Nee, een eerder topic.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, ook een lotgenoot, join the club!
Checkt profiel, Sittard is een klein beetje ver van de Botlek af.quote:
je icon is stukquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef F04 het volgende:
Ik zou me schamen als mensen mij in RL zouden herkennen.
ik weet niet waar de botlek ligtquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Checkt profiel, Sittard is een klein beetje ver van de Botlek af.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=botlek&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=nl&ei=G_enSoaoF87D-Qbumt3ECA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik weet niet waar de botlek ligt
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:43 schreef jordeeeh het volgende:
Ik werd van t weekend herkend door een gozer van een ander forum waar ik op zit, naar aanleiding van een foto van mezelf die k had gepost
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Vertelde laatst iemand op werk dat haar moeder is overleden. Toen schreeuwde ik 'LIEF DAGBOEK!' gevolgd door 'slotje graag Swarma'. Toen hadden ze me daar ook door
"Famfare" ?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef trovey het volgende:
Gebruik dan ook niet die standaardzinnen als je niet herkent wilt worden...alhoewel ik mezelf ook wel eens betrap op het gebruik van hier vaak gebruiikte woorden
Ik heb vrougah weleens mensen van chats ontmoet... Maar die fokkers zijn allemaal psycho... elke zoveel weken wel een nieuwsbericht over een fokker die opgepakt is ofzo. Te riskantquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef F04 het volgende:
Ik zou me schamen als mensen mij in RL zouden herkennen.![]()
![]()
![]()
Nee dingen als pauper, klapjosti, sjonnie's en anita's etc....die woorden gebruikte ik/kende ik niet voor FOK!quote:
Hmm, goed punt...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:00 schreef Dastan het volgende:
Stom van TS om het automerk te zeggen, anders had de Fok!er in de auto bewijs gehad door het merk te noemen.
Kleur van de vrachtwagen?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hmm, goed punt...
Editen heeft geen zin meer denk ik....
Rood, met een blauwe bies over de lengte van de wagen, oplegger was overigens goor wit.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zou TS nog wel herkennen als hij langs zou lopen, denk ik. Maar helaas heb ik geen auto.
[..]
Kleur van de vrachtwagen?
Kleurquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hmm, goed punt...
Editen heeft geen zin meer denk ik....
witquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zou TS nog wel herkennen als hij langs zou lopen, denk ik. Maar helaas heb ik geen auto.
[..]
Kleur van de vrachtwagen?
Godverdomme, het was juist de bedoeling om dát degene in de auto te laten 'raden'.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Rood, met een blauwe bies over de lengte van de wagen, oplegger was overigens goor wit.
\quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Rood, met een blauwe bies over de lengte van de wagen, oplegger was overigens goor wit.
Kut......quote:Op woensdag 9 september 2009 21:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
\
HAHAHAH waarom geef je nou serieus antwoord?
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kut......![]()
Oh, maar dan weet ik wel wat anders, er stond een giga-groot logo van een merk aan de zijkant van de oplegger, dat iedereen kent.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kut......![]()
Oh, maar dan weet ik wel wat anders, er stond een giga-groot logo van een merk aan de zijkant van de oplegger, dat iedereen kent.
quote:
Man, ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
![]()
Ja, jij was diegene in de Megane.![]()
Wil je je pakje Chocomel nog terug die je uit de auto gooide?
Een echte Fok!ker gaat dan ook taalnazi spelen.. dus bij deze:quote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
![]()
Ja, jij was diegene in de Megane.![]()
Wil je je pakje Chocomel nog terug die je uit de auto gooide?
Kansloos.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Vertelde laatst iemand op werk dat haar moeder is overleden. Toen schreeuwde ik 'LIEF DAGBOEK!' gevolgd door 'slotje graag Swarma'. Toen hadden ze me daar ook door
quote:
Alsof het dan een fokker moet zijn, ben je soms wereldvreemd? Het is namelijk een vrij normale uitspraak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Hondenfluitje het volgende:
Iemand op het werk hier zegt altijd 'gewoon omdat het kan', ik durf mijn ware identiteit niet te onthullen
Dat zeggen ze op Tweakers ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Hondenfluitje het volgende:
Iemand op het werk hier zegt altijd 'gewoon omdat het kan', ik durf mijn ware identiteit niet te onthullen
mooie picsquote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef maartjeh het volgende:
Hier!
Geen idee hoe het bij mij zit eigenlijk. Ik merk het wel als we voor 't eerst een les achter de pc hebben.quote:
Sommige zeggen het in het echt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Mirel het volgende:
Het woord baggeren hoor je ook alleen op FOK overigens. Vind het dus een beetje opvallend.
Hehe jij ook al, maar de truck was rood volgens TS. Ik heb er ook geen kunnen spotten eigenlijk die aan zijn criteria voldoet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Darkestrah het volgende:
Ik rijd dagelijks langs een plek waar veel vrachtwagens staan, en ik heb echt goed gekeken naar vrachtwagens met een blauwe streep en een bekend logo..
[ afbeelding ]
Zo eentje dan?
Ik zal een tip geven, ik rij voor een bedrijf uit mijn regio en ik had een oplegger met een logo van een bepaald soort krom fruit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hehe jij ook al, maar de truck was rood volgens TS. Ik heb er ook geen kunnen spotten eigenlijk die aan zijn criteria voldoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |