I don't know, depressieve bui.quote:
Welles.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat meent 'ie niet hoor.
Period on the way?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't know, depressieve bui.
Lol het is echt niet interessantquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't know, depressieve bui.
Ja ging primaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Hoe is je douche avontuur verlopen?
Waarschijnlijk door de vader die blijkbaar op mensen met zo'n hoofd valt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Waarom niet gewoon een handdoek van iemand geleend?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Ah.. tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol het is echt niet interessant
Maar mocht me WEL iets interessants te binnen schieten, laat ik t je weten
Ik vond je juist zo enthousiast en positief in de laatste SC's.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat voel ik me slecht.
LA LA LAL ALALAALALALA LAAAAAAALA LAquote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje![]()
quote:
Daarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
HIer een work in progress
[ afbeelding ]
Dat was 2:30 werk minstens
DIE MOND
Nicce.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmelquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan:
daar vertelde ze dat als je plast onder de douche je milieuvriendelijk bezig was.
Iets met waterbesparing en besparing op wc papier.
Meisjesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij al van die knulletjes rond laufen dan?
Holy shit dat doe je ziek nice. Ik kan nooit en dan ook echt nooit (op papier en op de pc niet) een neus tekenenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Gatverdammequote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
Ok, kom er nog eens bij je op terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Adolescens, ik ben vast wel in te huren voor het een en ander
tekengerelateerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |