abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72593455
Op de 9e van de 9e van de 9e vragen we af wie het volgende babietje zal zijn...
Vorig deel: Zwangerschap en geboorte deel 558

17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[/quote]

met een hoop goed nieuws en met Guuzewuus in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Zelf deze week weer voor de klas gestaan (en staan op laarzen met hakken, 7 lesuur achter elkaar is achteraf niet al te slim met een bijna 28-weken-zwangere buik ) en dat ging goed . 5 van de 6 klassen relaxed en rustig en vriendelijk, 1 klas met wat weerstand, maar dat overwinnen we wel .

Alleen was daar dus het bericht dat een zwangere collega die niet veel verder is dan ik, is opgenomen in het ziekenhuis met absolute bedrust, vanwege een scheur in de baarmoeder. En dat vind ik dan zo heftig hè. Wat zou ik dan moeten, het zou me zomaar kunnen gebeuren, en dan zou ik niet voor mijn lieve kleine grote meisje kunnen zorgen, en wat dan? Moet ze dan bij mijn broer logeren, haar voogd, waar ze dolenthousiast op reageert maar die in een andere stad woont en zelf heel druk is? Of moet ze dan bij familie die vaker oppast logeren, wel hier in de buurt, of... of.... EN DAN SLAAT MIJN HOOFD OP HOL...

Hormonen .
waar ik nog op reageerde met:
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
Guuzewuus... wat vervelend dat je daar zo van in paniek raakt... adem in, adem uit...
het komt wel goed als het zover is, en of dat zover komt, is maar een hele kleine kans...
je kunt vast tot het einde van je zwangerschap prima voor je kleine meisje zorgen!
(voor het mooie had ik even 9 minuten moeten wachten met invoeren... )

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-09-2009 18:14:15 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 20:02:44 #2
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72593549
Ja dat is natuurlijk ook zo, maar zo'n bericht raakt me dan zo. Dan kan ik me dat zo levendig voorstellen ineens en dan realiseer ik me hoe kwetsbaar mijn gezinnetje dan toch is. Maar ik ga er niet meer aan denken en grote kans dat het me gewoon niet overkomt.
pi_72593737
Ik ken het paniekgevoel, Guuzewuus.

Ik zit met die voorliggende placenta. Bij de eerste had ik het ook en kreeg zware bloedingen vanaf 30 weken.
Ik heb toen 8 weken in het ziekenhuis gelegen.

Als me dat nu overkomt Met twee schoolgaande kinderen En een echtgenoot met wisseldiensten die sowieso niet doordeweeks voor ze kan zorgen

kop in zand steekt

Maar wat eng zeg, een scheur in de baarmoeder
  woensdag 9 september 2009 @ 20:11:43 #4
223453 Guuzewuus
pi_72593961
Oh Lily, wat eng. En het is jou dus gewoon al eens overkomen zoiets. Bah wat naar.

Maar inderdaad, kop in het zand, want dit soort dingen moet je maar beter gewoon niet teveel bij stilstaan.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:15:00 #5
223453 Guuzewuus
pi_72594106
Ik ga lekker in mijn bedje tv kijken of lezen ofzo. Knus en fijn in de kamer naast die van m'n ronkende, lieve dochter.

Tot gauw weer .
pi_72594244
Hè Guus, wat een rotbericht zeg! Kan me voorstellen dat je daar overna gaat denken, maar probeer jezelf niet maf te maken met dat soort zaken...

Sterremunt, woehoe, een knipperhartje!!!

Hier momenteel helemaal op en een buik waar je volgens mij een stoeptegel op kan breken zo hard... Kan me ook geen lekkere houding vinden dus tja, handig is anders. Wel net een afspraak vastgelegd voor de 2-3-4d echo! Over anderhalve week al (19e)!
pi_72594512
leuk lijnloos! (de echoafspraak dan he...) fijn je kindje even bekijken!
Wel balen van je harde buik, vooral als je er zelf zo'n last van hebt...
pi_72594569
@ Sterremunt: joehoe, een knipperend hartje!

Wat een naar bericht Guuzewuus!!

Ik las ook ergens iets over eiwit in de urine. Wordt bij jullie jullie urine ook altijd gecheckt bij de controle bij de vk? Bij mij is dat nu alleen nog maar bij de intake gebeurd?
pi_72594795
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef mijsje het volgende:
leuk lijnloos! (de echoafspraak dan he...) fijn je kindje even bekijken!
Wel balen van je harde buik, vooral als je er zelf zo'n last van hebt...
och het is tot nu toe de enige "last" die ik heb gehad, dus ik mag nie klagen

oh eiwit/urine doen ze bij ons nooit, ook niet bij de intake... Echt alleen bloeddruk en hartje luisteren...
pi_72594894
Kan me goed voorstellen dat als je zoiets hoort, je gaat nadenken wat als... ik ben daar ook heel sterk in. Op de zaak zijn mijn collega's ook zeer bedreven in horrorverhalen. Heb ze vriendelijk gevraagd dat soort verhalen voor zich te houden. Ik kan daar ook niet zo heel best tegen.

Guuzewuus, pittig hoor zo'n eerste dag weer voor de klas. En nog op hakken ook Chapeau!

Martine, fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de VK en wat vervelend dat je zo zorgen maakt over de bevalling. Tuurlijk is het spannend maar veel spanning is niet goed voor het adrenaline pijl. Maar kan me er iets bij voorstellen hoor. Maar gelukkig is het nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zover

Ssserpente, gelukkig is je bloeddruk weer ok. Zowel voor je eigen gemoedsrust als die van je moeder

Lekker Linda, die massage! Jammer dat er nog geen ontsluiting was haha, maar daar had je vast niet op gerekend.

BJ, dat moet gaan helpen tegen het vocht al die maatregelen. Laat je weten of het werkt, wie weet kan ik de tips ook nog wel gebruiken

En wat fijn dat alle 3 oktober dames ook weer goed gekeurd zijn vandaag. Gefeli allemaal!!

Sterrenmunt een knipperend hartje. Yeah! Wat een super nieuws!

Ik heb ook regelmatig het gevoel dat ik een voetbal in mijn buik heb vooral overdag op mijn werk, zo'n harde bol. Best een raar gevoel is dat. Als ik dan thuis kom ga ik rustig op de bank liggen en dan zakt het wel weer. 's avonds in bed heb ik het ook wel, maar dan zakt dan wel weer als ik even lig. Herkenbaar?
pi_72594973
Goedgekeurden.....yeah Hulde!

Knipperende hartjes rouleren

Vocht sucks

Stiemie, mooi dat je zo'n eenmalig kuurtje hebt gekregen!

Faja, nog gefeliciteerd met je goeie echo!

Oh en Murp heeft een dochter! Gefeliciteerd!

Ik heb me hier sinds zaterdag niet meer gemeld en jullie missen me niet eens...boehoe....ik heb het nogal druk met peuter en mezelf
Gaat wel goed hier overigens, vannacht wel een poos gedacht dat het was begonnen, na een uur met buikkrampen toch maar uit bed, en op de bank met kersenpitkussen, en toen zakte het af.
Het rommelt aan alle kanten, maar niks serieus so far
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72595067
Karin, ik klikte even op je link (van de baby) en wat een super echo staat daar op zeg!

oh, en na de 3-d echo bekeken te hebben denk ik dat het een jongetje is
pi_72595157
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb me hier sinds zaterdag niet meer gemeld en jullie missen me niet eens...boehoe....ik heb het nogal druk met peuter en mezelf
Gaat wel goed hier overigens, vannacht wel een poos gedacht dat het was begonnen, na een uur met buikkrampen toch maar uit bed, en op de bank met kersenpitkussen, en toen zakte het af.
Het rommelt aan alle kanten, maar niks serieus so far
Het gaat zo hard in het topic, dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen. Maar erg blij te lezen dat het wel goed gaat met je. Spannend of het binnenkort serieus wordt
  woensdag 9 september 2009 @ 20:42:21 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72595207
Wat er allemaal mis kan gaan he... Heb vandaag ook effe een gesprekje gehad met mijn vk over de dingen waar ik me zorgen over maak. Gelukkig begreep ze waar ik het over had en zo...

Oh en Guus, we hadden het ook nog over de breedte van de baarmoeder en dat je soms denkt dat je er bovenop ligt en weet ik wat nog meer. Ze gaf aan dat het echt geen probleem is en dat kindjes die als 2e of later geboren worden uit dezelfde moeder meer ruimte hebben. Ook liggen ze vaak over dwars.
Ik voel dus bijv. nooit de voetjes bovenin omdat dit papzakje gewoon de breedte in kan en gaat

En het laatste nieuws:
In the middle of night, the very early hours of September 9, 2009
Sparrow James Midnight Madden was born to Nicole Richie and Joel Madden.

Zij wel... Grrrrr....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72595303
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:

Zij wel... Grrrrr....
Ja.. grrrr... dat heeft ze vast gewoon zo geregeld in het ziekenhuis... I want my baby on the 9th no matter what ....
pi_72595359
quote:
En het laatste nieuws:
sparrow?

en midnight?
pi_72595364
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:41 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Het gaat zo hard in het topic, dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen. Maar erg blij te lezen dat het wel goed gaat met je. Spannend of het binnenkort serieus wordt
Ik vind het zelf ook wel spannend zeg.... wanneer is het nou voor het echie he!
Maar goed, even wachten is niet verkeerd ook hoor, vrijdag ben ik zelf jarig, en ik heb natuurlijk liever dat beeb een eigen datum uitkiest en niet die van van mama.

Lily, thanks, ik heb zelf ook een jongens-voorgevoel!

Happy, die harde buiken heb ik ook al een hele tijd, maar hoever ben jij nu? Is het niet nog wat vroeg voor harde buiken? Tegen mij zeiden ze in het begin dat ik ze had dat het op zich niet erg was, zolang het niet in rust kwam en er geen regelmaat in zat. Het is alleen wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72595447
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef lily het volgende:

[..]

sparrow?

en midnight?
dat was mijn 1e gedachte ook..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72595474
beetje indianennaam
  woensdag 9 september 2009 @ 20:55:51 #20
190853 RockabeIIa
pi_72595671
Heeft ze zeker verzonnen tijdens de bevalling in een roesje ofzo (en die Joel nam vast om solidair te zijn ook een roesje bij )
pi_72595717
heheh

gelukkig is ie niet 's middags geboren dan (sparrow james afternoon klinkt nog gekker)
pi_72595793
quote:
En het laatste nieuws:

Zij wel... Grrrrr....
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoiets
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72595866
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Happy, die harde buiken heb ik ook al een hele tijd, maar hoever ben jij nu? Is het niet nog wat vroeg voor harde buiken? Tegen mij zeiden ze in het begin dat ik ze had dat het op zich niet erg was, zolang het niet in rust kwam en er geen regelmaat in zat. Het is alleen wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:01:11 #24
190853 RockabeIIa
pi_72595867
Nou, dit keer wil ik graag pas bevallen nadat mijn navel geplopt is! Dat moet ik een keer meemaken!
En baby doet erg zijn best!
En ik heb volgende week nog een afspraak bij de fotograaf dus ik KAN niet eens bevallen nog!
  woensdag 9 september 2009 @ 21:03:08 #25
190853 RockabeIIa
pi_72595935
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.
Ik heb het in beide zwangerschappen gehad. De eerste keer vooral overdag vanaf een wk of 15-16 en deze keer veelal (en met regelmaat) vanaf een week of 20. Ik moest het toen ook rustiger een gaan doen en heb vooral langere pauzes genomen op mijn werk en ook meer pauzes. Dat hielp best wat (maar niet altijd even veel).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')