En nu word je door hem in elkaar geklapt omdat je hem erbij naaide. Had je maar niks gezegd, hè...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef Cat_Tank het volgende:
Update
Ik heb net even met haar gebeld. Ze was nog steeds angstaanjagend rustig. Haar vriend was om half 6 thuisgekomen en deed net of zijn neus bloedde. Zij heeft hem toen geconfronteerd met het feit dat ze een e-mail van mij had gekregen, waarop hij angstig had gekeken (hij dacht namelijk dat hij die sneaky verwijderd). Ze heeft hem geconfronteerd met wat ik schreef en wat hij terug schreef. Uiteindelijk heeft hij wel alles opgebiecht. Hij heeft verteld dat hij 'altijd al' naar doe hoeren ging en dat dit niets betekende. "Net zoiets als masturberen".![]()
![]()
Hij beweert wel bij hoog en laag dat hij niets met zijn fitness-kippetjes doet. Dat gelooft zij. Ze kan hem ook niets verwijten wat dat betreft, ze heeft er geen getuigen of bewijs van. En ze vertrouwd hem nog steeds.
Vreemd genoeg accepteert ze dit allemaal van hem. Ze kan het zich voorstellen dat hij af en toe buiten de deur wil neuken, alhoewel zij dat echt niet wil sinds ze bij hem is. En omdat hij 'tot nu toe best eerlijk geweest is' () wil ze tot de dood hen scheidt bij hem blijven.
Ze hebben dus afgesproken dat hij buiten de deur mag blijven neuken, zolang het niet te vaak gebeurt, hij het altijd eerlijk verteld en het veilig gebeurt. En zij mag dat ook doenHoewel ze er geen behoefte aan heeft
![]()
Ik vroeg wat er nu ging gebeuren met de huwelijks- en kinderplannen. Die gaan door. Die 'verrassing' van a.s. zaterdag is dat hij een kennisje (oud neukertje?) heeft die weddingplanner is en tegen fikse korting hun huwelijk wel wil organiserenHet huwelijk zal z.s.m. plaatsvinden, want ze wil niet met dikke buik op de huwelijksfoto's staan.
Ik heb nog voorgesteld anders samen eerst rustig aan te doen en misschien gesprekken gaan volgen bij een relatietherapeut. Maar dat wil zij niet. Ze wil ook niet zich terugtrekken of apart leven voor een tijdje, want 'dat zo sneu en ongezellig'.
Mijn conclusie: zij wil niet alleen zijn en graag knappe kindertjes met hem, hij kan buiten de deur blijven neuken en als hij thuis komt bij zijn model-vrouw aan tafel schuiven. Ik vind het door en door triest.![]()
quote:zolang het niet te vaak gebeurt, hij het altijd eerlijk verteld
quote:
Mijn vraag daarop is: wil je uberhaubt daar nog contact mee?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik ben zelf echt even flabbergastedInderdaad: geen greintje eigenwaarde. Het is ook helemaal niet eerlijk zo. Als zij nou ook behoefte had buiten de deur te scoren, oké. Maar dat wil ze niet en kan niet, anders is die koter ook nog van een ander straks
Ik zie het inderdaad wel voor me dat ik niet word uitgenodigd op de bruiloft en ze ook het contact dood zal laten bloeden omdat ik teveel weet.
Saillant detail: zij beweert dat haar vriend me juist 'dankbaar' was dat ik dit 'doorverteld' had (jezus gast). Ze had het gevoel dat hun relatie hier sterker van zou worden. Straks verandert haar MSN naam ook nog in 'ik en mijn sgat, NTB4EVR' ofzo
Niet als ik de hele tijd moet aanhoren wat hij haar de hele tijd flikt, nee. Maar goed, ze vermoedde dit al een tijdje en heeft dit op geen manier door laten schemeren. Nee, ik heb 't gevoel dat dit een gevalletje 'mooi van de buitenkant' wordt, en zij in geen geval ook maar iets van haar onvrede zal laten doorschemeren.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn vraag daarop is: wil je uberhaubt daar nog contact mee?
Ik hoopte op vliegende meubels. Maar neequote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een tegenvaller ik verwachte vliegende meubels
aan jou heeft het niet gelegen. Jij hebt je plicht als goede vriendin gedaan lijkt mequote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik hoopte op vliegende meubels. Maar nee![]()
En daarom zouden mensen medelijden met haar moeten hebben, niet haar uitlachen zoals sommigen in dit topic doenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Cat_Tank het volgende:
Inderdaad: geen greintje eigenwaarde.
Ja heur, dat mens roept het over zichzelf afquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
En daarom zouden mensen medelijden met haar moeten hebben, niet haar uitlachen zoals sommigen in dit topic doen
IK denk niet dat muts+ testosteronbom dat risico gaan nemen door TS nog uit te nodigen. Maar ik zou die speech maar wat graag willen horen. Ook goed materiaal voor sinterklaasgedichten trouwens.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel je nu natuurlijk op de bruiloft wel DE SPEECH ALLER BRUILOFTSPEECHES kunt houden!
Voel je ergens raak vlakken??quote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
En daarom zouden mensen medelijden met haar moeten hebben, niet haar uitlachen zoals sommigen in dit topic doen
Dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Damn, hoe wanhopig moet zij zijn om toch bij zo'n vent te blijven onder zulke voorwaarden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |