waar ik nog op reageerde met:quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Zelf deze week weer voor de klas gestaan (en staan op laarzen met hakken, 7 lesuur achter elkaar is achteraf niet al te slim met een bijna 28-weken-zwangere buik) en dat ging goed
. 5 van de 6 klassen relaxed en rustig en vriendelijk, 1 klas met wat weerstand, maar dat overwinnen we wel
.
Alleen was daar dus het bericht dat een zwangere collega die niet veel verder is dan ik, is opgenomen in het ziekenhuis met absolute bedrust, vanwege een scheur in de baarmoeder. En dat vind ik dan zo heftig hè. Wat zou ik dan moeten, het zou me zomaar kunnen gebeuren, en dan zou ik niet voor mijn lieve kleine grote meisje kunnen zorgen, en wat dan? Moet ze dan bij mijn broer logeren, haar voogd, waar ze dolenthousiast op reageert maar die in een andere stad woont en zelf heel druk is? Of moet ze dan bij familie die vaker oppast logeren, wel hier in de buurt, of... of.... EN DAN SLAAT MIJN HOOFD OP HOL...![]()
Hormonen.
(voor het mooie had ik even 9 minuten moeten wachten met invoeren...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
Guuzewuus... wat vervelend dat je daar zo van in paniek raakt...adem in, adem uit...
het komt wel goed als het zover is, en of dat zover komt, is maar een hele kleine kans...
je kunt vast tot het einde van je zwangerschap prima voor je kleine meisje zorgen!
och het is tot nu toe de enige "last" die ik heb gehad, dus ik mag nie klagenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef mijsje het volgende:leuk lijnloos! (de echoafspraak dan he...) fijn je kindje even bekijken!
Wel balen van je harde buik, vooral als je er zelf zo'n last van hebt...
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb me hier sinds zaterdag niet meer gemeld en jullie missen me niet eens...boehoe....ik heb het nogal druk met peuter en mezelf![]()
Gaat wel goed hier overigens, vannacht wel een poos gedacht dat het was begonnen, na een uur met buikkrampen toch maar uit bed, en op de bank met kersenpitkussen, en toen zakte het af.
Het rommelt aan alle kanten, maar niks serieus so far
Ja.. grrrr... dat heeft ze vast gewoon zo geregeld in het ziekenhuis... I want my baby on the 9th no matter what ....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
In the middle of night, the very early hours of September 9, 2009
Sparrow James Midnight Madden was born to Nicole Richie and Joel Madden.
Zij wel... Grrrrr....
sparrow?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Ik vind het zelf ook wel spannend zeg.... wanneer is het nou voor het echie he!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat zo hard in het topic, dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen. Maar erg blij te lezen dat het wel goed gaat met je. Spannend of het binnenkort serieus wordt
dat was mijn 1e gedachte ook..quote:
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoietsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Zij wel... Grrrrr....
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Happy, die harde buiken heb ik ook al een hele tijd, maar hoever ben jij nu? Is het niet nog wat vroeg voor harde buiken? Tegen mij zeiden ze in het begin dat ik ze had dat het op zich niet erg was, zolang het niet in rust kwam en er geen regelmaat in zat. Het is alleen wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.
Ik heb het in beide zwangerschappen gehad. De eerste keer vooral overdag vanaf een wk of 15-16 en deze keer veelal (en met regelmaat) vanaf een week of 20. Ik moest het toen ook rustiger een gaan doen en heb vooral langere pauzes genomen op mijn werk en ook meer pauzes. Dat hielp best wat (maar niet altijd even veel).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop