quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
Tuurlijk, waren niet degenen die bij ons bezig zijn geweest hoor maar goede vrienden.
Ik vind het echt knap dat je dat zelf doet hoor en zij hebben altijd het idee dat ze het beter kunnen dus daar trek ik me weinig van aan het feit dat ze het netjes vonden en geen puinbak zegt voldoende.
Nah, jij kan het ook, goed kijken, goed uitrekenen, en nadenken voor dat je wat doet.quote:
Nu ik nog maar dat kun je morgen zien en dan daarna een paar weken lachen
Nee, zijn nog hetzelfde...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je nou ook iets met die balken gedaan of lijkt dat maar zo?
Heel mooi.
Thank u!quote:
Hoor ik daar een uitnodiging?quote:
Ja echt? Ik geloof je gelijk hoor en vind het haske mooiquote:dan denk je, die Obli....die heeft olijfgroene (heel zacht) muren...
Ondanks dat het old white heet, heeft het dus weg van zacht olijf groen.![]()
Ja, ik was dus diegene!
Dat laatste is wel the understatement of the year zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Oblivion het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Done!
[ afbeelding ]
Vindt het zelf erg netjes geworden!
Ja hoor, je bent van harte welkom.quote:
quote:
Ja echt? Ik geloof je gelijk hoor en vind het haske mooimaar op basis van de stalenkaart van F&B zou ik dus voor die Stone White gaan, omdat die in de 'groene sectie' zit.
quote:Welk type muurverf heb je gebruikt? Die met zo min mogelijk glans? En heb je die muurverf ook gewoon op die houten plankjes gekwakt tussen de balken?
You're welcome!quote:Vragen, vragen, vragen. Ik krijg helemaal inspiratie van je om hier de klusdraad weer op te pakken. Thanks!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel the understatement of the year zeg!
[ afbeelding ]
Die zal het allemaal wel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Wat supermooi Obli (ehmm ja @work no pics) echt heel strak geworden
Je ziet het hondje wel denken, wat een drukte.
Dank je!quote:
Nou euhm , die moet vanuit niks opgebouwd worden...quote:
Oh, mijn lieve kleine schatje...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Reese het volgende:
Ik heb echt drie keer teruggescrold voor de hondWat een joekel van een beest
En u is ook zeer lief...quote:
Wel als je niet een 150 kilo eikenbalk erop wilde metselen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ok maar een open haard bouwen moet op het rookgasgedeelte na te doen zijn toch?
Of denk ik er nu te makkelijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |