Wat is er 'quote:Op donderdag 10 september 2009 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is een alternatief voor De Jong? Leroy Fer?
Mee eens. Daarom moet hij de komende wedstrijden op de bank gezet worden. Kan Van Marwijk bekijken of hij dat accepteert. Zo niet, opbokken en ga maar voor België spelen ofzo.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Bij Kluivert pakte het nog goed uit. Hij was geschorst tegen Zuid-Korea en Mexico én hij was aanvaller. Sneijder is middenvelder. Domme actie van hem kan je wel de wereltitel kosten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in 06,08 leidde het ook niet tot probleem
Gewoon de 23 beste spelers meenemen, een stuk of 18 spelers komen toch wel aan de bak
Goede voetballer maar nog niet geschikt voor het Nederlands Elftal. Hij is echt niet beter dan De Zeeuw of De Jong denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is er '' aan Fer? Grootste Nederlandse talent van dit moment. Op z'n 19e al beter dan De Zeeuw.
Er waren onderling geen irritaties en opzich zijn alleen Afellay, Van der Wiel en Elia erbij gekomenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Van Basten was één groot drama. Spelers hadden totaal geen chemie met elkaar. Sneijder zette hij neer op een cruciale positie neer, in de as van een driemans middenveld. Er klopte niks van.
Voorganger Advocaat werd ten onrechte afgebrand terwijl Van Basten pas op het einde van zijn termijn voorzichtig kritiek kreeg. Advocaat riep trouwens al direct na de aanstelling van Van Basten dat hij niet geschikt was. Advocaat kreeg gelijk.
Tegen Rusland kwam het er allemaal uit en de wedstrijd tegen Portugal behoeft geen uitleg. Daar zaten ze ook allemaal gebaartjes naar elkaar te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er waren onderling geen irritaties en opzich zijn alleen Afellay, Van der Wiel en Elia erbij gekomen
Tegen Rusland zijn gewoon weggespeeld en tegen Portugal misten ze de ervaring om beter met zo´n wedstrijd om te gaanquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tegen Rusland kwam het er allemaal uit en de wedstrijd tegen Portugal behoeft geen uitleg. Daar zaten ze ook allemaal gebaartjes naar elkaar te maken.
Ik heb het erover dat ze in die wedstrijden al moeilijk tegen elkaar gingen doen. Zeker in de wedstrijd tegen Rusland en bij Portugal zag je het ook een beetje.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tegen Rusland zijn gewoon weggespeeld en tegen Portugal misten ze de ervaring om beter met zo´n wedstrijd om te gaan
Dan moet je ze niet meenemen. Als spelers er niet tegen kunnen dat ze ook op de bank terecht kunnen komen, hebben ze niks te zoeken bij Oranje.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef Gabbylicious het volgende:
Spelers als Van der Vaart, Sneijder, Van Persie, Robben, Huntelaar, De Jong etc moet je indd alleen meenemen voor een basisplaats. Als je ze dat niet kan garanderen moet je ze gewoon thuislaten.
Ik hoop dat Bert dat inziet, want één van deze mannetjes op de bank betekend onrust.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
De grootste ego en schijnheil is toch de schoonzoon van Bertje..
Maar goed die komt geloof ik overal mee weg....
Wat een onzin. Heef in 8 wedstrijden geen kaart gepakt en speelt beter dan alle verdedigende middenvelders, die bij Bassie in de basis stonden.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
De grootste ego en schijnheil is toch de schoonzoon van Bertje..
Maar goed die komt geloof ik overal mee weg....
Meneer van Bommel wou niet meer spelen onder Marco omdat hij een paar keer gepasseerd was. Of vroegtijdig gewisseld werd.quote:
Doel je op die vrije trap? Dat is typisch een opgeblazen iets door de (RTL) media. Er was niet zoveel aan de hand...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef Bevin het volgende:
Ik snap überhaupt die houding van Huntelaar niet. Wat denkt ie gast dat ie is? Messi? Nauwelijks wat gepresteerd en denkt even de grote man te zijnOprotten met die figuren.
Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en van Bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als Jaliens,Maduro, Emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks van het spelletje.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Meneer van Bommel wou niet meer spelen onder Marco omdat hij een paar keer gepasseerd was. Of vroegtijdig gewisseld werd.
Je vergeet de fantastische selectie van Denneboom en Dave van den Bergh nog evenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en Van bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als jaliens,maduro, emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks het spelletje.
Bobson, Sprockel, Slory.....quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je vergeet de fantastische selectie van Denneboom en Dave van den Bergh nog even
De enige die echt wat mag zeggen over Van Basten is imo Davids, dat wat gewoon lullig van Marco.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en Van bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als jaliens,maduro, emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks het spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |