Wordt vanzelf gesynced toch? Te vinden onder Purchased on koffiekoekjes iPhone in iTunes.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe de hell krijg je aangeschafte itunes songs naar je mac HD (bibliotheek)copy paste werkt niet
![]()
Beetje vervelend als ik mijn ipod moet aansluiten om ze te luisterenHet kan toch niet zo moeilijk zijn
Die code die je had geplaatstquote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo de ''?
Vanavond ga ik een clean install doen...
Dat er een roze iPod shuffle komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
En wat kunnen we daar uit opmaken ?!
Volg het twitteraccount van macrumors!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
er is een iPhone app die live verslag weergeeft? Moet zo weg...
Eh, jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wist hier iemand dat je met appeltje ` kunt switchen tussen vensters van dezelfde app
Als je een twitter-app hebt kun je @macrumors volgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
er is een iPhone app die live verslag weergeeft? Moet zo weg...
Goeie naam (serieus, toffe naam).quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://itunes.apple.com/W(...)ge?name=pageiTunesLP
Volledig onwerkbaar is een beetje onzinnge uitspraak. Ik werkte altijd met hotcorners en alle vensters. Maar dit is handig iddquote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Eh, jaOS X is volstrekt onwerkbaar als je dat niet weet imho.
ga ik doen, thx!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je een twitter-app hebt kun je @macrumors volgen.
Veel te traagquote:Op woensdag 9 september 2009 18:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volledig onwerkbaar is een beetje onzinnge uitspraak. Ik werkte altijd met hotcorners en alle vensters.
Ja, maar dan moet je gaan kijken welk schermpje je moet hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een muisknop eraan toegekend. Werkt prima eigenlijk
Dat zullen ze zo wel uitleggen, maar ik gok geintegreerd artwork/ extra's - zodat mensen weer albums gaan kopen ipv het ene toffe nummer.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Leuke naam iTunes LP maar wat is het concept?
true, maar dat was een stuk makkelijker dan venstertjes handmatig opzij doen. Like I said, het kende de shortcut nog nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je gaan kijken welk schermpje je moet hebben
Zo die is flink aangekomenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Steve Jobs is on stage and is getting a standing ovation.
![]()
Shiiiitquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die code die je had geplaatst
hehequote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
U heeft tomtom gekocht: Misschien is navigon ook iets voor u... Das niet handig
Nee niet meerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wordt vanzelf gesynced toch? Te vinden onder Purchased on koffiekoekjes iPhone in iTunes.
Hoe moet ik me dat voor me zien? DRM?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:15 schreef Zpottr het volgende:
En nummers tussen 5 PC's / Mac kopieren in huis!! Dat is wel tof.
Ik vind het echt een kut programma... Leuke dingen maar mist wat belangrijks... Het afspelen van veel formatenquote:
Wat het mist is dat het een directory in de gaten kan houden voor veranderingen en die toevoegen...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kut programma... Leuke dingen maar mist wat belangrijks... Het afspelen van veel formaten
Je mag 5 systemen authoriseren he! Dit maakt het alleen doenbaar om op die 5 systemen je muziek te zetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voor me zien? DRM?
Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld maar dat ligt vast aan mijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je mag 5 systemen authoriseren he! Dit maakt het alleen doenbaar om op die 5 systemen je muziek te zetten.
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk eindelijk kan ik hier de smiley gebruiken waarvoor hij bedoelt is, namelijk blije emotie...
Steve![]()
Als je een iTunes nummer koopt met DRM (die zijn er niet echt meer trouwens volgens mij) dan mocht je die op 5 PC's / Macs afspelen. Daarom is DRM geen probleem in dit plaatje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld maar dat ligt vast aan mij
Ahh ok, ik heb geen muziek met DRM dus ik heb dat probleem nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Als je een iTunes nummer koopt met DRM (die zijn er niet echt meer trouwens volgens mij) dan mocht je die op 5 PC's / Macs afspelen. Daarom is DRM geen probleem in dit plaatje.
DRM zit nog wel op huurfilms (en apps?).quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Als je een iTunes nummer koopt met DRM (die zijn er niet echt meer trouwens volgens mij) dan mocht je die op 5 PC's / Macs afspelen. Daarom is DRM geen probleem in dit plaatje.
Huurfilms kun je alleen in amerika krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
DRM zit nog wel op huurfilms (en apps?).
De "download nu" knop werkt nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef TwyLight het volgende:
via deze link itunes 9 al zien:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewCustomPage?ign-mscache=1&name=pageWelcomeToiTunes9
het is een iTunes/iPod event. Ik zou geen nieuwe hardware verwachtenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als er binnen vijf minuten geen Tablet is aangekondigd, ga ik n..ken met mijn vriendin. Al dat iTunes-nieuws kan me gestolen worden.
Mooi, want dan kan mijn vriendin zodadelijk ff mijn hardware verwachtenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is een iTunes/iPod event. Ik zou geen nieuwe hardware verwachten
http://www.engadget.com/2(...)rock-and-roll-event/quote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een kneuzen daar bij OnemoreThing toch ook.
Live vanuit studio Statensingel: twee gozertjes met hun Macjes die 10 minuten later commentaar geven via hun speelgoedradiostationnetjequote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een kneuzen daar bij OnemoreThing toch ook.
Succes ermee hequote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi, want dan kan mijn vriendin zodadelijk ff mijn hardware verwachten
Deze is ook wel relaxt: http://theappleblog.com/live/quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)rock-and-roll-event/
is beter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |