Moest ik maar eens gaan proberen... Ik zie overigens net, dat die volgorde ook van noord naar zuid kloptquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef De_Hertog het volgende:
Aangezien je meestal Estland-Letland-Litouwen zegt is het het handigst de hoofdsteden ook in die volgorde te onthouden: Talinn - Riga - Vilnius. Een beter ezelsbruggetje ken ik niet
Ik denk dat je oorzaak en gevolg hier omgedraaid hebt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef thomaster het volgende:
[..]
Moest ik maar eens gaan proberen... Ik zie overigens net, dat die volgorde ook van noord naar zuid klopt
De Baltische staten..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef thomaster het volgende:
[..]
Moest ik maar eens gaan proberen... Ik zie overigens net, dat die volgorde ook van noord naar zuid klopt
Jepquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat je oorzaak en gevolg hier omgedraaid hebt.
Ja, en Lappen is voor de Samen een scheldwoord...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef qonmann het volgende:
Ja het volk heet Samen , daar heb je gelijk in
daar verdien je geen punt meequote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef thomaster het volgende:
even de open deur intrappen: een eiland?
van "Het Behouden Huisch"quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Maizena het volgende:
Nova Zemla...
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef Mark het volgende:
Hoofdrolspeler Remy
Wegens de vraagstelling was ik bang dat dat er bij moestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is dat er geen bonuspuntjes worden uitgedeeld...
Mark + 1quote:
zo had ik de vraag idd ook gelezen... was zelf niet verder gekomen dan ratatouille, de film niet gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Wegens de vraagstelling was ik bang dat dat er bij moest
oh was een dubbele vraag, helemaal niet gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Wegens de vraagstelling was ik bang dat dat er bij moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |