Inderdaad, de mentaliteit van hem is gewoon kut. Eens een aanval ofzo, in ieder geval laten zien wat je waard bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn instelling is ook totaal verkeerd. "Er resten nog 6 Vuelta-ritten, maar ik vraag me af wat ik hier nog doe."
Nee Stijn, er zijn nog 6 ritten, en daarin ga jij bewijzen dat je inderdaad bij die 9 hoort! Er is nog een plaats vrij!
Ik had hem overigens wel meegenomen, je weet het nooit met 'em.
Een Weening zou ook niet misstaan wat mij betreft, heeft zich aardig hersteld na wat moeilijke jaren. Rijd ook in deze Vuelta prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:29 schreef TheArt het volgende:
Nu nog Sebas en de Nederlandse selectie is optimaal.
Het zou voor Weening mssn ook een pak extra motivatie zijn naar volgend seizoen toe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Weening zou ook niet misstaan wat mij betreft, heeft zich aardig hersteld na wat moeilijke jaren. Rijd ook in deze Vuelta prima.
Maar Langeveld is inderdaad het meest logisch.
Maar daar draait het niet om. En daarnaast, als hij alleen daar zijn motivatie uit zou moeten halen. Nee, gewoon de beste renners voor dat parcours en Langeveld is op een dergelijk parcours beter dan Weening en dan ook nog eens beter in vorm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het zou voor Weening mssn ook een pak extra motivatie zijn naar volgend seizoen toe.
Ik weet eigenlijk niet hoe het met de vorm van Sebas zit, maar ik geloof je graag als die goed is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar daar draait het niet om. En daarnaast, als hij alleen daar zijn motivatie uit zou moeten halen. Nee, gewoon de beste renners voor dat parcours en Langeveld is op een dergelijk parcours beter dan Weening en dan ook nog eens beter in vorm.
Tsja, overbelasting kan zich wreken voor een jonge renner.Ik hoop voor Farrar dat dit hem niet gebeurt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me af of dat niet ten koste gaat van z'n volgende seizoen.
3e in het eindklassement van de Eneco Tour (en 2e in de slottijdrit), winnaar van GP Scherens (altijd een lastige koers) en daarna goed in de Memorial Rik Van Steenbergen en Parijs-Brussel. En een maand daarvoor nog in de eerste groep van de Classica San Sebastian (kan je een beetje vergelijken met het WK). Dat zijn gewoon goede uitslagen en hij kan in principe veel meer op zo'n parcours dan Weening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe het met de vorm van Sebas zit, maar ik geloof je graag als die goed is.
Geen Ronaldoquote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef Szura het volgende:
Nog wat selecties:
Portugal
- Paulinho
- Rui Costa
- Ribeiro
een Nederlander op het podium zou ook al heel wat zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 22:12 schreef Szura het volgende:
Daar gaat onze grootste kanshebber![]()
Maak Hoogerland maar medekopman. Kroon kan het toch niet afmaken.
Met alle respect maar op een WK rijdt je niet voor het podium maar voor de titel.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een Nederlander op het podium zou ook al heel wat zijn
vandaar dequote:Op woensdag 16 september 2009 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Met alle respect maar op een WK rijdt je niet voor het podium maar voor de titel.
Ik las het vanochtend pasquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef franklop het volgende:
België zonder Devolder, definitief.
Bert de Waele is de laatste. Bron; Sporza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |