uiteraardquote:
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteraard
en Helmonders nog net wat tofferder
komt goedquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!
jouw woonplaats begint ook met een h, dus je komt in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik het zelf zie!
Tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw woonplaats begint ook met een h, dus je komt in de buurt.
uiteraard...Brabant de ghakstequote:
of de rest van NL heeft wél een levenquote:
Ik weet wie het zeiquote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je nog tegen mij wilt praten na wat ik vanmorgen tegen je zei?!
Denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, dat beloofd niet veel goeds.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach het was maar een grapjeIk noemde hem vanmorgen Djazzieboy.
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...quote:
sorry Djazziemanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouw heeft een opening en ik heb zin. Tot later!
Jij ging slapen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, waar is nou dat mede-stander Brabo gevoel...
Als je het lief bedoelde dan is het goed tochquote:
Zeg dat maar tegen Djayzz.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je het lief bedoelde dan is het goed toch
bij dezequote:
Typfout verbeterd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt een selectief goed geheugen![]()
Hetgeen bewezen diende te worden. Oftewel, je leverde zelf het bewijs voor mijn stelling.quote:
B.E.D.quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hetgeen bewezen diende te worden. Oftewel, je leverde zelf het bewijs voor mijn stelling.
Is dat alles, joh het leek net alsof je hem gewoon had gemept in zijn gezicht ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
B.E.D.
anders mis je morgen de boot weer
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clou?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat alles, joh het leek net alsof je hem gewoon had gemept in zijn gezicht ofzo
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clue?
is dit weer zo'n grapje?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut kan ik hier nu nooit eens cynisch zijn, of een grapje maken zonder dat mensen teleurgesteld zijn in de clue?
en van de week zei je nog dat je 20 minuten moest wachten omdat je de boot gemist had?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb heul die boot nog niet gemist!
wel 3 keer bijna, maar dat was 's-middags![]()
dat kwam niet omdat ik lui was, dat kwam door die collega!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van de week zei je nog dat je 20 minuten moest wachten omdat je de boot gemist had?
Clou. Clue is wat je nodig hebt voor een moordzaakquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |