Suarez doet ze de das omquote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Vandaag zelf een oefenpotje gespeeld. Ging echt zwaar kut ondanks dat ik 4 keer heb gescoord.
Ik zit nu in de tweede week van m'n schakeljaar en het valt allemaal erg tegen vind ik. Ik krijg te veel vakken en er wordt te veel van je verwacht. Zit er over na te denken om maar te gaan werken....
Ik heb doorgezet in mijn schakeljaar en ondanks dat ik het niet in 1 jaar heb gered, ben ik dolblij dat ik ben doorgegaan, want ben er wel achter gekomen dat ik het "te doen werk"mijn HBO studie lang zo leuk niet vind als hetgeen ik met mijn nieuwe studie kan gaan doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
Van trein naar bus is het inderdaad 12 minuten lopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
Valt wel mee hoor, 5 minuten max. Flinke bouwput daar ja, al jaren. Ligt elke keer stil omdat er geen geld meer is.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
Bustation is klaar hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
Echt raar trouwens. Met de heenreis kan ik met Bus 3 naar Burgers Zoo. En met de terugreis moet ik een kwartier lopen naar een ziekenhuisquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
Dan tellen ze toch niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren vanaf eigen helft gescoord.
Eigenlijk zelfs een meter voor mijn eigen achterlijn. Weliswaar zaalvoetbal, maar toch.![]()
Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Bustation is klaar hoorAlleen het trolleybusstation nog niet. Dat moet op de parkeergarage komen.
Het was tijdens de training, dan zijn de regels iets soepeler.quote:
Nu stoppen de trolleybussen en diesel bussen nog in die betonnen bak.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?
Nu stoppen zou echt doodzonde zijn naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
He, zie dat jij ook Civiele Techniek doet/hebt gedaan. Geinig.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Prosac het volgende:
Eerste weken zijn altijd zwaar. Vond mijn eerste weken HBO met veel mechanica ook dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |