Dat is jouw mening, die op haat gestoeld is. Niet interessant, dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je tegen zijn zere been schopt, ik denk wel dat hij van mening zal zijn dat je de realiteit bewust geweld aandoet.
Doel niet nee, maar 't kan me ook geen moer schelen, en dan druk ik mezelf nog lichtjes uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel ver, niet?
Kinderen zijn geen doel - never nooit niet. Vergeet nooit dat kinderen niet hatend ter wereld komen.
A) Schuilkelders zijn helemaal geen gemeengoed in die regio - als je het kan betalen om er een aan te leggen, dan ben je blijquote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vraag je je niet af waarom er 320 kinderen dood zijn terwijl kinderen niet op de 'target list' van Israël stonden? Daar stonden toch echt strijders en wapenopslagplaatsen op. Toch zijn er 320 kinderen dood.
Dat kun je terecht in de schoenen van Israël schuiven, want die haalden de trekker over.
Maar kinderen horen in schuilkelders tijdens een oorlog. Niet boven bij het raam of zelfs op straat, bij de strijders, om te kijken naar het mooie vuurwerk. Raad eens waarom de kinderen tóch buiten stonden...
Geloof geen moment dat de Palesijnen het slachtoffer zijn in deze conflicten.
Dat is waar. Je moet voor de grap eens opzoeken wat de rol is van de joden + de berbers bij de stichting van marokko. Iedere berber bezit zeer veel joods bloed vanwege de eeuwenlange innige samenleving. Pas nadat de arabieren de islam met het zwaard brachten is het in marokko heibel geworden tussen deze 2 groepen. Als je een antisemitische marokkaan deze informatie verteld dan zie je ze altijd wat wegslikken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Karrs het volgende:
Kinderen zijn geen doel - never nooit niet. Vergeet nooit dat kinderen niet hatend ter wereld komen.
Haat, inderdaad, enorme haat. Maar als de reactie die jij quote al gestoeld is op haat, waar zijn jouw reacties dan wel niet op gestoeld? Onbeschrijflijke haat?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, die op haat gestoeld is. Niet interessant, dus.![]()
.. niet te vergeten dat ze direct klaar staan met woorden al "hypocriet". Tja, iets wat je zelf tot in de voegen praktiseert kun je beste verdoezelen door anderen het te noemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Het is wel weer duidelijk waar dit topic op uit loopt, onze moslim vrinden die lekker tekeer gaan tegen israel.
Die fokking hypocrieten hoor je natuurlijk niet over de misdaden van de palestijnen en de omliggende bloeddorstige regio.![]()
![]()
Het is vrij grappig dat jij begint over Marokko, Berbers en Joden aangezien dat geheel niet het onderwerp is van dit topic. Het lijkt dan ook een wanhoopspoging om het topic te kapen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
[..]
Dat is waar. Je moet voor de grap eens opzoeken wat de rol is van de joden + de berbers bij de stichting van marokko. Iedere berber bezit zeer veel joods bloed vanwege de eeuwenlange innige samenleving. Pas nadat de arabieren de islam met het zwaard brachten is het in marokko heibel geworden tussen deze 2 groepen. Als je een antisemitische marokkaan deze informatie verteld dan zie je ze altijd wat wegslikken.
Lolquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
[..]
Dat is waar. Je moet voor de grap eens opzoeken wat de rol is van de joden + de berbers bij de stichting van marokko. Iedere berber bezit zeer veel joods bloed vanwege de eeuwenlange innige samenleving. Pas nadat de arabieren de islam met het zwaard brachten is het in marokko heibel geworden tussen deze 2 groepen. Als je een antisemitische marokkaan deze informatie verteld dan zie je ze altijd wat wegslikken.
Dit dus, irritant gezever en gezeik al die jaren lang, leen eens een paar B-52's van de Verenigde Staten en leg er een tapijt van clusterbommen overheen, en dan kijken we wel verder.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het maakt mij geen reet uit. Zielig voor die kids, maar die idioten willen niet anders. Dan vraag ik Israël liever het binnenkort maar eens een keer goed te doen. Weer minder gezeik in de media.
Als de Palestijnen nog even verder aankloten met hun indoctrinatie Hamas-sesamstraat, is dat misschien nog wel een uitkomst ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Welnee... hij geeft het ubervoorbeeld van hypocriet. Past precies in het plaatje aangezien jij eraan voldoet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij grappig dat jij begint over Marokko, Berbers en Joden aangezien dat geheel niet het onderwerp is van dit topic. Het lijkt dan ook een wanhoopspoging om het topic te kapen.
Ik meende dat daar nou juist ons ontwikkelingshulpgeld heenging? Voor het aanleggen van onder andere schuilkelders? Waarom gebeurt dat dan niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
A) Schuilkelders zijn helemaal geen gemeengoed in die regio - als je het kan betalen om er een aan te leggen, dan ben je blij
Nogmaals, als het oorlog is, hoort de bevolking onder de grond te zitten in schuilkelders of tunnels of wat dan ook... die van gemeenschapsgeld hadden aangelegd moeten zijn... maar raad eens waar dat geld is.quote:B) De targets liggen in dichtbevolkt gebied, neem nu Gaza - je weet dat de kans groot is dat je burgers gaat raken, je neemt dus bewust dat risico als je schiet.
De beelden van TV?quote:C) Wie zegt dat deze kinderen buiten stonden?
Je was me voor... dit dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:06 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik meende dat daar nou juist ons ontwikkelingshulpgeld heenging? Voor het aanleggen van onder andere schuilkelders? Waarom gebeurt dat dan niet?
[..]
Nogmaals, als het oorlog is, hoort de bevolking onder de grond te zitten in schuilkelders of tunnels of wat dan ook... die van gemeenschapsgeld hadden aangelegd moeten zijn... maar raad eens waar dat geld is.
Bovendien doen de Israëli's nou niet bepaald aan carpet-bombing, wel? Eerder precisiebeschietingen en -bombardementen. En toch 320 kinderen dood...
[..]
De beelden van TV?
Met zulke vrienden heeft israel geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tja, de zielige koks, catering mensen, schoonmakers, zakenmensen, administratief personeel, en kinderen die in het World Trade Center zaten waren dan ook niet belangrijk.
Maar o wee zodra er een Palestijns rotjong een bom op de kop krijgt.
Good riddance..
Meende je dat? En hoeveel schuilkelders kunnen daarvan worden aangelegd? Ik meende namelijk dat het ontwikkelingshulp aan nuttigere zaken werd besteed, zoals het herstellen de infrastructuur en andere essentiële zaken, zoals het herstellen van ziekenhuizen, ziekenwagens en dergelijke.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:06 schreef Karrs het volgende:
Ik meende dat daar nou juist ons ontwikkelingshulpgeld heenging? Voor het aanleggen van onder andere schuilkelders? Waarom gebeurt dat dan niet?
Bedoel je dat gemeenschapsgeld dat vastgehouden werd door de Israelische banken, waardoor zelfs de meest basale dingen (zoals ambulane en politiepersoneel) niet betaald konden worden door de Palestijnse autoriteiten? En over welke precisiebeschietingen heb je het, aangezien al meerdere keren is bewezen dat Israel gebruik maakt van clusterbommen (die dus enorm onprecies zijn).quote:Nogmaals, als het oorlog is, hoort de bevolking onder de grond te zitten in schuilkelders of tunnels of wat dan ook... die van gemeenschapsgeld hadden aangelegd moeten zijn... maar raad eens waar dat geld is.
Bovendien doen de Israëli's nou niet bepaald aan carpet-bombing, wel? Eerder precisiebeschietingen en -bombardementen. En toch 320 kinderen dood...
De beelden van TV laten dus zien dat ze op straat lopen, waarom lopen ze daar op straat? Jij hebt daar allerlei aannames over, dat mag - maar het zijn nogal schokkende aannames als je het mij vraagt.quote:De beelden van TV?
Oh ja ik moet medelijden tonen met een paar vierkante kilometer met terroristen en ontwikkelingshulp-geld trekkers. Ik ben het helemaal niet eens met het beleid van Olmert en Sharon, ze zijn wat mij betreft te soft geweest door een semi-guerilla oorlog te voeren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heeft israel geen vijanden meer nodig.trieste debiel
Onzin, dit is allemaal propaganda.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Twee of drie klikjes op de Amnesty website of de website van de UN en er gaat een wereld voor je open. En anders twee redelijk recente voorbeelden::
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jan/06/gaza-israel-death-un
http://www.france24.com/e(...)a-human-rights-watch
Oorlog voer je niet tegen kinderen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als de Palestijnen nog even verder aankloten met hun indoctrinatie Hamas-sesamstraat, is dat misschien nog wel een uitkomst ook.
Dit bericht gaat over onschuldige kinderen die in hun huizen zaten en zijn afgeslacht door de joden.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ja ik moet medelijden tonen met een paar vierkante kilometer met terroristen en ontwikkelingshulp-geld trekkers. Ik ben het helemaal niet eens met het beleid van Olmert en Sharon, ze zijn wat mij betreft te soft geweest door een semi-guerilla oorlog te voeren.
Alles en iedereen dat ook maar een steentje op een tank gooit dient over de kling gejaagd te worden, anders word het toch nooit wat met dat pokke land.
Oh, dat is dan weer propaganda!!!!! Aha!!!!! Nee je hebt me echt weten te overtuigen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:13 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Onzin, dit is allemaal propaganda.
Van hetzelfde laken en pak waarmee jij de andere kant omver werpt.
Met het huidige beleid lukt dat niet, en aangezien je niet selectief kinderen kan ontzien behoren ze tot de groep slachtoffers. Het is dan wel jammer en zielig en blablabla... maar zodra je de Hamas aan wilt pakken zullen er altijd Palestijnse kinderen bij zitten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:14 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oorlog voer je niet tegen kinderen.
Dan ruim je de indoctrinerende elementen maar op, maar de kinderen moeten haatvrij worden opgevoed. Het zijn toch zij die in vrede moeten leren leven met hun buren.
Je overdramatiseerd het weer, "de grote boze jood komt je afslachten".quote:Op woensdag 9 september 2009 16:14 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dit bericht gaat over onschuldige kinderen die in hun huizen zaten en zijn afgeslacht door de joden.
Jij bent geen haar beter dan de mensen die zaten te juichen toen ze de beelden van 911 zagen.
Gods gruwelijk... en dat het een feit is dat die Palestijnen dat geld opslokken voor wapens wil je zeker weer niet weten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik meende namelijk dat het ontwikkelingshulp aan nuttigere zaken werd besteed, zoals het herstellen de infrastructuur en andere essentiële zaken, zoals het herstellen van ziekenhuizen, ziekenwagens en dergelijke.
Dan zorg je maar voor een ander goed beleid, waarbij kinderen niet het slachtoffer kunnen worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Met het huidige beleid lukt dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |