september 2009 20:42
Ik denk wel dat we wat aan Sneijder hebben, maar alleen als hij weet dat hij een basisplaats heeft.
Laten we maar eerst afwachten hoe hij het bij Inter doet en hoe Van der Vaart (of andere concurrenten het doen). Voorlopig was zijn eerste wedstrijd bij Inter perfect en tegen bijvoorbeeld Macedonië speelde hij ook niet onaardig. Nog negen maanden te gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarmee schets je perfect het probleem.
Dan is hij ook weer vader. Misschien brengt hem dat tot rust.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we maar eerst afwachten hoe hij het bij Inter doet en hoe Van der Vaart (of andere concurrenten het doen). Voorlopig was zijn eerste wedstrijd bij Inter perfect en tegen bijvoorbeeld Macedonië speelde hij ook niet onaardig. Nog negen maanden te gaan.
Zeker maar hij er wel tegen kunnen dat hij ook de bank kan belanden. Daar moet iedere speler nu maar eens mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we maar eerst afwachten hoe hij het bij Inter doet en hoe Van der Vaart (of andere concurrenten het doen). Voorlopig was zijn eerste wedstrijd bij Inter perfect en tegen bijvoorbeeld Macedonië speelde hij ook niet onaardig. Nog negen maanden te gaan.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen is wel erg voorbarig bezig. Sneijder thuis laten omdat ie eventueel lastig gaat worden als ie er is naast komt staan.
Hij mag van mij best getergd zijn mocht ie er is naast staan, is alleen maar goed. Natuurlijk heb je je regels binnen een selectie maar daar is de coach en de staf toch voor om dat in de hand te houden ?
Ik heb het idee dat de meeste mensen hem weg willen hebben omdat hij een irritant mannetje is, maar dat boeit me niet. Het gaat mij om de voetbalkwaliteiten en hoe je die het best in het team kan plaatsen.
Denk niet dat bv Hiddink ook maar een moment denkt aan het thuislaten van klassespelers maar er mee aan de slag gaat en er zijn voordeel mee haalt.
Alleen bange coaches omringen zich met een selectie van ideale schoonzonen.
Hiddink liet ook Davids thuis toch?quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen is wel erg voorbarig bezig. Sneijder thuis laten omdat ie eventueel lastig gaat worden als ie er is naast komt staan.
Hij mag van mij best getergd zijn mocht ie er is naast staan, is alleen maar goed. Natuurlijk heb je je regels binnen een selectie maar daar is de coach en de staf toch voor om dat in de hand te houden ?
Ik heb het idee dat de meeste mensen hem weg willen hebben omdat hij een irritant mannetje is, maar dat boeit me niet. Het gaat mij om de voetbalkwaliteiten en hoe je die het best in het team kan plaatsen.
Denk niet dat bv Hiddink ook maar een moment denkt aan het thuislaten van klassespelers maar er mee aan de slag gaat en er zijn voordeel mee haalt.
Alleen bange coaches omringen zich met een selectie van ideale schoonzonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |