abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 september 2009 @ 09:01:18 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72606157
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
Suarez doet ze de das om . Nee ik denk ze het toch ook nog wel redden. Desnoods via de playoffs.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72606169
Morgen Jeu-de-Boulen met collega's. Jeuuuu.

Stappen in Den Bosch, is dat nog wat?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72606185
Liever Argentinie dat die kutkanaries op het WK.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72606201
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Vandaag zelf een oefenpotje gespeeld. Ging echt zwaar kut ondanks dat ik 4 keer heb gescoord.

Ik zit nu in de tweede week van m'n schakeljaar en het valt allemaal erg tegen vind ik. Ik krijg te veel vakken en er wordt te veel van je verwacht. Zit er over na te denken om maar te gaan werken....
Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72606255
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72606271
Daar zijn ze toch al jaren aan het werken? Misschien dat het daarom is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72606322
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde. Ik kwam ook van HBO (heb wel vwo gedaan dan), en ik had ook een schakeljaar. Maar ik trok het niet. Maar als ik jou was zou ik het wel even aankijken. Want om na 2 weken 1500 euro door het putje te spoelen is ook weer zo wat.
Ik heb doorgezet in mijn schakeljaar en ondanks dat ik het niet in 1 jaar heb gered, ben ik dolblij dat ik ben doorgegaan, want ben er wel achter gekomen dat ik het "te doen werk"mijn HBO studie lang zo leuk niet vind als hetgeen ik met mijn nieuwe studie kan gaan doen.
pi_72606338
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met het station in Arnhem? Volgens de ov-planner is het 12 minuten lopen van treinstation Arnhem naar Centraal Station
Van trein naar bus is het inderdaad 12 minuten lopen.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:12:11 #109
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72606349
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Breach het volgende:
Valt wel mee hoor, 5 minuten max. Flinke bouwput daar ja, al jaren. Ligt elke keer stil omdat er geen geld meer is.
pi_72606394
Thnx mannen. Dan kan ik gewoon op dezelfde tijd weggaan.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:16:00 #111
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72606426
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
pi_72606487
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens, bedenk met net opeens dat dat busstation nog best een eindje lopen is. Ik zou 10 minuten aanhouden. Neem aan dat het nieuwe busstation nog niet klaar is iig.
Bustation is klaar hoor Alleen het trolleybusstation nog niet. Dat moet op de parkeergarage komen.
pi_72606489
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Kopbal het volgende:
Echt raar trouwens. Met de heenreis kan ik met Bus 3 naar Burgers Zoo. En met de terugreis moet ik een kwartier lopen naar een ziekenhuis
  donderdag 10 september 2009 @ 09:19:25 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72606498
Gisteren vanaf eigen helft gescoord.

Eigenlijk zelfs een meter voor mijn eigen achterlijn. Weliswaar zaalvoetbal, maar toch.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72606509
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren vanaf eigen helft gescoord.

Eigenlijk zelfs een meter voor mijn eigen achterlijn. Weliswaar zaalvoetbal, maar toch.
Dan tellen ze toch niet...
  donderdag 10 september 2009 @ 09:21:33 #116
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72606531
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Bustation is klaar hoor Alleen het trolleybusstation nog niet. Dat moet op de parkeergarage komen.
Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?
pi_72606713
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:32:16 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72606750
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Dan tellen ze toch niet...
Het was tijdens de training, dan zijn de regels iets soepeler.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72606779
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat nieuwe busstation komt toch rechtsonderonder het station. In die soort van hal die er nu staat?
Nu stoppen de trolleybussen en diesel bussen nog in die betonnen bak.

In de toekomst gaan de trolleybussen stoppen naast dat geval wat uit de grond komt. De dieselbussen blijven op de plek waar ze nu ook stoppen
pi_72607452
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Nu stoppen zou echt doodzonde zijn naar mijn mening.
pi_72607487
Eerste weken zijn altijd zwaar. Vond mijn eerste weken HBO met veel mechanica ook dramatisch.
pi_72607666
Heb ook zo'n schakeljaar gedaan, even doorbijten, maar voldoening is wel groot als het eenmaal is gelukt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72607701
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Prosac het volgende:
Eerste weken zijn altijd zwaar. Vond mijn eerste weken HBO met veel mechanica ook dramatisch.
He, zie dat jij ook Civiele Techniek doet/hebt gedaan. Geinig.

Afstuderen loopt op het einde, nog maar 1 mondeling tentamen. Ik ben gewoon bijna klaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72607833
Godverdomme om 9:00 wakker schrikken en om 9:20 op school moeten zijn is niet relax. Wel op tijd.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72608005
En nu eet ik bamisoep met stokjes.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')