Het was een privemeet.quote:
Geweldig genoten.quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze moet gewoon doen wat je van haar vraagt
Whihihi Romeo & Julietquote:
Een beetje welquote:
Grolsch is geilquote:
Waarom interesseert je dat?quote:
Nee, een trouwerij met mensen die helemaal onder de tatoos zaten, van die bikers enzoquote:
Hij doet gewoon mij naquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan een nieuwe nummer op mijn tamboerijn.
G-A-D-V-E-R-D-A-M-M-E!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij een issues vandaag johquote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom interesseert je dat?![]()
Vraag ook meteen of ze haar haren heeft gewassen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je jat mijn topic en mijn OP-idee
[KLB SC #1590] Narcisme
Romeo & Julietquote:
Yeah I know.quote:
Gewoon dwingen u_uquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Romeo & Juliet
Ik wil die met Ado kijken, maar ik den dat ie het niks vindt
We hebben een nogal verschillende smaak wat fims betreft
"Yes, I bought an new kitchenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
Hoe kankerdom kan je zijn. Ben je drugssmokkelaar ga je van Mexico naar Chicago, en dan heb je geen bagage bij je behalve vier!! kastdeurtjes² vol met cocaine
.
Neuhhh dat valt niet op.
Hoezo R & J?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Romeo & Juliet
Ik wil die met Ado kijken, maar ik den dat ie het niks vindt
We hebben een nogal verschillende smaak wat fims betreft
..en was het water lekker warm?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij een issues vandaag joh
Heb je je haren ook gewassen Bt?
Dat zijn luizen, retard. Ik zei vloois.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn luizen, retard. Ik zei vloois.
Tisssssssssssssssquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo steekt onze relatie niet in elkaar
Eigenlijk heb ik gewoon een allergische reactie op chocolade. Ik heb rode vlekken en jeuk.quote:
HUUUHUHUHUHUHquote:
Lijkt op die beesten uit SP.quote:
Crabpeople?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HUUUHUHUHUHUH
[..]
Lijkt op die beesten uit SP.
Crabpeople ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Crabpeople?
[ afbeelding ]
Of manbearpig?
[ afbeelding ]
Ja echt he, een beetje luizen posten in plaats van vlooienquote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
Remlof, ban die knul. Alsjeblieft.
ON GE LO FE LIJKquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt he, een beetje luizen posten in plaats van vlooien![]()
Dat dit kan in Nederland
Dat zag ik ook ja.quote:
Waarvan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begin gewoon honger te krijgen
Ja!quote:
Nee!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij een issues vandaag joh
Heb je je haren ook gewassen Bt?
Mijn bankstel is wit. Met allemaal bier en as vlekkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja.
En een lichtgekleurd stoffen bankstel
Dat werkt hier dus echt niet he
(Vind het wel leuk)
Bwoahhh!quote:
Ohhh gatver.. Nu voel ik me misselijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan
[ afbeelding ]
de cymothoa exigua, ook wel de tong etende luis.
Een vis met tanden...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iehw, da's vreemd, ik ben helemaal gefascineerdquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
O, dat soort vlekken kan ook nog jaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn bankstel is wit. Met allemaal bier en as vlekken
Hij ziet er best lief uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik honger van:quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen vis.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat soort vlekken kan ook nog ja
Daarom dus geen wit voor mij
[..]
Hij ziet er best lief uit.
En ik denk toch niet dat hij mijn tong wil, datscheelt
Ah dudequote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:As the parasite grows, less and less blood reaches the tongue, and eventually the organ atrophies from lack of blood. The parasite then replaces the fish's tongue by attaching its own body to the muscles of the tongue stub. The fish is able to use the parasite just like a normal tongue. It appears that the parasite does not cause any other damage to the host fish.[1]
Best wel heel erg fascinerend en interessant. Die parasiet geeft gewoon de controle van zijn spieren over aan die visquote:This is the only known case of a parasite functionally replacing a host organ.
Vlooien zitten niet bij mensen in hun haar, dat zijn luizen, leer het verschil Ludo. Ik heb een allergische reactie op chocolade.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
EN DIE HEB JIJ IN JE HAAR?!!?!?!!!11!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |