abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 20:46:12 #226
158452 IQM
I am the one
pi_72595342
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef Cat_Tank het volgende:
Update

Ik heb net even met haar gebeld. Ze was nog steeds angstaanjagend rustig. Haar vriend was om half 6 thuisgekomen en deed net of zijn neus bloedde. Zij heeft hem toen geconfronteerd met het feit dat ze een e-mail van mij had gekregen, waarop hij angstig had gekeken (hij dacht namelijk dat hij die sneaky verwijderd). Ze heeft hem geconfronteerd met wat ik schreef en wat hij terug schreef. Uiteindelijk heeft hij wel alles opgebiecht. Hij heeft verteld dat hij 'altijd al' naar doe hoeren ging en dat dit niets betekende. "Net zoiets als masturberen".

Hij beweert wel bij hoog en laag dat hij niets met zijn fitness-kippetjes doet. Dat gelooft zij. Ze kan hem ook niets verwijten wat dat betreft, ze heeft er geen getuigen of bewijs van. En ze vertrouwd hem nog steeds.

Vreemd genoeg accepteert ze dit allemaal van hem. Ze kan het zich voorstellen dat hij af en toe buiten de deur wil neuken, alhoewel zij dat echt niet wil sinds ze bij hem is. En omdat hij 'tot nu toe best eerlijk geweest is' ( ) wil ze tot de dood hen scheidt bij hem blijven.

Ze hebben dus afgesproken dat hij buiten de deur mag blijven neuken, zolang het niet te vaak gebeurt, hij het altijd eerlijk verteld en het veilig gebeurt. En zij mag dat ook doen Hoewel ze er geen behoefte aan heeft

Ik vroeg wat er nu ging gebeuren met de huwelijks- en kinderplannen. Die gaan door. Die 'verrassing' van a.s. zaterdag is dat hij een kennisje (oud neukertje?) heeft die weddingplanner is en tegen fikse korting hun huwelijk wel wil organiseren Het huwelijk zal z.s.m. plaatsvinden, want ze wil niet met dikke buik op de huwelijksfoto's staan.

Ik heb nog voorgesteld anders samen eerst rustig aan te doen en misschien gesprekken gaan volgen bij een relatietherapeut. Maar dat wil zij niet. Ze wil ook niet zich terugtrekken of apart leven voor een tijdje, want 'dat zo sneu en ongezellig'.

Mijn conclusie: zij wil niet alleen zijn en graag knappe kindertjes met hem, hij kan buiten de deur blijven neuken en als hij thuis komt bij zijn model-vrouw aan tafel schuiven. Ik vind het door en door triest.
En nu word je door hem in elkaar geklapt omdat je hem erbij naaide. Had je maar niks gezegd, hè...
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72595398
quote:
zolang het niet te vaak gebeurt, hij het altijd eerlijk verteld
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_72595454
quote:
Die laatste speech wil ik best graag houden eigenlijk...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72595457
Doe mij zo'n wijf
  woensdag 9 september 2009 @ 20:50:12 #230
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72595475
DAAAAAWMMMMM!!! WHAT THE F........!!!!

sommige vrouwen!!

Zij gaat een lang en ongelukkig leven tegemoed alleen heeft ze het zelf nog niet door...

Pfffffff als ik de TS was zou ik ieder gesprek wat begint over geklaag van dr vriend meteen de kop in (slaan net als 'the bearjew')drukken..
  woensdag 9 september 2009 @ 20:51:41 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72595520
Dat wijf is achterlijk en die vent is een klerelijer.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:56:06 #232
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72595677
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Doe mij zo'n wijf
Word fitness-instructeur
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72595702
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik ben zelf echt even flabbergasted Inderdaad: geen greintje eigenwaarde. Het is ook helemaal niet eerlijk zo. Als zij nou ook behoefte had buiten de deur te scoren, oké. Maar dat wil ze niet en kan niet, anders is die koter ook nog van een ander straks Ik zie het inderdaad wel voor me dat ik niet word uitgenodigd op de bruiloft en ze ook het contact dood zal laten bloeden omdat ik teveel weet.

Saillant detail: zij beweert dat haar vriend me juist 'dankbaar' was dat ik dit 'doorverteld' had (jezus gast ). Ze had het gevoel dat hun relatie hier sterker van zou worden. Straks verandert haar MSN naam ook nog in 'ik en mijn sgat, NTB4EVR' ofzo
Mijn vraag daarop is: wil je uberhaubt daar nog contact mee?
pi_72595743
Zo zeg, ik zit hier ook met volle verbazing dit verhaal te lezen.
Jeetje zeg, wat is die vrouw naief!!!!
pi_72595831
Met dat soort mensen moet je helemaal geen contact willen joh. Damn, wat een zelfbeeld moet je als vrouw wel niet hebben als je aan zo'n vent blijft hangen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:01:47 #236
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72595887
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Mijn vraag daarop is: wil je uberhaubt daar nog contact mee?
Niet als ik de hele tijd moet aanhoren wat hij haar de hele tijd flikt, nee. Maar goed, ze vermoedde dit al een tijdje en heeft dit op geen manier door laten schemeren. Nee, ik heb 't gevoel dat dit een gevalletje 'mooi van de buitenkant' wordt, en zij in geen geval ook maar iets van haar onvrede zal laten doorschemeren.

Ik zou nu eerder het contact verbreken om hem dan om haar, gewoon omdat ie eng is. Maar hé, hij is me nu juist 'dankbaar' En misschien is dit nog waar ook: hij kan nu legitiem zonder zijn best te doen het te verbergen buiten de deur neuken met wie die wil!
Cat_Tank is strong
pi_72595933
of ze zit nog in de ontkenningsfase.
verwacht dat ze er over een tijdje wel anders over denkt.

als hij thuis komt de eerstvolgende keer en hij zegt: "ik heb toch zo lekker geneukt zojuist".
want hij moet het nu wel gaan melden iedere keer.

ik geef de relatie op deze manier weinig kans verder.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 21:04:01 #238
230491 Zith
pls tip
pi_72595982
i moest gelijk aan dat boeken schrijvende grietje denken bij OP, en met mij nog heel wat anderen blijkbaar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72596026
wat een tegenvaller ik verwachte vliegende meubels
  woensdag 9 september 2009 @ 21:06:04 #240
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72596055
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een tegenvaller ik verwachte vliegende meubels
Ik hoopte op vliegende meubels. Maar nee
Cat_Tank is strong
pi_72596083
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik hoopte op vliegende meubels. Maar nee
aan jou heeft het niet gelegen. Jij hebt je plicht als goede vriendin gedaan lijkt me
  woensdag 9 september 2009 @ 21:08:49 #242
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72596158
Misschien wel, maar ik vind het alsnog wel zuur. Nou weet je gewoon teveel zeg maar, zeker aangezien ze van te voren al had besloten bij die zak te blijven, eigenlijk. Het heeft in principe dus niks uitgemaakt, dat ik het gezegd heb.

Goed, ik ga naar bed, moet er gruwelijk vroeg uit en ben redelijk moe geworden van dat gesprek met haar.
Cat_Tank is strong
pi_72596177
Prachtig. .
  woensdag 9 september 2009 @ 21:20:56 #244
331 Merel
Be here now.
pi_72596609
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Cat_Tank het volgende:
Inderdaad: geen greintje eigenwaarde.
En daarom zouden mensen medelijden met haar moeten hebben, niet haar uitlachen zoals sommigen in dit topic doen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72596766
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Merel het volgende:

[..]

En daarom zouden mensen medelijden met haar moeten hebben, niet haar uitlachen zoals sommigen in dit topic doen
Ja heur, dat mens roept het over zichzelf af
Ze kan nu gewoon bij hem weggaan zonder zelf een greintje schuld en met de minste moeite. Maar nee, ze schopt liever eerst een kind op de wereld, trouwt, en dat alles terwijl hij buiten de deur blijft neuken. Nog wel lekker uit het huishoudpotje ook
pi_72596887
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel je nu natuurlijk op de bruiloft wel DE SPEECH ALLER BRUILOFTSPEECHES kunt houden!
IK denk niet dat muts+ testosteronbom dat risico gaan nemen door TS nog uit te nodigen. Maar ik zou die speech maar wat graag willen horen. Ook goed materiaal voor sinterklaasgedichten trouwens.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:30:54 #247
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72596945
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Voel je ergens raak vlakken??
Of
Doe je aan maatschappelijkwerk??
  woensdag 9 september 2009 @ 21:31:48 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72596987
Damn, hoe wanhopig moet zij zijn om toch bij zo'n vent te blijven onder zulke voorwaarden Lijkt wel of ze d'r hoop op een awesome mooi leven (getrouwd + kindertjes) alleen met hem voor zich kan zien ofzo

Nou, hopelijk opent ze snel d'r ogen, en niet als ze al een elftal snotneuzen aan d'r rokken heeft hangen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 september 2009 @ 21:34:11 #249
331 Merel
Be here now.
pi_72597070
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Damn, hoe wanhopig moet zij zijn om toch bij zo'n vent te blijven onder zulke voorwaarden
Dat dus Ik vind het zielig, niet grappig.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 september 2009 @ 21:35:06 #250
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72597114
Perfecte vriendin dacht ik zo.
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')