Al, die poot heeft me ook een oor aangenaaid, begint die familie vriend van ons ook nog is te zeiken dat we ons aanstellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef ToriHino het volgende:
Ik zou als ik jou was naar "De rijdende rechter" gaan, die heeft al ervaring hiermee
Kan mij vaag iets herinneren dat je dat dan in mag snoeien, hangt over jouw grond.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef Patatjeoorlog het volgende:
Goedendag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik heb een buurvrouw die het nodig acht een rozenstruik te plaatsen die half mijn tuin in groeit. Nou heb ik vorig jaar een zeer gewaardeerd vogelhuisje geplaatst waar de buurvrouw het niet mee eens was. Echter omdat er geen plek was door de rozenstruik van de buurvrouw heb ik een stukje afgesnoeid en nu is ze over de zeik. Ze heeft me gezworen me kop van me romp te trekken als ik nog een keer aan haar rozenstruik kom.
Klacht: Buurvrouw is een @$@$ huilie.
Klacht 2: Mijn vogelhuisje is beschadigd door toedoen van mevrouw S.
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Kan mij vaag iets herinneren dat je dat dan in mag snoeien, hangt over jouw grond.
Ja maar de bitch doet moeilijk G.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.
Leer die teef hoe de wet in elkaar steekt.
Zeg dat als je zelf niet mag snoeien je een bedrijf daarvoor moet inhuren en zij de kosten moet betalen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Ja maar de bitch doet moeilijk G.
Zoek dat artikel even op en druk het onder haar neus.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Het zijn huurwoningen dus het perceel is van de woningbouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag je snoeien inderdaad. Alles wat over jouw terrein komt, is van jou.
Leer die teef hoe de wet in elkaar steekt.
Jij bent de buurvrouw?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het zijn huurwoningen dus het perceel is van de woningbouw.
Er is dus geen sprake van een strikte erfgrens
Ik heb gisteren ook gekeken
Dus als je ze hebt gesnoeid dan mag je ze ook nog toeeigenenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
Stel een tak van een boom van de buurvrouw komt in mijn tuin mag zij hem dan snoeien?
Dat mag dus gewoon, moet eigenlijk op aanmaning van (in dit geval) TS.quote:BW5, titel 4, Art. 5:44 Overhangende beplanting en doorschietende wortels
1. Indien een nabuur wiens beplantingen over eens anders erf heen hangen, ondanks aanmaning van de eigenaar van dit erf, nalaat het overhangende te verwijderen, kan laatstgenoemde eigenaar eigenmachtig het overhangende wegsnijden en zich toeëigenen.
2. Degene op wiens erf wortels van een ander erf doorschieten, mag deze voor zover ze doorgeschoten zijn weghakken en zich toeëigenen.
Dit mag dus niet, in dit geval gaat het om een huurwoningDe OP was gisteren in de rijdende rechter, dan heb je geen eigen grond, je huurt het.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Dat mag dus gewoon, moet eigenlijk op aanmaning van (in dit geval) TS.
Ben ik nou zo scheel of zegt TS nergens dat het een huurhuis is?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit mag dus niet, in dit geval gaat het om een huurwoning, dan heb je geen eigen grond, je huurt het.
Kijk maar eens bij het kadaster als je huurt, het perceel is 1 groot vak, het eigendom ligt formeel bij de verhuurder.
Het wetsartikel geld dus alleen als je een koopwoning bezit. Dan is de grond ook daadwerkelijk van jouw.
Scheel zul je wel niet zijn, alleen waar TS een topic over opent was gisteren in de rijdende rechter.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben ik nou zo scheel of zegt TS nergens dat het een huurhuis is?
Ok, waar is dit topic dan voor?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als mede-Eindhovenaar moet ik je er even op wijzen dat dit precies gaat over de aflevering van 'De rijdende rechter' gisteravond
Wel waar,quote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Niet waar.
De rijdende rechter (quote:Op woensdag 9 september 2009 18:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
Dit topic zal waarschijnlijk humoristisch bedoeld zijn, maar dat weet ik, eerlijk gezegd, niet zeker
zij moet gwn flink gebalt wordenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Wat een vuige taal voor een vrouwelijk mazzelpikkiequote:Op woensdag 9 september 2009 18:34 schreef spanker het volgende:
[..]
zij moet gwn flink gebalt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |