abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72603555
Jij wordt genegeerd vandaag! *wijst*

En jij *wijst*, en jij *wijst*, en jij *wijst*, iedereen wordt genegeerd!

Geinspireerd op:

Daaro kwamen we vandaan: [HOMO] #2578 - Je Vois La Vie En Rose
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_72603579
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.

Ik denk dat je beter die discussie niet aan moet willen gaan, waarbij je de waarde van een mensenleven aan het prille begin probeert te bepalen aan de hand van opbrengsten versus lasten, en op basis van de bedrijfseconomische analyse bepaalt of je de stekker eruit trekt of niet.

We hebben het hier over een mensenleven, Wonderer. Niet over een wasmachine.
dat inderdaad, beetje richting wat kost een allochtoon verhaal

Of geef alle mongooltjes ook maar een spuitje, of invaliden, of , of , of, of
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
pi_72603588
ik heb genoten hoor weemz, dank je

sja.. kinderen.. t blijft de bron van al het kwaad.
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_72603605
Kinderen, 4 jaar bijbaantje in een kinderspeelparadijs heeft me voor heel wat jaren genezen
dag
pi_72603627
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

dat inderdaad, beetje richting wat kost een allochtoon verhaal

Of geef alle mongooltjes ook maar een spuitje, of invaliden, of , of , of, of
Ja, psies. Als je medische zorg afhankelijk maakt van het Return-on-investment van de behandeling, dan zou je 55+ misschien wel helemaal niet meer moeten behandelen. En langdurig werkelozen ook niet. Of als je CITO toets niet haalt, hup euthanasie, want dat wordt nooit meer wat.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:46:13 #7
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603648
Nu mis ik meneer de Beer echt, nu ik over hem heb gepraat
Keukenkastje in een ruimteschip
pi_72603660
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ja, psies. Als je medische zorg afhankelijk maakt van het Return-on-investment van de behandeling, dan zou je 55+ misschien wel helemaal niet meer moeten behandelen. En langdurig werkelozen ook niet. Of als je CITO toets niet haalt, hup euthanasie, want dat wordt nooit meer wat.
juist Imagine that, behaal je de 65 jarige leeftijd, moet je je gaan melden voor een spuitje....want dan ga je geld kosten...ipv geld in het laatje brengen voor de staat/zorg
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
pi_72603664
Mensen, mensen... denken we wel aan de OP
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 september 2009 @ 00:47:18 #10
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72603669
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

Nee, ik zei 60% heeft kans om iets te krijgen(60% van de babys te vroeg geboren) en niet...er is 60% kans dat íedere premature iets krijgt.
Volgens mij is dat hetzelfde, hoewel statistiek niet mijn sterke punt is. Als 60% van de zeer premature babies later zwaar in de problemen komt, dan heeft elke zeer premature baby een kans van 60% op die aandoening.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.

Ik denk dat je beter die discussie niet aan moet willen gaan, waarbij je de waarde van een mensenleven aan het prille begin probeert te bepalen aan de hand van opbrengsten versus lasten, en op basis van de bedrijfseconomische analyse bepaalt of je de stekker eruit trekt of niet.

We hebben het hier over een mensenleven, Wonderer. Niet over een wasmachine.
Het gaat niet om waarde, het gaat om verder kijken dan "ik wil een kind!". Kinderen krijgen mag best een bewuste goed overwogen keuze zijn, ook NA de conceptie. Het heeft impact, op je eigen leven, op de levens om je heen etc. Waarom zou alles moeten wijken voor die kinderwens?

Verder wil ik de discussie wel voeren, omdat ik op die manier in aanraking kom met andere zienswijzen en daar kan ik van leren. Niet willen discussieren is jezelf dom houden.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent .
Dus... ouders die na een vruchtwaterpunctie besluiten om hun kindje met down te laten weghalen, zijn slechte ouders?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_72603708
ik denk wel dat wonderer een valid punt heeft..

elke gek kan tegenwoordig maar zo kinderen krijgen!
eigenlijk zou er ook een bewijs van goed gedrag aan vooraf moeten gaan.
je mag ook niet zomaar autorijden!
pi_72603715
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:47 schreef wonderer het volgende:

Het gaat niet om waarde, het gaat om verder kijken dan "ik wil een kind!".
Dat is projectie van jouw kant. Wat de drijfveren zijn van ouders om een kind te krijgen, staat los van of je een kind wel of niet medisch moet behandelen.
pi_72603731
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:

Maar dan ook alleen in een heterogeen twee ouder gezin! Want een kind hoort op te groeien bij een vader en een moeder. En als 1 van beide komt te vervallen door scheiding of what ever?
pi_72603736
quote:

Elke gek mag ook stemmen. Dat vind ik nog enger.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:52:11 #15
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603751
Ik ben gelukkiger dan ooit,
Gelukkiger dan ooit
DRONKEN
maar nog niet gek
pi_72603760
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben gelukkiger dan ooit,
Gelukkiger dan ooit
DRONKEN
maar nog niet gek
oeh lekker slapen straks
  donderdag 10 september 2009 @ 00:53:09 #17
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603771
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

oeh lekker slapen straks
Het is een liedje hoor,
Ik ben alleen stoned
pi_72603777
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:43 schreef Xiance het volgende:
ik heb genoten hoor weemz, dank je
Weet je, heel soms -echt heelt soms- denk ik dat wij elkaar best zouden mogen...
pi_72603786
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar dan ook alleen in een heterogeen twee ouder gezin! Want een kind hoort op te groeien bij een vader en een moeder. En als 1 van beide komt te vervallen door scheiding of what ever?
dat is onzin.
ik ken menig "normaal" gezin die niet weten wat opvoeding is, terwijl er genoeg eenouder gezinnen zijn waarbij de kinderen keurig opgevoed zijn.
het gaat mij er ook niet om of een kind een vader en een moeder heeft, het gaat mij erom dat veel kinderen gewoon slecht tot niet opgevoed worden omdat de ouders ontdekken dat er meer komt kijken bij vader en moedertje spelen dan een avondje doorzakken in de kroeg.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:54:08 #20
71919 wonderer
pi_72603793
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat is projectie van jouw kant. Wat de drijfveren zijn van ouders om een kind te krijgen, staat los van of je een kind wel of niet medisch moet behandelen.
Da's waar, maar op dit moment heb ik niet meer info dan dat, omdat niemand (hier is dat logisch, maar ook op dat andere forum) me heeft kunnen uitleggen wat de drijfveren voor zo'n beslissing kunnen zijn. Ik verwacht van niemand dat ze hun keuzes gaan verdedigen, ik wil gewoon graag weten wat mensen tot zo'n beslissing laat komen. Het enige dat ik wil, is beweegredenen kunnen begrijpen. Ik veroordeel niemand persoonlijk voor zijn keuzes, hooguit in het algemeen als generalisatie. Ik discussieer ook niet omdat ik mensen per se ergens van wil overtuigen, ik wil gewoon wederzijds begrip kweken. Zelf dingen leren en hopelijk anderen ook onderwijzen (niet noodzakelijk in dezelfde (deze) discussie).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_72603799
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Het is een liedje hoor,
Ik ben alleen stoned
Ow die ken ik nie
pi_72603800
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Weemz het volgende:

[..]

Weet je, heel soms -echt heelt soms- denk ik dat wij elkaar best zouden mogen...
er zijn niet veel mensen die mij mogen, ik ben ook totaal niet lief.
maar wel lief van je
ik moet er van blozen
pi_72603803
quote:

Precies. Zo zit de natuur in elkaar. Iedereen mag kinderen krijgen, we zien in de praktijk wel wie het redt.

Laatst zag ik een jongen van 15 bijna een doodsmak maken. Hij zat op de fiets, maar zijn petje waaide af. Dus liet hij zijn stuur los, om zijn petje vast te houden. .

Het ging nog net goed, maar die wordt vast niet oud. .
  donderdag 10 september 2009 @ 00:55:18 #24
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603810
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow die ken ik nie
Alles draait van Roosbeef
  donderdag 10 september 2009 @ 00:57:21 #25
71919 wonderer
pi_72603856
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Precies. Zo zit de natuur in elkaar. Iedereen mag kinderen krijgen, we zien in de praktijk wel wie het redt.

Laatst zag ik een jongen van 15 bijna een doodsmak maken. Hij zat op de fiets, maar zijn petje waaide af. Dus liet hij zijn stuur los, om zijn petje vast te houden. .

Het ging nog net goed, maar die wordt vast niet oud. .
Maar regeltjes en allerlei maatregelen die mensen tegen zichzelf in bescherming nemen, zorgen er waarschijnlijk voor dat ie uiteindelijk toch nog 90 wordt of zo... De mens (als geheel) is de natuur allang ontgroeid. We houden onszelf kunstmatig in leven en zorgen voor verzwakte genen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')