Nee, hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:54 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg klopt gewoon hoor. Niets abnormaals aan.
Ik baseerde mijn mening op dingen die ik op dit forum van je heb gezien. Waar baseer je het op om me een dikke homofiele dwerg te noemen?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar goed dan, vanaf nu ben jij een dikke homofiele dwerg, als ik dat zelf mag bedenken.
Dan vind je het vast geen probleem, als ik je voortaan aanspreek als dikke homofiele dwerg in ieder topic?
Je mag niet ander mans foto's posten zonder haar toestemming.quote:
Mwhehe, ik moest toch stiekem een beetje lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar goed dan, vanaf nu ben jij een dikke homofiele dwerg, als ik dat zelf mag bedenken.
Dan vind je het vast geen probleem, als ik je voortaan aanspreek als dikke homofiele dwerg in ieder topic?
Op een forum als FOK!?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je mag niet anders mans foto's posten zonder haar toestemming.
Uitspraken doen terwijl jij je voor doet als iemand anders kan worden gezien als een vorm van laster.En natuurlijk identiteitsfraude / identity theft.
Die homofiele dikke dwergquote:
otis de koe, mijn excuus.quote:
Maar hij plaatst geen foto's van een ander en doet alsof het foto's van hem zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op een forum als FOK!?
Echt niet hoor, dan moet BobbyB gigantisch veel geld aan Taylor Swift betalen, gezien hij haar foto elke dag wel twinitg keer plaatst!
En dat van laster is niet van toepassing op alledaagse uitspraken van iemand, die onder de noemer Krentenbol gaat. Jij pleegt toch ook geen laster omdat je iszinloos heet op dit forum? Of heet je in het echt ook iszinloos?
Jij hebt alleen maar volle loten?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:57 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Ik zat echt te spelen met de gedachte om gewoon twee straten voor de fuck te halen, 300,- ging me uiteindelijk toch wat ver.
Kom maar naar mij toe!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef Gupje het volgende:
Net 5x1,5 lot gekocht 5 mil kom maar hier
Dan zouden ze haar/hem echt niet in bescherming genomen hebben, lijkt me toch? Hopelijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat denk ik niet achter af was ''ze'' enorm gewiekst.
Voor het zelfde geld was het een pedofiel...
Dat is het blijven posten van mijn filmpjes die allang van YouTube af zijn ook, wordt ook niets aan gedaan.quote:Het is in strijd met de policy ,de wet en is gewoon een naai streek .
True that!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Otis. het volgende:
[..]
Maar hij plaatst geen foto's van een ander en doet alsof het foto's van hem zijn.
Ik las 'dermatologisch'.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Hoogstaande het volgende:
1/5e lot kost 3 euro en dermate logisch kost een heel lot 15 euo
Lees de policy jij mag geen foto's van mij posten op fok zonder mijn toestemming.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op een forum als FOK!?
Echt niet hoor, dan moet BobbyB gigantisch veel geld aan Taylor Swift betalen, gezien hij haar foto elke dag wel twinitg keer plaatst!
En dat van laster is niet van toepassing op alledaagse uitspraken van iemand, die onder de noemer Krentenbol gaat. Jij pleegt toch ook geen laster omdat je iszinloos heet op dit forum? Of heet je in het echt ook iszinloos?
Tja, wat moet ik zeggen, homofiele dikke dwerg, dat is de indruk die ik van jou heb door je manier van posten, ik weet ook niet hoe het precies komt..quote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef Otis. het volgende:
Waar baseer je het op om me een dikke homofiele dwerg te noemen?
Ben met 1000 euro ook al blijquote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar volle loten?
[..]
Kom maar naar mij toe!!!
Ik heb ze in Amsterdam gekocht, 2,5 jaar geleden dat daar een grote prijs viel, mag nu wel weer eens gebeuren!
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True that!
Ben ik eigenlijk benieuwd of Kb. ooit daadwerkelijk gezegd heeft dat zij dat was op die foto's
Hihihihi.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik zeggen, homofiele dikke dwerg, dat is de indruk die ik van jou heb door je manier van posten, ik weet ook niet hoe het precies komt..
Ik ben wel Taylor Swift hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Otis. het volgende:
[..]
Maar hij plaatst geen foto's van een ander en doet alsof het foto's van hem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |