quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een autisten uitvinding?
quote:After the famous and touching “Free Hugs” Campaign, here is another similar project that was “created” by Keetra Dean Dixon for Social Facilitation and Mood Elevation. Even though this may seem a little spooky at first, once you get used to the idea these hugging walls are not really that bad. Maybe this way some people could really get over their hugging phobias. The unusual wall may also turn out to be a really cool implemented idea for an outdoor decor or a creative improvisation for a party outside. Keetra Dean Dixon has a few more interesting projects on her site. One of these designs is “The pleading blanket” which comes with printed “imploring” words.
Wat heeft iedereen toch met Gigi..quote:
Dat komt omdat jij hem eerst moet voorbindenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met Gigi..
Zij doet mij de broek niet bollen
Leer eens spellen, grafkut.quote:
Hoiquote:
Oh dan was ik DAT dus vergeten..quote:Op woensdag 9 september 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij hem eerst moet voorbinden
Lief koppie, lichtelijk simpel ogend, lekker lijf, goeie tieten, grote ogen...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met Gigi..
Zij doet mij de broek niet bollen
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij hem eerst moet voorbinden
quote:
Kate Beckinsale.quote:
Oh gaan we op die toer?quote:
Zo fout was het bericht nou toch ook weer niet?quote:
Ik wou net een pic van haar plaatsenquote:
Fuckin' retard.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh gaan we op die toer?
Mijn kut is frisser dan die van jou!!
jouw ttquote:Op woensdag 9 september 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo fout was het bericht nou toch ook weer niet?
[ afbeelding ]
Ik was je voorquote:Op woensdag 9 september 2009 17:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou net een pic van haar plaatsen
quote:
Doe een tampon er in en doe verder niet zo kwaad gvdquote:
Als ik de kans had zou ik je verminken.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAROM!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Alleen die laatste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja dat is het.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Ah, het is weer eens Fas haar roep om aandacht uurtje.
quote:
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Alleen die laatste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat het niet is, doe dan eens normaal.quote:
Lekkere vlek op haar tandquote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Alleen die laatste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker wel!!!quote:
Anders bind jij even jouw handen achter je rug vastquote:Op woensdag 9 september 2009 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik de kans had zou ik je verminken.
Sowiesoquote:
Ik weet nog wel dat er FHM foto's van haar waren en toen hadden ze niet gesjopt, in de spiegel kon je gewoon de vetrollen zien.quote:
Wat is er sexy en mysterieus aan compleet naakt?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
Wat een preutse users hier, geen enkel naakt tietje te bespeuren![]()
[ afbeelding ]
Hotlink faal:quote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Hey little piggyyyyyyyquote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Alleen die laatste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is leuk met een jurk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K ben er bang voor jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Is de oproerpolitie te laat?
Naakte tieten zijn overrated.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is er sexy en mysterieus aan compleet naakt?
Ik vind t spannender als er iets te raden overblijft
JUISTquote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Net als tijdens seks, het is leuk in het begin maar daarna zit je er niet meer aan.
Een zekere Gers heeft zich aan haar vergrepen op Nijmegen-Centraalquote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef Dqod het volgende:
Maar Fas, wat is er nou ECHT aan de hand
MOAH GERSJEEE!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een zekere Gers heeft zich aan haar vergrepen op Nijmegen-Centraal
Dat verklaart een boel.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Net als tijdens seks, het is leuk in het begin maar daarna zit je er niet meer aan.
Anders had ik t wel gedaan..quote:Op woensdag 9 september 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat is precies vergrepen aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders had ik t wel gedaan..
Ik vergrijp me aan iedereen (vrouwelijk)
die me uitscheld voor grafkut
Tot later danquote:
Niet, kutjes zijn overrated, een goed stel nakende tieten =quote:
In deze context ben ik er nog niet helemaal zeker van op welke manier ik t bedoelquote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is precies vergrepen aan?
In jullie dinges.
(zo praat ik ook)
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
Wat een ge-wel-di-ge shoot!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan vraag ik me af hoe lang dat begin duurtquote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
OF ERTUSSENquote:Op woensdag 9 september 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TIJDENS DE SEX KUN JE BEST AAN TIETEN ZITTEN!
Faggotquote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
Wat een ge-wel-di-ge shoot!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou dan idd wel van een redelijk uitgebreid voorspelquote:Op woensdag 9 september 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe lang dat begin duurt
Aan de drankquote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit vaker aan d'r tieten dan aan andere dingen volgens mij
Half uurtje ofzo. Tijdens voorspel enzo, maar tijdens seks zit ik ergens anders aanquote:Op woensdag 9 september 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe lang dat begin duurt
Een fotoshoot kunnen waarderen maakt iemand inderdaad heel erg faggot, ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faggot
Anders post je ook nog eens even alle screencaps van Inglourious Basterds
Ik vind jou echt raar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet, kutjes zijn overrated, een goed stel nakende tieten =
Welke "andere dingen" ?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit vaker aan d'r tieten dan aan andere dingen volgens mij
Zullen we butzecksen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Een fotoshoot kunnen waarderen maakt iemand inderdaad heel erg faggot, ja.![]()
Gatverredamme, doe dat ff lekker op de wcquote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef Devvie het volgende:
Ik ruik dat er methaangassen ontsnappen uit een lichaamsopening van mij
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gatverredamme, doe dat ff lekker op de wc
Een vluggertje duurt bij m'n vriendin en mij meestal al meer dan een uurquote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Tijdens voorspel enzo, maar tijdens seks zit ik ergens anders aan
Dat is ook wel lekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou dan idd wel van een redelijk uitgebreid voorspel
Doe niet zo viesquote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef Devvie het volgende:
Ik ruik dat er methaangassen ontsnappen uit een lichaamsopening van mij
Ohhh don't MAKE me come overquote:
Alle?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker
Och, ik kan alle vormen van sex wel zo'n beetje waarderen
Ik ook wel geloof ikquote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker
Och, ik kan alle vormen van sex wel zo'n beetje waarderen
Lieve smaquote:
True, ik snap niet dat het sneller kan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een vluggertje duurt bij m'n vriendin en mij meestal al meer dan een uur
Dat is geen vluggertjequote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een vluggertje duurt bij m'n vriendin en mij meestal al meer dan een uur
Deze specifieke opmerking is toch niet raar?quote:
Devvie.. Zo wil jij Dqod niet meemakenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets aan doen
[..]
Anders?
10 over 7 ofzoiets?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jo bitch, hoelaat ben je bij me cribe?
Bij ons is dat toch echt een vluggertjequote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is geen vluggertje
[..]
Deze specifieke opmerking is toch niet raar?
quote:
Je kan je mond erover houden?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets aan doen
[..]
3 a 4 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij ons is dat toch echt een vluggertje
Normaliter duurt t zo ongeveer 3 a 4 uur
quote:
JE VERNEUKT M'N HELE PAGINAquote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
My daughter Csenge's* birth in 100 pictures
A lovely home waterbirth after 5 hours of fairly easy labor. Second baby.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast... Serious!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
My daughter Csenge's* birth in 100 pictures
A lovely home waterbirth after 5 hours of fairly easy labor. Second baby.
Jawel. Hij heeft iets tegen kutten, dat is toch gewoon raar of niet dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is geen vluggertje
[..]
Deze specifieke opmerking is toch niet raar?
Ja we bouwen er een heel feestje omheenquote:
Ja ik ga ze vanaaf wel even testen. Ik heb nog wel blarenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jo is cool. had je nog wat aan die links?
Dan is het nog geen vluggertjequote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij ons is dat toch echt een vluggertje
Normaliter duurt t zo ongeveer 3 a 4 uur
Laat maar, ik dacht dat die vieze ouwe vent de vader van die vrouw was. Blijkt dus gewoon haar man te zijnquote:
Ik heb wel tape voor je als je wilt. Mja valt wel mee denk ik, je moet ze toch inlopen of je wilt of nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ga ze vanaaf wel even testen. Ik heb nog wel blarenDus hopelijk verneukt dat het niet.
Ik moet het toch EEN benaming geven?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het nog geen vluggertje
Dan is het voor jullie gewoon kort, maar zoiets kun je geen vluggertje noemen
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft iets tegen kutten, dat is toch gewoon raar of niet dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als reactie OP IQM's bagger fotoshoot postquote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Waarom post je in godsnaam die bevalling
Met hoedjes en van die toetertjes die uitschuiven?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja we bouwen er een heel feestje omheen
Ik las dat hij ze niet zozeer hoefde te zien als wel aan voelen en dat hij wel graag tieten ziet.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft iets tegen kutten, dat is toch gewoon raar of niet dan.
Ait. Eerst even kanen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb wel tape voor je als je wilt. Mja valt wel mee denk ik, je moet ze toch inlopen of je wilt of niet
Het was geen bagger fotoshootquote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als reactie OP IQM's bagger fotoshoot post![]()
Jazekerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met hoedjes en van die toetertjes die uitschuiven?
[..]
Ik las dat hij ze niet zozeer hoefde te zien als wel aan voelen en dat hij wel graag tieten ziet.
Ik zie ook liever een mooie bos borsthaar dan een slappe piemel
Jouw zusje is 11?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
Raar man zo'n geboortetoen m'n moeder zwanger was van m'n zusje (ik was toen 7) heb ik echt gesmeekt of ik de bevalling mocht zien enzo
maar uiteindelijk ben ik blij dat ik er niet bij was.
Ik word op den duur ongeduldig van heel erg lang voorspelquote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet het toch EEN benaming geven?
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ja. En zo maagdelijk dat het eng is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bagger genoeg om die hele pagina voor mij te verneuken.quote:
Des te beterquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word op den duur ongeduldig van heel erg lang voorspel
Ja, bijna 12quote:Op woensdag 9 september 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw zusje is 11?![]()
Wees inderdaad maar blij dat je het niet hebt gezien
Maar ik denk dat t bij heterosex er ook wel ietwat anders aan toegaatquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een 'vluggertje' is relatief. In haar geval, als ze er normaal zo lang over duurt, lijkt me de term vluggertje gepast.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het nog geen vluggertje
Dan is het voor jullie gewoon kort, maar zoiets kun je geen vluggertje noemen
Beterrrquote:
Dat is juist leuk, beetje pesten enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie nog liever slappe piemels dan enorme bossen borsthaarquote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met hoedjes en van die toetertjes die uitschuiven?
[..]
Ik las dat hij ze niet zozeer hoefde te zien als wel aan voelen en dat hij wel graag tieten ziet.
Ik zie ook liever een mooie bos borsthaar dan een slappe piemel
En jij post er 50?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bagger genoeg om die hele pagina voor mij te verneuken.
Een en fucking dertig plaatjes
Wel ballonnen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jazeker
GEEN clownsneuzen en die shit trouwens..
Clowns
Ik zie liever geen van beiden, raar eh
Ik zou d'r doen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, bijna 12nee geen pics
! En ik weet nog hoe ontzettend beledigd ik was toen ze 's nachts was geboren en ik daar pas 's morgens achter kwam
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel ballonnen?
[ afbeelding ]
Wat een leuke feestelijke kleurtjes!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel ballonnen?
[ afbeelding ]
Ik krijg juist het ene van het andere.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie nog liever slappe piemels dan enorme bossen borsthaarhet is hoe dan ook allebei
!
Ja als je 3 seconden niet oplet dan heeft 'ie 'm er opeens al in gestoken.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik denk dat t bij heterosex er ook wel ietwat anders aan toegaat
Mannen zijn natuurlijk sowieso al stukken sneller dan vrouwen over t algemeen
Overtreffing is de beste soort revengequote:
Ik vind het met een vrouw ook langdradig worden op den duurquote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik denk dat t bij heterosex er ook wel ietwat anders aan toegaat
Mannen zijn natuurlijk sowieso al stukken sneller dan vrouwen over t algemeen
Toen al lelijk.quote:
Whahahaha ik dacht het, maar hield m'n mondquote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je 3 seconden niet oplet dan heeft 'ie 'm er opeens al in gestoken.
Mooier dan jijquote:
Overmatige haargroei door het zien van slappe mannelijke geslachtsdelenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik krijg juist het ene van het andere.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het met een vrouw ook langdradig worden op den duur
Nee, ik ben veruit de knapste vrouw op deze aardbol.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooier dan jij
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA
Mij nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, beetje pesten enzo
Dat kanquote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie nog liever slappe piemels dan enorme bossen borsthaarhet is hoe dan ook allebei
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Overmatige haargroei door het zien van slappe mannelijke geslachtsdelen?
Wauw, dat had ik nog nooit gehoord!
quote:
Het is wel echt waar hoor. Op een gegeven moment willen mannen gewoon hun pik ergens kwijt waar het warm en vochtig isquote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahahaha ik dacht het, maar hield m'n mond
Té makkelijk en voorspelbaar, schat.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, echt he.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is wel echt waar hoor. Op een gegeven moment willen mannen gewoon hun pik ergens kwijt waar het warm en vochtig is!
Ja, op een gegeven moment, meestal zie ik dat toch echt wel aankomenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is wel echt waar hoor. Op een gegeven moment willen mannen gewoon hun pik ergens kwijt waar het warm en vochtig is!
Lol, ik weet tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus wel opletten!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment, meestal zie ik dat toch echt wel aankomen
Nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus wel opletten!!
Anders schrik je je ook de pleuris
Jeetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus wel opletten!!
Anders schrik je je ook de pleuris
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Té makkelijk en voorspelbaar, schat.Toch leuk uitgewerkt.
quote:
Ok, dan kan het idd leuk zijn jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik houd wel van verrassingen
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb jij zeker ook altijd last van?
En als je 6seconden niet oplet is ie er ook alweer uitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
En als je 6seconden niet oplet is ie er ook alweer uit
DAT is pas een onaangename verrassingquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet meestal hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan kan het idd leuk zijn ja
[..]
Whehe ik heb een keer meegemaakt dat de jongen in kwestie echt na een seconde of 10 klaarkwamquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook onderdanig willen zijn bij mannen. Is bewezen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet meestal hoor
Ik ben trouwens bij mannen redelijk onderdanig en bij vrouwen juist dominant, dat vind ik op zich vrij wazig
Ja, dat is dan weer niet leukquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT is pas een onaangename verrassing
Doet me denken aan die gast van American piequote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik heb een keer meegemaakt dat de jongen in kwestie echt na een seconde of 10 klaarkwammaar dat was een uitzondering.
Ja, en bij een andere vrouw dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook onderdanig willen zijn bij mannen. Is bewezen.
Daar heb ik geen verklaring voor, behalve dat je dan eindelijk dominant kan zijn en je die kans pakt. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en bij een andere vrouw dan?
Euhmm ja dat kan ik wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Fascination het volgende:
Bt, kun je je inbox vielleicht legen?
dat is niet nodig aangezien het geen bestaande indentiteit is.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Kb een kloon is. Eerder iemand die zijn/haar eigen identiteit niet wil openbaren (door onzekerheid?) en er een hele identiteit omheen heeft verzonnen. Kijk hoeveel ze postte, hoe consistent ze was in haar postings, al die nummers die ze afspeelde en bijhield op last.fm...
Hm ik vind dat niet echt wazig hoor denk ik..quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet meestal hoor
Ik ben trouwens bij mannen redelijk onderdanig en bij vrouwen juist dominant, dat vind ik op zich vrij wazig
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is niet nodig aangezien het geen bestaande indentiteit is.
daarnaast is een nep last.fm bijhouden niet zo heel erg moeilijk, ik doe het zelf namelijk ook
Ik zou een vrouw ook willen dominerenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm ik vind dat niet echt wazig hoor denk ik..
Vrouw + vrouw steekt natuurlijk ook anders in mekaar
(Dat klinkt best dubbelzinnig)
Dat dus!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw ook willen dominerenmannen echter zijn van nature dominanter dus is het ook niet raar dat je met een man onderdaniger zou zijn.
Maar er zijn van die mannen. Ik heb ook een vriend waarvan ik denk " jij kan gewoon geen sex hebben" en als je het wel hebt dan doe je het niet echt overtuigendquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw ook willen dominerenmannen echter zijn van nature dominanter dus is het ook niet raar dat je met een man onderdaniger zou zijn.
Dat is inderdaad wel anders.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm ik vind dat niet echt wazig hoor denk ik..
Vrouw + vrouw steekt natuurlijk ook anders in mekaar
(Dat klinkt best dubbelzinnig)
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar er zijn van die mannen. Ik heb ook een vriend waarvan ik denk " jij kan gewoon geen sex hebben" en als je het wel hebt dan doe je het niet echt overtuigend
Inderdaad ja. Al denk ik dat als je echt een pleaser bent dat je gewoon beide zou pleasenquote:
Dat zijn toch die sluimerende fantasiën héquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
[..]!
Waarom denk je trouwens aan hoe je vrienden seks hebben?
Ooh daar denk ik ook vaak over na hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
[..]!
Nee dat boeit me niet echtquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
[..]!
Precies.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh daar denk ik ook vaak over na hoordan vraag ik me echt af hoe zij in bed zijn met elkaar enzo.
Waarom.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is niet nodig aangezien het geen bestaande indentiteit is.
daarnaast is een nep last.fm bijhouden niet zo heel erg moeilijk, ik doe het zelf namelijk ook
Ik kijk ook naar de andere vrouw hequote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me de meest logische variant, Janies
Nah, wees blij dat 'ie het heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet echtMaar ik heb wel een vriend die een vriendin heeft en bij hem kan ik het me gewoon niet voorstellen.
Als je dat altijd zou doen zou je nooit écht voor jezelf kunnen kiezenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Al denk ik dat als je echt een pleaser bent dat je gewoon beide zou pleasendan komt dominantie niet eens in je op.
Dat overkomt de bestenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik heb een keer meegemaakt dat de jongen in kwestie echt na een seconde of 10 klaarkwammaar dat was een uitzondering.
Ik denk dat Bt toch een punt maakt met:quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel anders.
Alleen dat er zoveel verschil tussen zit vind ik dus raar. Omdat ik altijd van mezelf gedacht heb dat ik echt onderdanig ben. Was even vreemd om te merken dat ik dat bij een vrouw niet heb.
Je hebt gewoon een dominante kant die aan t sluimeren is ghehehequote:Inderdaad ja. Al denk ik dat als je echt een pleaser bent dat je gewoon beide zou pleasen dan komt dominantie niet eens in je op.
Ieeeehl een meisje uit m'n klas, beetje een grijs muisje, niet bepaald knap, met een very nerdish vriendje vertelde me ooit eens hoe ze het graag doggystyle deden, hard.quote:
T zijn altijd de types van wie je het t minst verwachtquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ieeeehl een meisje uit m'n klas, beetje een grijs muisje, niet bepaald knap, met een very nerdish vriendje vertelde me ooit eens hoe ze het graag doggystyle deden, hard.
Ik zat daar echt van WUT![]()
?
Ja, en daarna wil je het gewoon vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ieeeehl een meisje uit m'n klas, beetje een grijs muisje, niet bepaald knap, met een very nerdish vriendje vertelde me ooit eens hoe ze het graag doggystyle deden, hard.
Ik zat daar echt van WUT![]()
?
Dat wist ik dus al jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat Bt toch een punt maakt met:
[..]
Je hebt gewoon een dominante kant die aan t sluimeren is ghehehe
Misschien is RJ ook wel een beest in bed.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, en daarna wil je het gewoon vergeten
Tsja, meestal krijg je er wel iets voor terug natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je dat altijd zou doen zou je nooit écht voor jezelf kunnen kiezen
Nah, dat weet je, die hebben de raarste sexquote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
T zijn altijd de types van wie je het t minst verwacht
Nja waarschijnlijk niet nee.. Die zijn dan graag pleasers neem ik aanquote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus al ja
die vrouwen die ik heb getroffen dus niet?
Ik heb ooit een meisje weggejaagd
Ik kuste haar en ze is nooit meer op komen dagen voor dr werk
Uhhuhquote:Op woensdag 9 september 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat weet je, die hebben de raarste sex
Moet je vragen aan Yasminquote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Misschien is RJ ook wel een beest in bed.
nou omdat het leuk is om soms je ei kwijt te kunnen als je een beetje inspiratie hebtquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Moet je vragen aan YasminMaar hij is geen beest, te nuchter daarvoor
Hij is geen DION!!!!111!
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Syb rund is Krentenbol !
[ afbeelding ]
Lolquote:
is dat remlof?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Syb rund is Krentenbol !
[ afbeelding ]
Zolang het niet met mij is, moet ie zn goddelijke gang gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij doet het dus ook, denk daar maar nu aan
Je bent op jezelf gaan wonenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, ik moet nog douchen en etenen ik zou de hele dag aan m'n huiswerk gaan en ik heb nog niets gedaan.
WAT GING ER FOUT?
SCHAAM JE JAquote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, ik moet nog douchen en etenen ik zou de hele dag aan m'n huiswerk gaan en ik heb nog niets gedaan.
WAT GING ER FOUT?
K wou net zeggen, thuis deed ik minder dan hierquote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Want thuis stel je dingen niet uit?
Hahaha, Bt is nog steeds verslaafd aan FOK!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
WAT GING ER FOUT?
Ja precies, thuis hoef je zelf niks te doen. Als je op jezelf bent wordt je verantwoordelijker en ga je meer dingen doen, teminste heb ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
K wou net zeggen, thuis deed ik minder dan hier
Ik kom niet voor niets pas rond de avond online
Thuis heb je schone droge handdoeken, een regelmatiger ritme, eten wat wordt gekookt en opgediend...quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee inderdaad thuis deed ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahaha, Bt is nog steeds verslaafd aan FOK!
Nouuu ik moest wel dingen doen thuis, maar hier meer..quote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja precies, thuis hoef je zelf niks te doen. Als je op jezelf bent wordt je verantwoordelijker en ga je meer dingen doen, teminste heb ik
Als je om kan gaan met die verantwoordelijkheid jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja precies, thuis hoef je zelf niks te doen. Als je op jezelf bent wordt je verantwoordelijker en ga je meer dingen doen, teminste heb ik
Rond deze tijd nemen je hersenen niet meer zoveel op, dus dan gaat het huiswerk maken heel langzaam, ik heb ervaring.quote:
Zoals hierboven vermeld. Ik heb thuis juist dat ik lui wordt omdat je juist niks hoeft te doen. Op jezelf wonen maakt je volwassen na een tijdje zul je toch iets moeten doen wil je het een beetje schoon en netjes hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Thuis heb je schone droge handdoeken, een regelmatiger ritme, eten wat wordt gekookt en opgediend...
Ja, er is een groot verschil tussen thuis wonen en op jezelf.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rond deze tijd nemen je hersenen niet meer zoveel op, dus dan gaat het huiswerk maken heel langzaam, ik heb ervaring.
Jíj hebt de FOK!docu gekeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad thuis deed ik precies hetzelfde!
[..]
Jaik zeg wel eens sociale evenementen af om te kunnen fok!ken
!
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nouuu ik moest wel dingen doen thuis, maar hier meer..
Thuis deed m'n ma iig nog de was en t koken..
Dat heb ik er hier ook nog es bij
Plus elke dag t huisvrouwtje uithangen
T is wat ehquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]ok
Ik kan me juist beter concentreren in de avond
En laat dieemoticon nou eens lieve Fas
Is jouw username Fas?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef Dqod het volgende:
Ik word gek van zo'n vlieg hier, hij vliegt gewoon expres de hele tijd in m'n oog!!!
Ik heb vaak meer zin in de avond, maar ik ben er dan niet echt bij.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]ok
Ik kan me juist beter concentreren in de avond
En laat dieemoticon nou eens lieve Fas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ga huilen en verdrink hemquote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef Dqod het volgende:
Ik word gek van zo'n vlieg hier, hij vliegt gewoon expres de hele tijd in m'n oog!!!
Dat gebeurde mij dus ook!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb vaak meer zin in de avond, maar ik ben er dan niet echt bij.Dat is tof van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik huil nietquote:
Gefeliciteerd boi, hoeveel fout?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef Otis. het volgende:
Ik ben zojuist geslaagd voor mijn auto-theorie. De eerste keer uiteraard. Ik ben immers een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |