abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72616860
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is een alternatief voor De Jong? Leroy Fer?
Wat is er ' ' aan Fer? Grootste Nederlandse talent van dit moment. Op z'n 19e al beter dan De Zeeuw.
-
pi_72616951
in 06,08 leidde het ook niet tot probleem

Gewoon de 23 beste spelers meenemen, een stuk of 18 spelers komen toch wel aan de bak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72617024
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Bij Kluivert pakte het nog goed uit. Hij was geschorst tegen Zuid-Korea en Mexico én hij was aanvaller. Sneijder is middenvelder. Domme actie van hem kan je wel de wereltitel kosten.
Mee eens. Daarom moet hij de komende wedstrijden op de bank gezet worden. Kan Van Marwijk bekijken of hij dat accepteert. Zo niet, opbokken en ga maar voor België spelen ofzo.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72617349
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in 06,08 leidde het ook niet tot probleem

Gewoon de 23 beste spelers meenemen, een stuk of 18 spelers komen toch wel aan de bak

Van Basten was één groot drama. Spelers hadden totaal geen chemie met elkaar. Sneijder zette hij neer op een cruciale positie neer, in de as van een driemans middenveld. Er klopte niks van.

Voorganger Advocaat werd ten onrechte afgebrand terwijl Van Basten pas op het einde van zijn termijn voorzichtig kritiek kreeg. Advocaat riep trouwens al direct na de aanstelling van Van Basten dat hij niet geschikt was. Advocaat kreeg gelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72617405
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat is er ' ' aan Fer? Grootste Nederlandse talent van dit moment. Op z'n 19e al beter dan De Zeeuw.
Goede voetballer maar nog niet geschikt voor het Nederlands Elftal. Hij is echt niet beter dan De Zeeuw of De Jong denk ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72617822
Ik denk dat het met Robben wel meevalt, sowieso gaat die wel in de basis spelen als die zijn niveau haalt bij Bayern. Ik denk vooral dat Sneijder en Van Persie voor problemen kunnen zorgen. Van Persie is nooit echt een makkelijk mannetje geweest, en Sneijder is sinds zijn vertrek bij Ajax ook alleen maar arroganter geworden. Hij verbeeldt zichzelf echt heel wat.
pi_72617929
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Van Basten was één groot drama. Spelers hadden totaal geen chemie met elkaar. Sneijder zette hij neer op een cruciale positie neer, in de as van een driemans middenveld. Er klopte niks van.

Voorganger Advocaat werd ten onrechte afgebrand terwijl Van Basten pas op het einde van zijn termijn voorzichtig kritiek kreeg. Advocaat riep trouwens al direct na de aanstelling van Van Basten dat hij niet geschikt was. Advocaat kreeg gelijk.
Er waren onderling geen irritaties en opzich zijn alleen Afellay, Van der Wiel en Elia erbij gekomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72617988
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er waren onderling geen irritaties en opzich zijn alleen Afellay, Van der Wiel en Elia erbij gekomen
Tegen Rusland kwam het er allemaal uit en de wedstrijd tegen Portugal behoeft geen uitleg. Daar zaten ze ook allemaal gebaartjes naar elkaar te maken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72618020
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tegen Rusland kwam het er allemaal uit en de wedstrijd tegen Portugal behoeft geen uitleg. Daar zaten ze ook allemaal gebaartjes naar elkaar te maken.
Tegen Rusland zijn gewoon weggespeeld en tegen Portugal misten ze de ervaring om beter met zo´n wedstrijd om te gaan
  donderdag 10 september 2009 @ 17:49:34 #135
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72618058
Ik snap überhaupt die houding van Huntelaar niet. Wat denkt ie gast dat ie is? Messi? Nauwelijks wat gepresteerd en denkt even de grote man te zijn Oprotten met die figuren.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72618068
De grootste ego en schijnheil is toch de schoonzoon van Bertje..

Maar goed die komt geloof ik overal mee weg....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_72618268
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tegen Rusland zijn gewoon weggespeeld en tegen Portugal misten ze de ervaring om beter met zo´n wedstrijd om te gaan
Ik heb het erover dat ze in die wedstrijden al moeilijk tegen elkaar gingen doen. Zeker in de wedstrijd tegen Rusland en bij Portugal zag je het ook een beetje.

Maarja, het geheugen kan wel eens falen (misschien dit keer wel die van mij). Evert ten Napel wordt immers nu ook gezien als de allerbeste terwijl hij in 1998 op de brandstapel moest en bijna bij de NOS was opgestapt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72618374
Ik snap zelf niet zo goed wat de middelmatige voetballer De Zeeuw in het Nederlands elftal moet. En er is nog tijd zat om Clarence Seedorf terug te halen natuurlijk
pi_72618396
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef Gabbylicious het volgende:
Spelers als Van der Vaart, Sneijder, Van Persie, Robben, Huntelaar, De Jong etc moet je indd alleen meenemen voor een basisplaats. Als je ze dat niet kan garanderen moet je ze gewoon thuislaten.

Ik hoop dat Bert dat inziet, want één van deze mannetjes op de bank betekend onrust.
Dan moet je ze niet meenemen. Als spelers er niet tegen kunnen dat ze ook op de bank terecht kunnen komen, hebben ze niks te zoeken bij Oranje.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:09:19 #140
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72618556
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:

Leg eens uit?
pi_72618939
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:

Wat een onzin. Heef in 8 wedstrijden geen kaart gepakt en speelt beter dan alle verdedigende middenvelders, die bij Bassie in de basis stonden.
pi_72618942
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Meneer van Bommel wou niet meer spelen onder Marco omdat hij een paar keer gepasseerd was. Of vroegtijdig gewisseld werd.
pi_72619008
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef Bevin het volgende:
Ik snap überhaupt die houding van Huntelaar niet. Wat denkt ie gast dat ie is? Messi? Nauwelijks wat gepresteerd en denkt even de grote man te zijn Oprotten met die figuren.
Doel je op die vrije trap? Dat is typisch een opgeblazen iets door de (RTL) media. Er was niet zoveel aan de hand...
En de Messi vergelijk slaat al helemaal nergens op. Weet jij veel wat er is afgesproken...
pi_72619031
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Meneer van Bommel wou niet meer spelen onder Marco omdat hij een paar keer gepasseerd was. Of vroegtijdig gewisseld werd.
Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en van Bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als Jaliens,Maduro, Emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks van het spelletje.
pi_72619092
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en Van bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als jaliens,maduro, emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks het spelletje.
Je vergeet de fantastische selectie van Denneboom en Dave van den Bergh nog even
pi_72619135
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Je vergeet de fantastische selectie van Denneboom en Dave van den Bergh nog even
Bobson, Sprockel, Slory.....
pi_72619224
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Van Basten heeft tegen van Nistelrooy en Van bommel en ook Seedorf gewoon een vies spelletje gespeeld door al hun slechte punten in de media op te sommen, terwijl kneuzen als jaliens,maduro, emanuelson etc elke keer door hem werden verdedigd in de media. Ik zou ook niet onder die kneus van een van Basten willen spelen. Hij begreep helemaal niks het spelletje.
De enige die echt wat mag zeggen over Van Basten is imo Davids, dat wat gewoon lullig van Marco.

Maar Seedorf kreeg van Marco nog één kans, greep die niet. Van Nistelrooij heeft zelf later aangegeven dat het probleem tussen Marco en hem was verstaan uit wat misverstanden en dat ze beide fouten gemaakt hebben.

Van Bommel echter, die wou ineens anders spelen dan Marco. Is een discussie over geweest, maar zowel Marco als andere spelers wilden niet mee gaan in Van Bommel zijn plannen.

Toen besloot Van Bommel zelfs anders te gaan spelen dan dat Marco wou, dus is het niet meer dan terecht dat Marco toen liet zien wie de baas was, en hem dus wisselde na 5 minuten in de tweede helft.

Maar goed zoals ik al zei, lieve Mark komt schijnbaar overal mee weg.
pi_72619268
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Bobson, Sprockel, Slory.....
Allemaal op een zijspoor bij hun club teams ook
pi_72619397
Ik heb het hele topic niet over gelezen maar iedereen noemt Sneijder, Robben, Huntelaar , v/d Vaart, de Jong en v. Persie als de ego's van Oranje maar ik mis de grootste : v. Bommel.
Van Bommel is ook de enige die al een keer verzaakt heeft omdat hij geen basisspeler meer was in Oranje en is er gewoon helemaal mee gekapt.
Nu weet ik wel dat hij altijd zal spelen bij zijn schoonpa maar dat kan ook wel eens een probleem gaan worden.

Edit : zie dat er hier boven al over wordt gediscusseerd.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72619651
Elia - Van Persie - Robben
Van Bommel - De Jong

Bank: Elia, Afellay, De Zeeuw, Schaars, VoH, Kuyt

Probleem opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')