Suarez doet ze de das omquote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Vandaag zelf een oefenpotje gespeeld. Ging echt zwaar kut ondanks dat ik 4 keer heb gescoord.
Ik zit nu in de tweede week van m'n schakeljaar en het valt allemaal erg tegen vind ik. Ik krijg te veel vakken en er wordt te veel van je verwacht. Zit er over na te denken om maar te gaan werken....
Ik heb doorgezet in mijn schakeljaar en ondanks dat ik het niet in 1 jaar heb gered, ben ik dolblij dat ik ben doorgegaan, want ben er wel achter gekomen dat ik het "te doen werk"mijn HBO studie lang zo leuk niet vind als hetgeen ik met mijn nieuwe studie kan gaan doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
Van trein naar bus is het inderdaad 12 minuten lopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
Valt wel mee hoor, 5 minuten max. Flinke bouwput daar ja, al jaren. Ligt elke keer stil omdat er geen geld meer is.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
Bustation is klaar hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
Echt raar trouwens. Met de heenreis kan ik met Bus 3 naar Burgers Zoo. En met de terugreis moet ik een kwartier lopen naar een ziekenhuisquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
Dan tellen ze toch niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren vanaf eigen helft gescoord.
Eigenlijk zelfs een meter voor mijn eigen achterlijn. Weliswaar zaalvoetbal, maar toch.![]()
Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Bustation is klaar hoorAlleen het trolleybusstation nog niet. Dat moet op de parkeergarage komen.
Het was tijdens de training, dan zijn de regels iets soepeler.quote:
Nu stoppen de trolleybussen en diesel bussen nog in die betonnen bak.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?
Nu stoppen zou echt doodzonde zijn naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
He, zie dat jij ook Civiele Techniek doet/hebt gedaan. Geinig.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Prosac het volgende:
Eerste weken zijn altijd zwaar. Vond mijn eerste weken HBO met veel mechanica ook dramatisch.
Hoe lang moeten die stokjes er nou in koken om eetbaar te zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:34 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu eet ik bamisoep met stokjes.
Ik betaal m'n collegegeld in termijnen dus kan ik net zo goed over een paar weken stoppen. Maar ik weet het allemaal nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoe lang moeten die stokjes er nou in koken om eetbaar te zijn?
Volgens mij krijg je geen stuiver terug wanneer je stopt omdat je geen zin meer hebt hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik betaal m'n collegegeld in termijnen dus kan ik net zo goed over een paar weken stoppen. Maar ik weet het allemaal nog niet.
Ervaring leert dat dat niet zo werkt. Ik moest gewoon mn laatste 3 termijnen afbetalen...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik betaal m'n collegegeld in termijnen dus kan ik net zo goed over een paar weken stoppen. Maar ik weet het allemaal nog niet.
Als je binnen het half jaar stopt, kun je het 2e half jaar terug krijgen.. toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je geen stuiver terug wanneer je stopt omdat je geen zin meer hebt hoor.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je binnen het half jaar stopt, kun je het 2e half jaar terug krijgen.. toch?
Mits goede reden toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je binnen het half jaar stopt, kun je het 2e half jaar terug krijgen.. toch?
Alleen bij je eerste studie. En Toma heeft al HBO gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik zal het allemaal eens goed doorkijken. Anders zou het wel sonde zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen bij je eerste studie. En Toma heeft al HBO gedaan.
Toen ik er nog woonde was het wel gezellig maar er schijnt zoveel veranderd te zijn dat ik het eigenlijk niet meer weet.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen Jeu-de-Boulen met collega's. Jeuuuu.
Stappen in Den Bosch, is dat nog wat?
Op de UvT weet ik het iig 100% zeker.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
ik zal het allemaal eens goed doorkijken. Anders zou het wel sonde zijn natuurlijk...
ik zit op de TUe. Toevallig ken ik iemand ie vorig jaar z'n schakeljaar niet heeft afgemaakt. Zal eens bij hem informeren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Op de UvT weet ik het iig 100% zeker.
quote:Uitschrijving en restitutie collegegeld
Je schrijft je in principe in voor een volledig studiejaar. Beëindiging van de inschrijving kan voor studenten slechts in een paar, hierna te noemen, situaties, echter nooit met terugwerkende kracht. Verder vindt uitschrijving altijd plaats per laatste dag van de maand. Aan extraneī wordt nooit examengeld gerestitueerd. Wanneer je meedoet aan de incasso in termijnen, kan het voorkomen dat er toch nog een termijn wordt afgeschreven, omdat de administratieve verwerking van de uitschrijving later is dan de incasso van het collegegeld. Dit wordt echter verrekend met de terugbetaling van het collegegeld.
In de volgende situaties is uitschrijving en restitutie collegegeld mogelijk:
Eerstejaars student in de propedeutische fase
Uitschrijving is mogelijk als eerstejaars student aan de TU/e. Hierbij wordt je, zoals wettelijk is bepaald, uitgeschreven per tweede hele maand nadat je verzoek is ontvangen door het STU.
Voorbeeld:
Lever je je uitschrijvingsverzoek in februari in, dan word je uitgeschreven per 31 maart.
Het collegegeld voor de resterende maanden wordt terugbetaald op het opgegeven rekeningnummer. Hierbij wordt ook rekening gehouden met de eventueel nog te innen termijnen bij de gespreide betaling. Voor dit verzoek tot beëindiging kun je een uitschrijfformulier ophalen bij het STU.
Nee nog niet zeker. Ik kijk het nog eventjes aan. Als ik er over een tijdje nog hetzelfde tegen aankijk als nu dan ga ik me wel uitschrijven ben ik bang.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef Suijk het volgende:
Maar je weet dus al zeker dat je wilt stoppen toma?
Jij bent toch geen eerstejaars student in de propedeutische fase als je een schakeljaar doet?quote:
Second that.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen eerstejaars student in de propedeutische fase als je een schakeljaar doet?
Enorme sissy dat je bent.quote:
Wat ben je ook een bitch héquote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef Happel het volgende:
Misschien tijd voor je om dat blauwe kleurtje aan de wilgen te hangen.
Kijk, dat zijn nog eens adviezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:02 schreef denthemen het volgende:
Nu de opdracht gekregen om een stuk meer te drinken (kwam net aan de 2 liter)
quote:
Dubbelfris héquote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens adviezen.
quote:
27,5 miljoen wat?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat? Met 27,5 miljoen hoef je toch niet meer te werken zeker
Florijnen.quote:
Jupquote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Kopbal het volgende:
Staatsloterij, trekking is toch vanavond ofzo?
Voor niks ontslag genomen dus?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jup19.55 op Nederland 1
@Superheld: Sorry, hij gaat hier al vallen
Je mag bij mij in dienstquote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Voor niks ontslag genomen dus?
Ik dacht meer Zimbabwaanse Dollar.quote:
Mooi, kan ik gaan bouwen aan mijn conditie om weg te rennen met je geld en niet achterhaalt te worden door jequote:
Ik hou het 40 km uit, jij?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooi, kan ik gaan bouwen aan mijn conditie om weg te rennen met je geld en niet achterhaalt te worden door je
Zeker 10 meter tot mijn auto, als het 11 meter is ben ik waarschijnlijk kapotquote:
Ik heb ook een auto, je moet alleen even wachten met wegrijden totdat mijn lift is ingeklapt en ik vast zitquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zeker 10 meter tot mijn auto, als het 11 meter is ben ik waarschijnlijk kapot
95% van de gevallen wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Kopbal het volgende:
Als ik iets morgen op de post doe, komt het dan zaterdag aan?
Als je hem in de bus doet, in plaats van erop, dan 99% zeker dat hij aankomt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Kopbal het volgende:
Als ik iets morgen op de post doe, komt het dan zaterdag aan?
99?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je hem in de bus doet, in plaats van erop, dan 99% zeker dat hij aankomt.
99,8 % zelfs.quote:
Bijna.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef Happel het volgende:
Misschien tijd voor je om dat blauwe kleurtje aan de wilgen te hangen.
quote:
Die vind ik pauper en Breezerachtigquote:
Lekker dansen met een licht-aangeschoten dame die je totaal niet kent.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Die vind ik pauper en Breezerachtig
Als je 16 bentquote:Op donderdag 10 september 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker dansen met een licht-aangeschoten dame die je totaal niet kent.
Ik typte dansen, niet schuren ouwe pik ouwe pijp.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je 16 bent
Heb t niet zo op die schuurplaten.
Ik weet al een jaar lang op welke datum ik weg gaquote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nog even en ik heb Ray ook over het randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |