abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72610619
De site van fotoherkenning was trouwens http://tineye.com/

Geweldige site overigens
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72610629
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zeg, eeuh, KB, houdt je mond eens
NEE!
Nu post ze niet meer, terwijl ze nog wel moderator is, daar zullen ze trouwens toch wat aan moeten doen.
pi_72610641
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:22 schreef Otis. het volgende:

[..]

Onzekerheid, dan neem je gewoon een normale username en profileer je je niet enorm als zijnde een jong meisje.
Dan was ze nooit MOD geworden
pi_72610659
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dan was ze nooit MOD geworden
Ik heb het natuurlijk over Lamon/Sanne92
pi_72610670
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat moet wel, anders was Emimich ook wel in bescherming genomen.
Hoe moet dus wel een kloon zijn van iemand hoog in de Fok!-boom

Wat kansloos zeg
Emimich was nooit mod, laat staan een modeluser (hoewel Kb. dat ook niet altijd was )
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Moderator donderdag 10 september 2009 @ 12:25:12 #206
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72610678
Ze is alleen mod geworden omdat ze een kloon is van één van de FA, A of Danny himself.
Daarom werd ze ook in bescherming genomen.
pi_72610698
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

NEE!
Nu post ze niet meer, terwijl ze nog wel moderator is, daar zullen ze trouwens toch wat aan moeten doen.
Hoogstaande for PUBmod
pi_72610707
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ze is alleen mod geworden omdat ze een kloon is van één van de FA, A of Danny himself.
Daarom werd ze ook in bescherming genomen.
Hoezo dat?
Waarom zou een FA, A of Danny ook maar in godsnaam ambitie hebben om PUB te modden?
pi_72610727
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Onzekerheid, dan post je gewoon geen foto's of profileer je je niet enorm als zijnde een knappe meid, in ieder geval niet volkomen serieus jarenlang.
Sorry, het zal me verder jeuken, maar dat slaat nergens op.
Jarenlang? Ze zat er nog niet eens een jaar. En waarom niet? Als het iemand is die bijvoorbeeld jarenlang gepest is om zijn/haar uiterlijk probeert dan op zo'n manier leuk/aardig gevonden te worden waardoor hij/zij zich nog enigszins belangrijk voelt.

Ik zag niet dat dat het is, maar het zou een goede verklaring kunnen zijn. Dan kun jij het nergens op vinden slaan of kansloos vinden, het is al erg genoeg dat zo iemand zich dan moet verschuilen achter een internetidentiteit. Tenzij het te doen was om dingen bij mensen los te krijgen en ze hier later mee te confronteren. Dan is het wel kansloos maar gezien het feit dat het fobo dicht is en de crew hem/haar in bescherming neemt etc lijkt me dat niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 10 september 2009 @ 12:27:15 #210
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72610752
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jarenlang? Ze zat er nog niet eens een jaar. En waarom niet? Als het iemand is die bijvoorbeeld jarenlang gepest is om zijn/haar uiterlijk probeert dan op zo'n manier leuk/aardig gevonden te worden waardoor hij/zij zich nog enigszins belangrijk voelt.

Ik zag niet dat dat het is, maar het zou een goede verklaring kunnen zijn. Dan kun jij het nergens op vinden slaan of kansloos vinden, het is al erg genoeg dat zo iemand zich dan moet verschuilen achter een internetidentiteit. Tenzij het te doen was om dingen bij mensen los te krijgen en ze hier later mee te confronteren. Dan is het wel kansloos maar gezien het feit dat het fobo dicht is en de crew hem/haar in bescherming neemt etc lijkt me dat niet.
Of het is gewoon een goede bescherming van haar ware identiteit!
Niet iedereen wil dat bekend hebben
pi_72610763
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:22 schreef Otis. het volgende:

[..]

Onzekerheid, dan neem je gewoon een normale username en profileer je je niet enorm als zijnde een jong meisje.
Damned if you do, damned if you don't.

Ik heb man in mijn profiel staan, en een foto van mezelf in mijn FoBo, en dat icm mijn avatar, lijken vergissingen me uitgesloten.

Oh, en ik ben geen moderator.
pi_72610783
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Ik heb man in mijn profiel staan, en een foto van mezelf in mijn FoBo, en dat icm mijn avatar, lijken vergissingen me uitgesloten.

Waarom maak je dan niet gewoon nog een kloon aan met een normale username en ga je daar dan niet mee verder?
pi_72610798
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Of het is gewoon een goede bescherming van haar ware identiteit!
Niet iedereen wil dat bekend hebben
Dat kan ook. Ik zit daar ook niet op te wachten namelijk, maar ik zet dan ook gewoon geen pics in m'n fobo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_72610808
LOL argentinie verloren van Paraguay !!!
pi_72610862
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Toch ben je een sukkel met zo'n username. Al was je dat natuurlijk ook wel al als Lamon.
pi_72610883
quote:

[..]

Krentenbol liep zeer vaak semi bi te doen... te flirten met vrouwelijke users en was hier er succes vol in!!
Ik denk dat ze of waarschijnlijk hij minstens 1 .rar heeft gekregen... van een fokster.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_72610890

pi_72610910
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:31 schreef iszinloos het volgende:

[..]

Krentenbol liep zeer vaak semi bi te doen... te flirten met vrouwelijke users en was hier er succes vol in!!
Ik denk dat ze of waarschijnlijk hij minstens 1 .rar heeft gekregen... van een fokster.

Bt loopt ook altijd semi bi te doen, maar dat is gewoon een aandachtshoertje
pi_72610920
quote:

[..]

Ik vind niets kansloos, iedereen moet doen wat hij of zij wil, zolang het niet met kwade intensies is, alleen is het op het randje, omdat je anderen misleidt, terwijl je een voorbeeldfunctie hebt.
Uiteindelijk zou het sowieso beter zijn als niet iedereen elkaar steeds probeerde te ontmaskeren hier, zeker omdat degene die dat soort dingen het meest doen, juist degenen zijn die anderen autist/homo/pedo/retard noemen, terwijl ze zelf te laf zijn om maar iets prijs te geven.
En maar stoere hosselverhaaltjes neerzetten..dat is triest.
pi_72610962
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef Sanne92 het volgende:

[..]

Ik vind niets kansloos, iedereen moet doen wat hij of zij wil, zolang het niet met kwade intensies is, alleen is het op het randje, omdat je anderen misleidt, terwijl je een voorbeeldfunctie hebt.
Uiteindelijk zou het sowieso beter zijn als niet iedereen elkaar steeds probeerde te ontmaskeren hier, zeker omdat degene die dat soort dingen het meest doen, juist degenen zijn die anderen autist/homo/pedo/retard noemen, terwijl ze zelf te laf zijn om maar iets prijs te geven.
En maar stoere hosselverhaaltjes neerzetten..dat is triest.
ja bedankt... maar daar hoor ik dus niet bij...
pi_72610965
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]

dat was een goeie geweest voor de OP van die topics

Hoe toepasselijk!
pi_72610968
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Waarom maak je dan niet gewoon nog een kloon aan met een normale username en ga je daar dan niet mee verder?
Ik zou misschien beter Lamon met een puntje erachter kunnen doen ofzo ja...
Misschien binnenkort even doen dan.
pi_72611014
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:34 schreef iszinloos het volgende:

[..]

ja bedankt... maar daar hoor ik dus niet bij...
Waarom heb je het dan precies opgezocht? Wat was de motivatie?
pi_72611079
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Bt loopt ook altijd semi bi te doen, maar dat is gewoon een aandachtshoertje
Maar Bt is een echt bestaande persoon die ilse heet...
En sowieso niet echt normaal.....
Ik heb toch het vermoeden dat KB gewoon een man is.
Bt flirt ook meer met mannen en is duidelijk over haar privé leven e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')