Hoiquote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn dan wel goede openingszinnen?
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*
Ik kijk wat je in je glas hebt zodat ik je een nieuw drankje kan aanbieden.
Ik heb zo mijn sterke kantenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ze kan zich soms zo subtiel verwoorden he.
Dat maakt tijn niks uitquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?
Willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef Cue_ het volgende:
De voorkant?quote:
Scheur in een bierviltje maken, op je neus zetten, naar iemand toelopen en zeggen "Heb jij deze gegooid?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Hoeveel vrouwen zullen spontaan nat zijn geworden van die openingszin?quote:
Wie?quote:
Dat is die tering nerd die denkt dat hij super mans isquote:
Nog nooit gehoord. Uit de mond van een vrouwquote:
Die komt niet meer op FOK! volgens mij.quote:
* tijnbrein pakt pen en papierquote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
schrijf ze op tijn...dat wordt batsen dit weekend
Omdat ze het in hun broek deden? Veulquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zullen spontaan nat zijn geworden van die openingszin?
ik wel, die werktquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Uit de mond van een vrouw![]()
getrouwde singlesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouw heeft een opening en ik heb zin. Tot later!
"Hoi, welke muziek luister je?"quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens meegemaakt dan dat een openingszin heeft gewerkt?
Ik nog nooit hoor
Hmm, dan was het iig geen tokkie wijfquote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Hoi, welke muziek luister je?"
Die werkte in de bus
Dat was nog in de tijd van de walkmans, die konden niet zo hardquote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, dan was het iig geen tokkie wijfdan had je het zo al kunnen horen wat ze luisterde
Voor de oorlog dusquote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd van de walkmans, die konden niet zo hard
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?quote:
je bent zelf saaiquote:
*steekt hand uit*quote:
Brabo's voor Brabo'squote:
Ik neuk nog nietquote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?
Haha, zeker voor de oorlog die Frankrijk voor het laatst gewonnen heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?
uiteraardquote:
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteraard
en Helmonders nog net wat tofferder
komt goedquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!
jouw woonplaats begint ook met een h, dus je komt in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!
Tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw woonplaats begint ook met een h, dus je komt in de buurt.
uiteraard...Brabant de ghakstequote:
of de rest van NL heeft wél een levenquote:
Ik weet wie het zeiquote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je nog tegen mij wilt praten na wat ik vanmorgen tegen je zei?!
Denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, dat beloofd niet veel goeds.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach het was maar een grapjeIk noemde hem vanmorgen Djazzieboy.
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...quote:
sorry Djazziemanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouw heeft een opening en ik heb zin. Tot later!
Jij ging slapen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...
Als je het lief bedoelde dan is het goed tochquote:
Zeg dat maar tegen Djayzz.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je het lief bedoelde dan is het goed toch
bij dezequote:
Typfout verbeterd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt een selectief goed geheugen![]()
Hetgeen bewezen diende te worden. Oftewel, je leverde zelf het bewijs voor mijn stelling.quote:
B.E.D.quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hetgeen bewezen diende te worden. Oftewel, je leverde zelf het bewijs voor mijn stelling.
Is dat alles, joh het leek net alsof je hem gewoon had gemept in zijn gezicht ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
B.E.D.
anders mis je morgen de boot weer
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clou?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat alles, joh het leek net alsof je hem gewoon had gemept in zijn gezicht ofzo
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clue?
is dit weer zo'n grapje?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clue?
en van de week zei je nog dat je 20 minuten moest wachten omdat je de boot gemist had?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb heul die boot nog niet gemist!
wel 3 keer bijna, maar dat was 's-middags![]()
dat kwam niet omdat ik lui was, dat kwam door die collega!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van de week zei je nog dat je 20 minuten moest wachten omdat je de boot gemist had?
Clou. Clue is wat je nodig hebt voor een moordzaakquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |