Vergeet niet dat 1 atoombom genoeg is om een einde te maken aan de neo-apartheidsstaat Israël.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat de ummah haar wraak komt eisen?
Dit meen je toch niet echt, wel? Je woont in een oorlogsgebied en je beschouwt schuilkelders als secundaire voorzieningen. Jaaaa, ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meende je dat? En hoeveel schuilkelders kunnen daarvan worden aangelegd? Ik meende namelijk dat het ontwikkelingshulp aan nuttigere zaken werd besteed, zoals het herstellen de infrastructuur en andere essentiële zaken, zoals het herstellen van ziekenhuizen, ziekenwagens en dergelijke.
Oh, is dat ook de schuld van de Israëli's...? Weet jij hoe rijk Arafat was?quote:Bedoel je dat gemeenschapsgeld dat vastgehouden werd door de Israelische banken, waardoor zelfs de meest basale dingen (zoals ambulane en politiepersoneel) niet betaald konden worden door de Palestijnse autoriteiten?
Ik durf te beweren dat er tegen doelen in dichtbevolkte gebieden géén clustermunitie is ingezet.quote:En over welke precisiebeschietingen heb je het, aangezien al meerdere keren is bewezen dat Israel gebruik maakt van clusterbommen (die dus enorm onprecies zijn).
Absoluut. Weet jij een betere? (Ze lopen niet alleen over straat, vele kinderen zijn in of bij gebouwen van waaruit vuur op de Israëli's werd uitgebracht, omgekomen)quote:De beelden van TV laten dus zien dat ze op straat lopen, waarom lopen ze daar op straat? Jij hebt daar allerlei aannames over, dat mag - maar het zijn nogal schokkende aannames als je het mij vraagt.
Of Mekka, of Gaza, of Medina, of of of of..quote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 1 atoombom genoeg is om een einde te maken aan de neo-apartheidsstaat Israël.
Dat mag je niet zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Aartjan het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/buit(...)-gedood-in-Gaza.html
Ik wist dat er kinderen waren omgekomen, maar zoveel? Best wel terecht dat sommigen de Israëlische soldaten babykillers noemen. Dit is het bewijs.
In israel leven behalve 7 miljoen joden "paria's" ook 1 miljoen arabieren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 1 atoombom genoeg is om een einde te maken aan de neo-apartheidsstaat Israël.
De "achterlijke" moslimstaten hebben alle tijd itt de illegale joodse kolonisten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Of Mekka, of Gaza, of Medina, of of of of..
You're point being? Alsof de achterlijke moslim-staten met een hekel aan Israël ook maar toegang hebben tot kernwapens. Ze kunnen hoogstens met oude Sovjet meuk naar Tel Aviv gooien, en daarna een groot militair verlies incasseren.
Alsof de Israëlieten ook maar enig excuses hoeven te maken voor het verdedigen van hun thuisland.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggenGaat half Holland steigeren en excuses verzinnen om dit goed te lullen.
Inderdaad typisch ..quote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eigenlijk wel interessant dat bij berichten van 320 dode Palestijnse kinderen we na 3 pagina's al weer tot de conclusie kunnen komen dat Israëlische soldaten slachtoffers zijn.
Yup gevaarlijke baby's aan de andere kant. Die moet je natuurlijk al platgooien voor ze eruit komen!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alsof de Israëlieten ook maar enig excuses hoeven te maken voor het verdedigen van hun thuisland.
Ah ze gaan dus dreigen met wapens te gooien wanneer ze EINDELIJK eens een keer ontwikkeld zijn? Gelukkig zal ik, m'n kinderen, m'n kleinkinderen en m'n kleinkinderen's kinderen een dergelijk tijdperk niet meemaken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
De "achterlijke" moslimstaten hebben alle tijd itt de illegale joodse kolonisten.
Jij denkt alleen maar aan de korte termijn en dat maakt jou even achterlijk als de staatsterroristen in israel.
Alsof het Israëlische commando der strijdkrachten in de kamer zit "lets go bomb some babies".quote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Yup gevaarlijke baby's aan de andere kant. Die moet je natuurlijk al platgooien voor ze eruit komen!
Net vond je dode Arabieren geen probleem en nu wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
[..]
In israel leven behalve 7 miljoen joden "paria's" ook 1 miljoen arabieren.
Nou en of dat bewijst men hier toch wel degelijk! Het maakt ze in iede rgeval niet uit of ze kids of wat dan ook platgooien als het maar plat gegooid wordt!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alsof het Israëlische commando der strijdkrachten in de kamer zit "lets go bomb some babies".
Het is niet ongewoon de 'vijand' van menselijke trekken te ontdoen zodat je hem zonder wroeging kunt doden.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou en of dat bewijst men hier toch wel degelijk! Het maakt ze in iede rgeval niet uit of ze kids of wat dan ook platgooien als het maar plat gegooid wordt!
"Oh lets stop those fighters from bombing the Gasa-strip, there might be some babies living in that city!"quote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou en of dat bewijst men hier toch wel degelijk! Het maakt ze in iede rgeval niet uit of ze kids of wat dan ook platgooien als het maar plat gegooid wordt!
Als de israëlische regering net zo harteloos is als dat jij bent dan lijkt het mij niet meer dan terecht dat ze worden weggevaagd. Voor zo'n misdadige staat is er geen plek in de beschaafde wereld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah ze gaan dus dreigen met wapens te gooien wanneer ze EINDELIJK eens een keer ontwikkeld zijn? Gelukkig zal ik, m'n kinderen, m'n kleinkinderen en m'n kleinkinderen's kinderen een dergelijk tijdperk niet meemaken.
Die mongoloïde mensen blijven maar lekker zandhappen daar.
Ze zijn niet zo harteloos, het bestaan van de Gaza strook hede ten dage spreekt al boekdelen dat ze mijn opinie niet delen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Als de israëlische regering net zo harteloos is als dat jij bent dan lijkt het mij niet meer dan terecht dat ze worden weggevaagd. Voor zo'n misdadige staat is er geen plek in de beschaafde wereld.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Schuilkelders zijn zeer zeker secundaire voorzieningen, brood, water, ziekenhuizen et cetera zijn een stuk belangrijker dan een schuilkelder.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef Karrs het volgende:
Dit meen je toch niet echt, wel? Je woont in een oorlogsgebied en je beschouwt schuilkelders als secundaire voorzieningen. Jaaaa, ja.![]()
Wederom geen weerlegging van wat er feitelijk heeft plaatsgevonden. Arafat was enorm corrupt, net als zijn partij - echter daar heb ik het niet over, we hebben het nu specifiek over de Israëlische wandaden die jij meent te moeten bagatelliseren. Mij hoor je niet zeggen dat de Palestijnen lieverdjes zijn en niets fouts doen, jij daarentegen lijkt te doen alsof de Israëliërs helemaal niets aan het conflict kunnen doen. De overheidsambtenaren konden door de financiële drooglegging vanuit Israël niet eens betaald worden. Geen politie, geen ziekenhuispersoneel, nikkes nada. Probeer dan eens een staat levensvatbaar te maken.quote:Oh, is dat ook de schuld van de Israëli's...? Weet jij hoe rijk Arafat was?
Kom op, dit heeft niets meer met rationeel denken te maken. Dit is gewoon een haat-opmerking.
Alsof Israël het een reet kan schelen of het dichtbevolkt gebied is of niet. Ik herinner je aan het feit dat in Libanon meer dan 1 miljoen clusterbommen zijn gedropt. Juist omdat het in bewoond gebied was, was er zoveel weerstand tegen. Mensen die uit hun huizen kropen en tegen zo'n ding aan liepen en ter plekke overleden, dat was het gevolg. Het afschieten van raketten vanuit woonkernen doet men overigens al jaren.quote:Ik durf te beweren dat er tegen doelen in dichtbevolkte gebieden géén clustermunitie is ingezet.
Cluster-granaten zijn voornamelijk bruikbaar als anti-artilleriegranaat. De Palestijnen (en ook Hezbollah) gebruiken een tactiek van schieten en verplaatsen waardoor terugschieten met normale munitie weinig zin heeft. Indien ergens een raket/granaat vandaan komt en er kan worden bepaald waar deze vandaan kwam (Israël heeft dit soort detectieapparatuur), wordt er snel een reeks clustergranaten op het gebied afgeschoten. Het is een hele ruwe manier van werken, want je kunt in principe een vierkante kilometer in één keer platgooien (inclusief vluchtende lanceervrachtwagen, dat wel), maar het is de enige manier die (beperkt) effectief was. Dat was ook de reden dat Hezbollah (en Palestijnen) nu ook liever raketten en granaten afschieten vanuit woonkernen - omdat ze weten dat de Israëli daar de clustermunitie niet willen gebruiken.
Om je een stap voor te zijn: in plaats daarvan werden grondtroepen ingezet (die preciezer zijn), onder dekking van fosfor-rookgranaten.
Absoluut, het zijn bijvoorbeeld straatkinderen uit de ghetto's van Gaza-stad. Mensen zonder inkomen of onderkomen. Tuurlijk worden ze uitgebuit door Hezbollah, goedkope mankrachten, bereid om voor een klein beetje geld de smerigste truukjes te doen.quote:Absoluut. Weet jij een betere? (Ze lopen niet alleen over straat, vele kinderen zijn in of bij gebouwen van waaruit vuur op de Israëli's werd uitgebracht, omgekomen)
Ja ze moorden en hongeren ze nét niet helemaal uit omdat de wereld zich dan wel eens van ze af zou kunnen keren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo harteloos, het bestaan van de Gaza strook hede ten dage spreekt al boekdelen dat ze mijn opinie niet delen.
Als je er nog een duit uit kan slaan dan is het natuurlijk helemaal geweldig, je onderhoudt de Amerikaanse economie, je houdt je defensie-macht getrained, en tegelijkertijd deel je een statement uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze moorden en hongeren ze nét niet helemaal uit omdat de wereld zich dan wel eens van ze af zou kunnen keren.
Opportunisme.
Je haalt nu dus je eerdere statement onderuit dat de Gazastrook er nog is uit humanitaire overwegingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je er nog een duit uit kan slaan dan is het natuurlijk helemaal geweldig, je onderhoudt de Amerikaanse economie, je houdt je defensie-macht getrained, en tegelijkertijd deel je een statement uit.
Dat zal wel moeten, zodra je die mensen "de zee in veegt" zijn er nog maar weinig westerse landen die uit ethisch oogpunt nog met je vriendschappelijke relaties wil onderhouden. Ik denk dat als het aan de Israëliërs zelf lag, dat menig Palestijn preventief geruimd werd.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je haalt nu dus je eerdere statement onderuit dat de Gazastrook er nog is uit humanitaire overwegingen.
Je schreefquote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten, zodra je die mensen "de zee in veegt" zijn er nog maar weinig westerse landen die uit ethisch oogpunt nog met je vriendschappelijke relaties wil onderhouden. Ik denk dat als het aan de Israëliërs zelf lag, dat menig Palestijn preventief geruimd werd.
De rest van de voordelen zijn dan mooi meegenomen, maar geen hoofdzaak.
Voor de tweede keer haal je je eigen woorden onderuit.quote:Ze zijn niet zo harteloos, het bestaan van de Gaza strook hede ten dage spreekt al boekdelen dat ze mijn opinie niet delen.
Pfff.. alsof het westen continue de islamlanden haat en negeert om wat ze allemaal uitgevreten hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze moorden en hongeren ze nét niet helemaal uit omdat de wereld zich dan wel eens van ze af zou kunnen keren.
Opportunisme.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef
[..]
Voor de tweede keer haal je je eigen woorden onderuit.
Werd er geschreven, dat heeft niks uit te staan met de mening van de gemiddelde Israëliër.quote:Als de israëlische regering net zo harteloos is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |