Hoiquote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn dan wel goede openingszinnen?
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*
Ik kijk wat je in je glas hebt zodat ik je een nieuw drankje kan aanbieden.
Ik heb zo mijn sterke kantenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ze kan zich soms zo subtiel verwoorden he.
Dat maakt tijn niks uitquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?
Willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef Cue_ het volgende:
De voorkant?quote:
Scheur in een bierviltje maken, op je neus zetten, naar iemand toelopen en zeggen "Heb jij deze gegooid?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Hoeveel vrouwen zullen spontaan nat zijn geworden van die openingszin?quote:
Wie?quote:
Dat is die tering nerd die denkt dat hij super mans isquote:
Nog nooit gehoord. Uit de mond van een vrouwquote:
Die komt niet meer op FOK! volgens mij.quote:
* tijnbrein pakt pen en papierquote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
schrijf ze op tijn...dat wordt batsen dit weekend
Omdat ze het in hun broek deden? Veulquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zullen spontaan nat zijn geworden van die openingszin?
ik wel, die werktquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Uit de mond van een vrouw![]()
getrouwde singlesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouw heeft een opening en ik heb zin. Tot later!
"Hoi, welke muziek luister je?"quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens meegemaakt dan dat een openingszin heeft gewerkt?
Ik nog nooit hoor
Hmm, dan was het iig geen tokkie wijfquote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Hoi, welke muziek luister je?"
Die werkte in de bus
Dat was nog in de tijd van de walkmans, die konden niet zo hardquote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, dan was het iig geen tokkie wijfdan had je het zo al kunnen horen wat ze luisterde
Voor de oorlog dusquote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd van de walkmans, die konden niet zo hard
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?quote:
je bent zelf saaiquote:
*steekt hand uit*quote:
Brabo's voor Brabo'squote:
Ik neuk nog nietquote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?
Haha, zeker voor de oorlog die Frankrijk voor het laatst gewonnen heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neukte dus al voor de oorlog, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |