Wat is er nou leuk aan?quote:
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Toos en Henk vind ik juist altijd grappig
Scribbly was vroeger leuk, maar vind ik al jaren niets meer aan. Althans in de Metro.quote:
Gewoon, droge humor.quote:
Bestaat Pakje Bakmeel nog ?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Scribbly was vroeger leuk, maar vind ik al jaren niets meer aan. Althans in de Metro.
Nee, ik vraag alleen waarom je het grappig vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon, droge humor.
En altijd een actueel stripje met nieuws van de dag.
Of is het zo omdat jij er geen fuck aan vind, dat iedereen die mening maar moet delen ?![]()
![]()
![]()
Helaas niet neequote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bestaat Pakje Bakmeel nog ?
Daar heb je wel gelijk in.. Die ene was zo geniaal! Even kijken of ik die nog weer kan vinden!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Scribbly was vroeger leuk, maar vind ik al jaren niets meer aan. Althans in de Metro.
Scribbly Fantopic!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Die ene was zo geniaal! Even kijken of ik die nog weer kan vinden!
Vind je dat werkelijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de betere weken van Beestjes imo
Lijkt wel een beetje op Heinzquote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, kende deze niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HHAahahhAHAhahAHAHAHA.quote:
Geweldig!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind niet alle Beestjes even sterk. Deze bezorgden me wel een goede glimlach. (werkelijk jaquote:Op donderdag 10 september 2009 10:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vind je dat werkelijk?
Daar kan ik met m'n kop dus echt niet bij. Maar goed, ik heb te accepteren dat sommige lui een volledig ander gevoel voor humor hebben. Een slechter gevoel voor humor, dat wel. Maar hey, da's mijn bescheiden mening.
Het is dan ook niet bedoeld als hoogstaande humor maar gewoon als klein grapje. Op de vroege ochtend is dat goed genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HHAahahhAHAhahAHAHAHA.
Serieus, wat gaat er in de kop van zo'n cartoonist om?
"Hmm, vrije val, economie, stilstand. Weet je wat, ik teken twee mensen die een vrije val hebben gemaakt en nu met hun hoofd in de grond tot stilstand zijn gekomen. Ik check even bij m'n zoontje van 4 jaar of hij het grappig vindt. Ah, hij vindt het grappig, dan moet het wel goed zijn."
Droevenis.
Dat is geen zoeken op die site hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Die ene was zo geniaal! Even kijken of ik die nog weer kan vinden!
Fokke & Sukke was ik nog vergeten
ik moest lachen om die tostiquote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Heinz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms is gummbah geniaal, af en toe slaat het ook echt helemaal nergens op. Dees is leukquote:
quote:
Zo droogquote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, meer dan briljant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
Jeroom![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIETS BOVEN JEROOM
Zie ook: http://pr0n.be/jeroom/
ER STAAT TOCH OP WAT JE MOET DOEN MAN, GA NAAR GUMMBAH.NL SCHELE BEERquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
DIE DOET HET NIET JONG HOERIGE HOEREKUT!!1!!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
Jeroom![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIETS BOVEN JEROOM
quote:
In ieder geval in TC Tubantia, maar ik vrees in ieder GPD-krant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Aurelianus het volgende:
Toos en Henk? Nog nooit van gehoord. Wat een matige kutcartoons. Welk blaadje publiceert die rommel?
AD toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef AppleJuiceKid het volgende:
Babs en Beer
alleen staat die volgens mij niet in de krant...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Pollewoppie het volgende:
hara kiwi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk nozzman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IMO het enige wat veronica-magazine leuk maakt!
Hahaha, ik moest zo hard lachen omquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef AppleJuiceKid het volgende:
Babs en Beer
alleen staat die volgens mij niet in de krant...
Van dezelfde makers als Toos & Henk en imo net zo kutquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Hahaha, ik moest zo hard lachen om
[ afbeelding ]
Carequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Van dezelfde makers als Toos & Henk en imo net zo kut
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Pollewoppie het volgende:
hara kiwi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk nozzman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IMO het enige wat veronica-magazine leuk maakt!
Idd. Ik heb 2 van die boekjes gelezen in de bieb maar ik vind 'm nu niet echt grappigquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:40 schreef Honky het volgende:
Een paar jaar geleden had je in de Metro ook Peer de Plintkabouter maar die werd gebanned na een stripje waar Jezus in zat.
Ken ik wel, stond toch altijd in de panorama ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
Kent dan niemand Inspecteur Netjes?Hier een fractie van een strip, kan hem niet helemaal vinden.
[ afbeelding ]
Ik ken hem uit de Veronica Gids, de Bron van alle goede Strips.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ken ik wel, stond toch altijd in de panorama ofzo?
Anti-climax iddquote:
Lekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef Zapper het volgende:
Die van vandaag is ook kut, maar staat nog niet online.
Edit:
[ afbeelding ]
Kan iemand 'm uitleggen?![]()
Deze blijft geniaal !!!quote:
Ah dank. Ga ik nu even in een deuk liggen.quote:
Die laatste is dan wel leuk.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
Jeroom![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIETS BOVEN JEROOM
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaanse/Engelse grappen zijn sowieso niet leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |