Al, die poot heeft me ook een oor aangenaaid, begint die familie vriend van ons ook nog is te zeiken dat we ons aanstellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef ToriHino het volgende:
Ik zou als ik jou was naar "De rijdende rechter" gaan, die heeft al ervaring hiermee
Kan mij vaag iets herinneren dat je dat dan in mag snoeien, hangt over jouw grond.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef Patatjeoorlog het volgende:
Goedendag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik heb een buurvrouw die het nodig acht een rozenstruik te plaatsen die half mijn tuin in groeit. Nou heb ik vorig jaar een zeer gewaardeerd vogelhuisje geplaatst waar de buurvrouw het niet mee eens was. Echter omdat er geen plek was door de rozenstruik van de buurvrouw heb ik een stukje afgesnoeid en nu is ze over de zeik. Ze heeft me gezworen me kop van me romp te trekken als ik nog een keer aan haar rozenstruik kom.
Klacht: Buurvrouw is een @$@$ huilie.
Klacht 2: Mijn vogelhuisje is beschadigd door toedoen van mevrouw S.
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Kan mij vaag iets herinneren dat je dat dan in mag snoeien, hangt over jouw grond.
Ja maar de bitch doet moeilijk G.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.
Leer die teef hoe de wet in elkaar steekt.
Zeg dat als je zelf niet mag snoeien je een bedrijf daarvoor moet inhuren en zij de kosten moet betalen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Ja maar de bitch doet moeilijk G.
Zoek dat artikel even op en druk het onder haar neus.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Ja maar de bitch doet moeilijk G.
Het zijn huurwoningen dus het perceel is van de woningbouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.
Leer die teef hoe de wet in elkaar steekt.
Jij bent de buurvrouw?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het zijn huurwoningen dus het perceel is van de woningbouw.
Er is dus geen sprake van een strikte erfgrens
Ik heb gisteren ook gekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |