Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een alternatief voor Keywurl?
Iemand een idee of ik mijn itunes nummers kan raten dmv mijn apple remote?
Geen Beatles TT
Dat zou een mooie toevoeging zijn.quote:
Precies: The Best of Prince bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.
Een app die dat kan ik zojuist beschikbaar gekomen in de store! (Scrobbelt de nummers als je de applicatie weer opstart, als de applicatie openstaat scrobbelt hij realtime)quote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat zou een mooie toevoeging zijn.
Iemand nog nieuwe roddels gezien?
Ik kan 't event vanavond denk ik niet live volgen.
Ik zitbij een show van Canon met Do.
Fans niet, maar steeds meer mensen doen helemaal niets meer met cds..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.
Purple Rainquote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies: The Best of Prince bijvoorbeeld.
Wat is scrobbelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Een app die dat kan ik zojuist beschikbaar gekomen in de store! (Scrobbelt de nummers als je de applicatie weer opstart, als de applicatie openstaat scrobbelt hij realtime)
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=328295497&mt=8
Er zijn nog meer prijsverlagingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsverlaging voor de iPod Touch in de Amerikaanse Apple Store.. Zal vanavond wel een nieuw ding komen dan...
Er bestaat een website, Last.fmquote:
Dat is best een cool idee!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Er bestaat een website, Last.fm
Deze houdt op je computer bij welke muziek je luistert, en stuurt deze naar een database. Deze zoekt mensen uit die hetzelfde luisteren als jij om bevriend mee te raken. Ook zoekt het nieuwe artiesten voor je uit op basis van jouw naar de database gestuurde(gescrobbelde) liedjes.
Verder is het een goede site voor het in de gaten houden van tourdata etc.
Al sinds 2002.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Dat is best een cool idee!
Bestaat zeker al een aantal jaar? (Ik hoor t echt voor t eerst)
Ach zo hebben ze mij ook overtuigdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo, op het werk weer even een mac vs windows discussie gehad
Ik werk in een bolwerk van .Net programmeurs en onnozele Windows evangelisten. Ik houd dapper stand maar ik heb niet de illusie dat ik iemand hier ga overhalenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Ach zo hebben ze mij ook overtuigd
did you win?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo, op het werk weer even een mac vs windows discussie gehad
Nog wat munitiequote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik word altijd nog al agressief tijdens zo'n discussie, kan erg slecht tegen mensen die zo ignorant zijn terwijl ik met vet goede standpunten kom en hun een paar bullshit-standaard reacties.
En dan ben ik ook nog eens altijd in de minderheid, kan daar echt niet tegen
Truedat.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik was daardoor bijna weer terug naar Windows gegaan.. *Not*
Ik word een beetje moe van die discussies, je schiet er geen ruk mee op en meestal ben ik toch in de minderheid. Je kan wel lekker de Jehova gaan uithangen, maar daar schiet je niks mee op (immers Jehova's zijn irritant). Laat ze lekker ignorant zijn of als mensen echt niet weten kun je ze even een zetje geven door te vragen of een Mac misschien niet wat is. Mensen die zich vantevoren al toeleggen op een bepaald OS kun je vaak toch niet van stuk brengen.. op Vista na dan
Vorige topic poste ik Genie Timeline for Windows, eigenlijk gewoon een Windowsversie van Time Machine. Doet namelijk precies wat Time Machine ook doet. Behalve dat er een lelijke Windows skin overheen zit..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Truedat.
Alhoewel ik wel gniffel om collega's die alle Exposé-achtige truukjes van Windows 7 oh-zo handig vind, of die eindelijk het hoe-en-waarom van een goede search a la Spotlight snapt. Welkom in 2009 denk ik dan. Of wanneer ze weer eens een stapel documenten kwijt zijn omdat een goede backup regelen toch wel erg veel gedoe is.
kende ik al maar als ik met zulke technische termen ga gooien dan word ik als nerd afgeschreven dus moet het wel een beetje hip houden!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog wat munitie
http://www.dailytech.com/(...)nux/article16195.htm
En Adium lost dat opquote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef TwyLight het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen wat veel beter is op Windows dan op Mac is msn messenger, maar dat is omdat microsoft gewoon zn best niet doet om het voor mac ook goed te krijgen
Kan je ook zeggen van Quicktime op Windows, wat een ramp was dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef TwyLight het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen wat veel beter is op Windows dan op Mac is msn messenger, maar dat is omdat microsoft gewoon zn best niet doet om het voor mac ook goed te krijgen
Nope, brakke webcam support. Wel jammer..quote:
rightquote:
Ik kon ook nooit begrijpen dat mensen tevreden waren over iTunes. Totdat ik een Mac kocht.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen van Quicktime op Windows, wat een ramp was dat.
Op een Mac draait het heerlijk
Safari op windows is ook niet echt dat je zegt wauwiquote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen van Quicktime op Windows, wat een ramp was dat.
Op een Mac draait het heerlijk
Nou daar was ik nog best wel happy mee onder XP. Onder W7 ben ik terecht gekomen in IE8 vrees ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Safari op windows is ook niet echt dat je zegt wauwi
Dit. Zeker met de populariteit van de iPod zou je toch verwachten dat er meer aandacht in iTunes voor Windows gestoken wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Jarno het volgende:
Ik kon ook nooit begrijpen dat mensen tevreden waren over iTunes. Totdat ik een Mac kocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |