Ze moeten alleen snel CS maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Breach het volgende:
Ik was trouwens dan vandaag in Arnhem, maar dat lijkt me best wel een leuke stad. Met al die heuveltjes enzo. En moest langs de pinguins en door de vlindertuin om bij het congrescentrum te komen in Burgers Zoo.
Ik heb helemaal niks met dieren, maar zo'n dierentuin vind ik dan altijd wel weer lachen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
De binnenstad is heilig qua kleding, je kan er altijd prima shoppen.
Dan heb je geen fijne middagquote:Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef Kopbal het volgende:
Ik zit zondag dus wel op dat vak naast het uitvak![]()
Maar eens kijken of ik overr kan lopen naar de andere kant toe.
Bovenlangs lopen dan, via de stoeltjes?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je geen fijne middag
En omlopen zie ik niet gauw gebeuren. Want er is geen omloop
Volgens mij zitten er een aantal scheidingen. Maar die keren dat ik in het thuisvak zat bij Willem II - Ajax, werd er wel scherp gecontroleerd. Maar in dat vak gaan zitten waar je een kaart voor hebt, is gekkenwerk.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bovenlangs lopen dan, via de stoeltjes?
2009-2009quote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet al een jaar lang op welke datum ik weg ga.
Ja, zie het allemaal wel. Hou me sowieso wel rustig danquote:Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er een aantal scheidingen. Maar die keren dat ik in het thuisvak zat bij Willem II - Ajax, werd er wel scherp gecontroleerd. Maar in dat vak gaan zitten waar je een kaart voor hebt, is gekkenwerk.
Moeten wij je ff zwart maken?quote:
Huil niet zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
Ben ik nou nog niet zwart!
Vak E? of Kingside?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef Kopbal het volgende:
Ik zit zondag dus wel op dat vak naast het uitvak![]()
Maar eens kijken of ik overr kan lopen naar de andere kant toe.
Ja, ik heb maar gebeld of mijn baas me terug wilt.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Breach het volgende:
Ik heb helemaal niks met dieren
Wie weet in oktober dan tóch maar een lot kopenquote:
Notes +1?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |