hier duurde het 20 seconden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Merkie het volgende:
iTunes 9 komt echt tergend langzaam binnen bij mij. Ik betwijfel of er überhaupt wel wat gebeurt.
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook jij kunt gewoon op "update" drukken?
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
iTunes wordt steeds groter 236MB, tering
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.
Voor Mac osX 82.2 mbquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Ja, alsie installeert pas.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.
Dat klopt. Oké, één keer handmatig ipv via de ASU de firmware downloaden, en hem daarna handmatig selecteren. Maar dat is niet echt het "geklooi" waar jij het over had.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.
Heb ik geen iPhone voor gekocht, zeg maar.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd of iTunes 9 net zo traag is op Windows als z'n voorgangers.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Blaxje het volgende:
Nog steeds een superlelijk oud Voorkeurenpaneel voor iTunesIk snap dat echt niet
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nu al de beste feature in iTunes 9: De "maximaliseer"-knop doet eindelijk wat hij moet doen! Weg met de miniplayer
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!
Maximaliseren is voor Winfags.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?
True dat.quote:
Best wel raar eigenlijk om je iPhone schermen in iTunes te zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Op naar 3.1 en eens checken hoe app management werkt
Dat is mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Ik had eerst altijd het gezeik dat als ik mijn iPhone aanklikte in iTunes, dat ik dan 1 tot 2 seconden moest wachten tot het scherm in beeld kwam. Nu is het instant.
Je moet 3.1 geïnstalleerd hebben volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Waarom zie ik in plaats van mijn iPhone-scherm alleen een leeg wit vlak?
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Ik vind het ook niet echt mooier.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit gegaan?
Het is zo bling bling!
Hoe zette je eerst dan video's erop?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Niet vanuit iPhoto. Ik gooide altijd de foto's + films vanuit mijn iPhone naar iPhoto (en daarna verwijderde ik ze van de iPhone), maar iTunes synchroniseerde deze niet terug naar de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijfquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Om mezelf maar antwoord te geven: waarschijnlijk moet ik eerst Genius bijwerken. Alleen ben ik niet de enige die dit nu wil doen en komt de rook uit de servers van Apple.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Hoe zet ik Genius mix aan?
In de stijl van de nieuwe nanoquote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit is gegaan?
Het is zo bling bling!
Nice, ik laat Xslimmer er zo eens overheen gaan, kijken hoeveel eraf kanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijf
Het ziet er uit alsof er met Photoshop allemaal net iets teveel geblurred is zeg maar. Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In de stijl van de nieuwe nano(oude touch) ... ... glim
Jawel. Als ik op de rechtermuisknop druk bij een liedje in de App Store, dan kan ik hem delen via Twitter of Facebook.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
Soort van. Niet echt dat 'social' dat gerumord was. Het gaat alleen zoals hierboven staat om links naar de ITMS te publiceren.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
T zijn ook filmpjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPhoto filmpjes staan onder het iPod gedeelte. Niet onder het photo gedeelte.
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.quote:
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijksquote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.
Misschien omdat ik een oude iPhoto draai, '08.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijks
Whehe, 3.1!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Minder frames bij het "scrollen"quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Beter nog, het is 3.1.1 !quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, 3.1!
De laatste keer dat ik een 3.1 versie van een OS gebruikte was het 1993..
Ik krijg er zelfs een beetje 1.1.4 flashbacks van.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Minder frames bij het "scrollen"![]()
![]()
Heb ook last van die placebo.
Tuurlijk, met bv. Handbrake.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef Breach het volgende:
Ik denk dat mensen van hier mijn vraag wel kunnen beantwoorden. Is het mogelijk om (bijv.) .avi bestanden te converteren naar iPod formaat?
iTunes 9 heeft wel een paar heel leuke dingen maar de rest is vrij incrementeel jahquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
klopt het als ik zeg dat er weinig boeiends is aangekondigd vandaag?
Ik heb 't zelfde. Hij is echt supergeilquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef TwyLight het volgende:
Fuck die special edition shuffle is geildamn
Zou hem bijna kopen omdat die zo geil is, ook al heb je niks aan zo'n ding
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef TwyLight het volgende:
Fuck die special edition shuffle is geildamn
Zou hem bijna kopen omdat die zo geil is, ook al heb je niks aan zo'n ding
Irritant hequote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Wat is allesWit
in iTunes
Kan dat zwarte niet terug?
Ze positioneren 'm dan ook regelrecht tegenover de Flip Mino die dat ook niet kanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Christiaan het volgende:
Haha de Nano kan alleen video's opnemen, geen foto's maken.
[img]http://järvinen.net/Images/nothing.gif[/img]quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik ben net thuis namelijk niet echt zin om 10 pagina's door te lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |