Wordt vanzelf gesynced toch? Te vinden onder Purchased on koffiekoekjes iPhone in iTunes.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe de hell krijg je aangeschafte itunes songs naar je mac HD (bibliotheek)copy paste werkt niet
![]()
Beetje vervelend als ik mijn ipod moet aansluiten om ze te luisterenHet kan toch niet zo moeilijk zijn
Die code die je had geplaatstquote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo de ''?
Vanavond ga ik een clean install doen...
Dat er een roze iPod shuffle komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
En wat kunnen we daar uit opmaken ?!
Volg het twitteraccount van macrumors!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
er is een iPhone app die live verslag weergeeft? Moet zo weg...
Eh, jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wist hier iemand dat je met appeltje ` kunt switchen tussen vensters van dezelfde app
Als je een twitter-app hebt kun je @macrumors volgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
er is een iPhone app die live verslag weergeeft? Moet zo weg...
Goeie naam (serieus, toffe naam).quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://itunes.apple.com/W(...)ge?name=pageiTunesLP
Volledig onwerkbaar is een beetje onzinnge uitspraak. Ik werkte altijd met hotcorners en alle vensters. Maar dit is handig iddquote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Eh, jaOS X is volstrekt onwerkbaar als je dat niet weet imho.
ga ik doen, thx!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je een twitter-app hebt kun je @macrumors volgen.
Veel te traagquote:Op woensdag 9 september 2009 18:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volledig onwerkbaar is een beetje onzinnge uitspraak. Ik werkte altijd met hotcorners en alle vensters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |