abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72593642
Fok! Dieetclub #286: Verwijten elkaar het leplazarus!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.
Dieetclubmeeting #XXVII Samen naar de Sauna en meer!

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_72593865
Nog even een oude reactie uit topic 285
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, dat laatste, daar heb ik ook weleens aan gedacht: stel dat ik word aangereden, hoe moeten ze dan ooit Meneer waarschuwen?

Vind je zo'n armding handig?
Op het evenement waar ik deze vakantie was kon je dogtags laten maken.
Ik heb eentje gemaakt met mijn naam, gegevens en ICE nummers die ik aan mijn schoen kan hangen. Voorbeeld:

Mocht er iets gebeuren dan is het wel prettig dat ze weten wie ik ben, aangezien ik verder niets meeneem tijdens het lopen.
pi_72594243
Het sporten ging bij mij de afgelopen maand niet goed. Na de vakantie was ik helemaal uit mijn ritme en ben ik niet meer gaan sporten. Voordat ik er erg in had was ik een maand verder zonder sporten.

Maandag was ik het helemaal zat en heb ik mijzelf gedwongen om nu 2 weken heel streng te lijnen en extra te gaan sporten. Eens kijken of dat mij weer terug in het ritme brengt.

Maandag dus wezen fitnessen (75min) en vandaag weer een stuk wezen hardlopen (evy 12). Voor de zekerheid wel even 3 lessen teruggestapt, zodat het niet te zwaar zou zijn na een maand stilstaan.
Na het hardlopen voel ik mij altijd hartstikke goed en energiek, dus blij dat ik dat gedaan heb.

Het wordt tijd om die groene lijn (mijn gewicht) naar de 85kg te brengen, zoals mijn oorspronkelijk doel was per 1 mei. Blauwe lijn is trouwens mijn middelomvang.

[ Bericht 14% gewijzigd door dyna18 op 09-09-2009 20:23:08 ]
pi_72594980
Grappig hoe de lijnen redelijk parallel lopen dyna18.

Ik kom ook meeposten. Ik ben ooit al ruim 15 kilo kwijtgeraakt, en wil nu heel langzaam nog een kilo of 5-10 kwijt..

Ik doe het rustig aan, en ik zie wel waar het schip strand
pi_72595105
Dyna de grafieken man Inderdaad grappig te zien dat je middelomvang zo mee op en neer gaat met je gewicht.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_72595864
Meeten ?? mmm beetje druk hier met allerlei zaken...

Dyna inderdaad grappig om te zien !
En Boadicea, welcom back ! Succes met de volgende kilo's !
pi_72597200
Het fijne van het meten van de middelomvang is dat bij het afvallen die gestaag daalt, terwijl mijn gewicht nog wel eens op en neer wil springen. Dus ipv dat je dan een baaldag hebt omdat je gewicht toch omhoog ging, bewijst een lagere middelomvang dat je toch op de goede weg bent.

Ik kan dus iedereen aanraden om naast je gewicht ook je middelomtrek te meten.
pi_72597421
Zijn er nog mensen die ook actief zijn op valtaf.ad.nl?
stuur me anders even een PB hier, dan geef ik je mijn profielnaam om te linken.
pi_72597789
ah, gevonden! Ik heb het momenteel zo druk dat stress voor het eerst in mijn leven lijkt te leiden tot minder eten!
Het gaat hier dus weer goed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 9 september 2009 @ 23:16:35 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72601048
Ik heb vanavond eindelijk weer eens gesoftballed

Jaja, slechte TVP, ik weet 't
pi_72602469
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef DarkElf het volgende:
deze

heb hem bij amazon besteld omdat de Engelse kookboeken een stuk goedkoper zijn dan Nederlandse, en dat ondanks de verzendkosten
Zo te zien ook in het NL te krijgen.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001954470/index.html
pi_72603298
Na middernacht mag je toch gewoon TVP's plaatsen?
pi_72603336

2 maanden terug bedacht dat als mijn schoonzus geopereerd zou worden we dan beter ś middags warm zouden kunnen eten en ś avonds een maaltijdreep van wieght care mee zouden kunnen nemen om impulsieve mac donalds bezoekjes/ eten over slaan oid te voorkomen en vanavond is dat goed gekomen.

Vanmiddag soep gegeten (hele lekere tomatensoep) en vanavond onderweg naar t ziekenhuis (ze is gisteren weer opgenomen en vandaag geopereerd) de reep op en verder niet gezondigd oid. Fijn zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72603344
Nu tijd om te slapen iig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72605063
Die grafiek ziet er goed uit! Handig. Ik meet m'n omtrek niet, maar merk wel aan m'n riem en broeken dat dat in elk geval de goede kant op gaat. Ook als m'n gewicht op de weegschaal stil staat.

Vanavond volleybal. Moet over 10 minuten weg en ben pas om half 8 's avonds thuis, dan om 9 uur volleybal tot half 11. Het wordt een zwaar dagje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_72605311
quote:
Op donderdag 10 september 2009 06:33 schreef Soempie het volgende:
Die grafiek ziet er goed uit! Handig. Ik meet m'n omtrek niet, maar merk wel aan m'n riem en broeken dat dat in elk geval de goede kant op gaat. Ook als m'n gewicht op de weegschaal stil staat.

Vanavond volleybal. Moet over 10 minuten weg en ben pas om half 8 's avonds thuis, dan om 9 uur volleybal tot half 11. Het wordt een zwaar dagje.
Daarom kan meeten toch ooit goede motivatie zijn
pi_72605758
ordinaire tvp
pi_72605972
Met je taille meten kan je wel smokkelen

Hebben jullie niet nog wat eettips? Bijv. producten die je nu in huis haalt.
Ik pak iedere middag op mijn werk een paar bekers Maggi opkikker rundvlees. Ook heb ik standaard 3% extra light mayo van Calve in huis en Total Griekse 0% vet yoghurt in kuipjes. Beiden lekker om sauzen te maken.
En i.p.v. gebakken aardappelen doe ik aardappelschijfjes zonder vet een half uur in de oven, beetje droog maar ik vind het wel lekkerder als gekookte aardappels.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_72606071
Ik zorg dat ik meer fruit in huis heb. En in de koelkast ligt meestal ook een zak schoongemaakte worteltjes. Vooral bedoeld voor als ik 's avonds trek krijg.
pi_72606347
Hallo!
Ik meet mijn middelomtrek normaal niet, maar nu wel
Maakt mij wat minder stresserig over mijn gewicht, haha Het is heus allemaal buik.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 september 2009 @ 09:28:02 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72606671
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef dyna18 het volgende:
Zijn er nog mensen die ook actief zijn op valtaf.ad.nl?
stuur me anders even een PB hier, dan geef ik je mijn profielnaam om te linken.
niet op AD, maar wel op valtaf. Onder dezelfde nick
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef zesje het volgende:
Met je taille meten kan je wel smokkelen

Hebben jullie niet nog wat eettips? Bijv. producten die je nu in huis haalt.
Ik pak iedere middag op mijn werk een paar bekers Maggi opkikker rundvlees. Ook heb ik standaard 3% extra light mayo van Calve in huis en Total Griekse 0% vet yoghurt in kuipjes. Beiden lekker om sauzen te maken.
En i.p.v. gebakken aardappelen doe ik aardappelschijfjes zonder vet een half uur in de oven, beetje droog maar ik vind het wel lekkerder als gekookte aardappels.
Ik ben eeuwen geleden overgestapt op:

Veel lekkerder dan al dat 'echte' lightspul...
En verder inderdaad fruit en thee

Mijn lijstje van gisteren:
Ontbijt:2 sneden bruin, blueband, kipfilet, koffie met warme melk
Tussendoor: 1/2 chinese peer, 1 perzik, water
Lunch: 4 sneden bruin, blueband, rosbief, 1/4 plak kruidkoek, water, espresso met koffiemelk
Tussendoor: 2 sultana appel, 3/4 liter water, blikje cola light
Diner: beef palermo, rijst, sperzieboontjes, water
Tussendoor: bakje kwark met jam, thee
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72606904
Hmm bij nader inzien denk ik dat mijn gewicht stabieler is dan mijn middelomvang aangezien ik regelmatig last heb van een opgezette buik vanwege mijn darmen.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:53:56 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_72607162
Ik meet al tijden niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72608179
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef zesje het volgende:
Hmm bij nader inzien denk ik dat mijn gewicht stabieler is dan mijn middelomvang aangezien ik regelmatig last heb van een opgezette buik vanwege mijn darmen.
Dan meet je je bovenbenen toch? Of je bips? Ik heb 't zelfde met mijn buik. Gisteren pizza, vandaag zie ik eruit alsof ik halverwege een zwangerschap ben
pi_72608358
meeleespost
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')